[mk3] pasek rozrzadu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

neoplan

[mk3] pasek rozrzadu

Post autor: neoplan » śr cze 01, 2005 12:31

ile moze kosztowac wymiana paska rozrzadu??



red1,4

Post autor: red1,4 » śr cze 01, 2005 12:47

To zależy jaki masz silnik



neoplan

Post autor: neoplan » śr cze 01, 2005 12:49

TDI 1.9



nygooz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr maja 11, 2005 10:21
Kontakt:

Post autor: nygooz » śr cze 01, 2005 12:51

Pasek w zależności od jakosci od 70 do 120 zl + robocizna.... hmm w sumie powinno wyjsc 150-200 w teorii oczywiscie bo warsztaty sa rozne



Awatar użytkownika
Maciosław
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lis 24, 2004 12:36
Lokalizacja: Dobczyce k. Krakowa
Kontakt:

Post autor: Maciosław » śr cze 01, 2005 14:51

Ja za wymiane zapłaciłem 70 zł. 3 godz. roboty. Pasek + napinacz 80 zł. 1.8 90kM.



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » śr cze 01, 2005 15:23

Pasek 90-120 zalezy jakiego producenta,napinacz ok.120 ,rolka prowadząca ok 100-110,do tego robocizna min.100 ,pamiętaj,żeby Ci podpieli po robocie na komputer celem regulacji pompy.Jestem właśnie po wymianie ,wiec są to "gorące" dane



neoplan

Post autor: neoplan » śr cze 01, 2005 16:13

dzieki za odpowiedzi :)



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » śr cze 01, 2005 17:27

w 3 stowkach sie wyrobisz.
Wymiana chyba co 80tys km.


Pozdrawiam,
Piotrek

neoplan

Post autor: neoplan » śr cze 01, 2005 18:13

Jeszcze jedno pytanko. Przy zimnym silniku piszczy z paskow. Czy to cos powaznego?? Co trzeba wymienic paski, rolki czy cos wiecej??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw cze 02, 2005 08:49

pkirylcz pisze:w 3 stowkach sie wyrobisz.
Wymiana chyba co 80tys km.
Pierwsza jest po 80kkm a nastepne co 60kkm..

Pozdro
Gitner



red1,4

Post autor: red1,4 » czw cze 02, 2005 11:56

Ostatnio wymieniał szwagier w 1Z i zapłacił 350 PLN (pasek, rolka, napinacz i robocizna)



red1,4

Post autor: red1,4 » czw cze 02, 2005 11:58

neoplan pisze:Jeszcze jedno pytanko. Przy zimnym silniku piszczy z paskow. Czy to cos powaznego?? Co trzeba wymienic paski, rolki czy cos wiecej??
Może na początek sprubój naciągnąć paski. Jeśli to nie pomoże wymień je. Zobacz jak wyglądają kola pasowe.



neoplan

Post autor: neoplan » czw cze 02, 2005 16:04

wlasnie sa naciagniete, wiec pewnie trzeba wymienic



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » czw cze 02, 2005 17:13

ignac pisze:Pasek 90-120 zalezy jakiego producenta,napinacz ok.120 ,rolka prowadząca ok 100-110,do tego robocizna min.100 ,pamiętaj,żeby Ci podpieli po robocie na komputer celem regulacji pompy.Jestem właśnie po wymianie ,wiec są to "gorące" dane
Jak wyregulować pompę po wymianie rozrządu za pomocą VAG,
w silniku 1Z/AHU ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości