Dym z pod bagnetu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dym z pod bagnetu
Witam ,jestem nowicjuszem wiec sorki za wpady, ale do rzeczy otórz od 2 miesiecy jestem posiadaczem MK4 150 HP (ARL).Kilka tygodni temu wyjmując bagnet zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru .Po odkręceniu korka wlewu oleju to samo ale 10 razy wiekszym cisnieniem.Poza tym wszystko wporzadku olej w normie (czarny krystaliczny) ,spalanie ,przyspieszenie ,spaliny czyste .Do wczoraj..... do setki mam jaies 13s albo i lepiej a 160 to jego nowy max do tego trzeb na to troche poczekac,auto zachowuje sie jak by miało z tyłu naczepe od tira nie wiem co robic. PROSZE HELP ME
Mast81
No wlasmie tu jest duzo tzw ,, U HENIA ,, ale zaraz bede miał numer do jednego Polaka który ma troche sprzetu dzieki pozdro
[ Dodano: 17 Sie 2007 17:41 ]
[ Dodano: 17 Sie 2007 17:41 ]
Witam moje MK4 znowu zachwyca ,nie wiem co sie stało ale przed chwilka jechałem pare sekund i 100.... co to moze byc????? dymienie z pod bagnetu nie znikneło ale moc wróciła,czemu??? Tak sie zastanawiam moze trzeba wymienic filtr paliwa ,nie wiem kiedy był wymieniany.Jutro zabieram go VAG zobaczymy.Master81 pisze:Witam ,jestem nowicjuszem wiec sorki za wpady, ale do rzeczy otórz od 2 miesiecy jestem posiadaczem MK4 150 HP (ARL).Kilka tygodni temu wyjmując bagnet zobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru .Po odkręceniu korka wlewu oleju to samo ale 10 razy wiekszym cisnieniem.Poza tym wszystko wporzadku olej w normie (czarny krystaliczny) ,spalanie ,przyspieszenie ,spaliny czyste .Do wczoraj..... do setki mam jaies 13s albo i lepiej a 160 to jego nowy max do tego trzeb na to troche poczekac,auto zachowuje sie jak by miało z tyłu naczepe od tira nie wiem co robic. PROSZE HELP ME
Mast81
a jak to zrobileś?? hehezobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru
wychodzi na to ze masz przedmuchy. Proponuje sprwadzic kompresje. Przez to auto moze miec mniejsza moc, chyba ze cos jest jeszcze namotane w kompie :/
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
No to w sumie nie wiem ,rozmawiałem dzisiaj z jednym co siedzi w temacie i mowi ze najlepszym rozwiązaniem byłoby sprawdzenie ciśnienia, to by duzo powiedziało.Jutro miałem jechac na VAG ale chyba lepsza bedzie kontrola kompresji. pozdros_wistak pisze:Witam mam ten sam problem byłem na vag i nic nie wykazało wszystkie filtry zmienione. Master81 jeśli znajdziesz przyczyny to daj znać thx
[ Dodano: 17 Sie 2007 22:17 ]
No to w sumie były opary ... tzn są boję sie ze mogły puścic pierscienie ... a to chyba troche kosztuje...?marcin999 pisze:a jak to zrobileś?? hehezobaczyłem lekkie dymienie raczej bez koloru
wychodzi na to ze masz przedmuchy. Proponuje sprwadzic kompresje. Przez to auto moze miec mniejsza moc, chyba ze cos jest jeszcze namotane w kompie :/
Mast81
- Majiic
- Czerwona Strzala
- Posty: 1047
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
- Lokalizacja: Gdansk/Stegna
- Kontakt:
Sluchajcie a to nie jest normalne przy silniku na pompowtryskach??
Ja mam pompki i tez dymi z bagnetu moja kolezanka ma pompki w 1.4 tdi i tez dymi.
[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 ]
Poza tym silniczek zdrow jak ryba. Trzyma moc zuzywa minimalne ilosci oleju jak na pompki przystalo i jestem bardzo zadowolony.
Ja mam pompki i tez dymi z bagnetu moja kolezanka ma pompki w 1.4 tdi i tez dymi.
[ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 ]
Poza tym silniczek zdrow jak ryba. Trzyma moc zuzywa minimalne ilosci oleju jak na pompki przystalo i jestem bardzo zadowolony.
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
No dobra a ja mam pompowtryska i nic nie dymi
Specjalnie sprawdzałem na silniku zimnym, ciepłym, na obrotach czy na jałowym....i nic nie dymi!!!
Może taka specyfika tych silników, jednym się odbija drugi piardnie, trzci mocniej klekocze.... Przecież najważniejsze jest to, że nie traci na mocy i pcha bude do przodu.
Pozdrawiam
Specjalnie sprawdzałem na silniku zimnym, ciepłym, na obrotach czy na jałowym....i nic nie dymi!!!
Może taka specyfika tych silników, jednym się odbija drugi piardnie, trzci mocniej klekocze.... Przecież najważniejsze jest to, że nie traci na mocy i pcha bude do przodu.
Pozdrawiam
Dziki
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:29
- Lokalizacja: WB*****
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a mi wali powietrzem z pod korka wlewu i z bagnetu bodajze (nie polecam dolewac oleju na pracujacym silniku - nie tylko ze wzgledu ze zimny olej na goracy silnik - ale tez zeby nie byc calym w oleju)
a silniczek mam igielke w tej chwili
a silniczek mam igielke w tej chwili
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości