Zgasl podczas jazdy i juz nie chce odpalic...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SX16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn sie 20, 2007 13:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zgasl podczas jazdy i juz nie chce odpalic...

Post autor: SX16V » pn sie 20, 2007 14:12

Witam

Nie posiadam golfa ale pozwole sobie zadac pytanie na forum gdyz sprawa dotyczy silnika o ile sie nie myle montowanego w Vw mk2 gti 16v???

Przypadek jak w temacie, jade spokojnie na 4 biegu i nagle zgasl. Wczesniej nie mialem takiego przypadku. Silnik 1,8 16v 129KM ADL + LPG (zadnych wystrzalow itp, czasem spadaly obroty na postoju lub zaraz po odpaleniu). Kreci normalnie ale nie odpala. Przed awaria silnik mial ksiazkowe osiagi, cisnienie oleju prawidlowe. Swiece i przewody WN nowe. Prosze o informacje co jest podejrzane i co moge sprawdzic domowym sposobem? Dodam ze samochod chyba ma immobiliser (sadze po zawartosci kluczyka). Slychac jak pompa paliwa sie wlacza po przekreceniu kluczyka ale nie odpala ani na gazie ani na benzynie.



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pn sie 20, 2007 14:20

Może to być np: cewka jak nie ma iskry,palec,lub coś z immo. Trzeba to posprawdzać ciężko coś na odległość powiedzieć.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn sie 20, 2007 14:48

albo cewka jak kolega pisze albo hall, ja mialem podobnie cewka padla, fartem na rozpedzie dojechalem na parking :)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 20, 2007 15:25

Witam
Ja zgaduje ze na zimnym odpala a gdy sie nagrzeje to wowczas gaśnie. Zgadłem?? :D . Mam to samo . Podejrzenie pada na czujnik halla.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

SX16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn sie 20, 2007 13:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: SX16V » pn sie 20, 2007 15:58

T.O.B.I. pisze:albo cewka jak kolega pisze albo hall, ja mialem podobnie cewka padla, fartem na rozpedzie dojechalem na parking :)
ja podobnie;]
Maćkooo pisze:Witam
Ja zgaduje ze na zimnym odpala a gdy sie nagrzeje to wowczas gaśnie. Zgadłem?? :D . Mam to samo . Podejrzenie pada na czujnik halla.
niestety od momentu gdy zgasla nie odpalila nawet po calej nocy postoju...


Jest jakis w miare prosty sposob na sprawdzenie kazdego z tych czujnikow?
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 16:01 przez SX16V, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 20, 2007 16:12

Marcin GTI pisze:Identyczne objawy daje padnięty czujnik połozenia wału
Ale czujnik połozenia wału to własnie halla!!!.
W 2 jkach nie ma czujnik apolozenia wału jest czujnik halla . W 3jkach były ponoć 2 własnie hall i jesczze gdzies na silniku czujnik polozenia walu.
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 16:13 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 20, 2007 17:07

Marcin GTI pisze:i tu sie mylisz..
Kolego nie myle sie tak jest w 2jkach wiem bo mam 2jeczke. Czujnik polozenia wału wkrecony w silnik odbiera polozenie walu z koła zamachowego. A w aparacie to masz takie kołeczko na ktorym sa 4 scianki. To zastepuje koło zamachowe. Zasada dzialania jest identyczna.

Dodam ze jesli pada hall toauto nie odpali wogole .
Wiec kolega moze miec halla do wymiany. Nalezy to sprawdzic .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

SX16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn sie 20, 2007 13:46
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: SX16V » pn sie 20, 2007 18:06

uszkodzony czujnik halla mogl powodowac delikatne wahania obrotow zanim padl calkowicie i uniemozliwil odpalenie?

[ Dodano: 24 Sie 2007 09:09 ]
Wymienilem cewke na nowa i wszystko bylo OK ale niestety po kilku dniach znow widze objawy ktore poprzedzaly padniecie cewki, ciezej odpala i czasem zgasnie. Dodam tez ze cewka jest badzo goraca. Panowie gdzie szukac przyczyny?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 431 gości