Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » ndz sie 19, 2007 20:30
witam
jaki byl by koszt zrobienia remontu sinika chodzi mi to zeby nie bral oleju i nie kopcil?ostatnio zrobilem 300 km i wzial mi 150ml i zaczal kopcic na siwo silnik ma przejechane 239 tys km taki jest stan licznika a jaki jest faktyczny to nie wiem
.i co by trzeba bylo zrobic zeby bylo ok/w planach wiosennych mam maly tuning wtryski asv moze turbo awx chip a i man nin jezdzic jeszcze 4-5 lat.prosze o informacje za pomoc bedzie
-
PinkFloyd
- Lord GTI
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » ndz sie 19, 2007 20:49
pepek 26 pisze:witam
jaki byl by koszt zrobienia remontu sinika chodzi mi to zeby nie bral oleju i nie kopcil?ostatnio zrobilem 300 km i wzial mi 150ml i zaczal kopcic na siwo silnik ma przejechane 239 tys km taki jest stan licznika a jaki jest faktyczny to nie wiem
.i co by trzeba bylo zrobic zeby bylo ok/w planach wiosennych mam maly tuning wtryski asv moze turbo awx chip a i man nin jezdzic jeszcze 4-5 lat.prosze o informacje za pomoc bedzie
A skąd wiesz ze to wina silnika??? Zle pali, ma małe spreżanie??? Bo ten przebieg jezeli autentyczny to mało jak na diesla. Wg mnie moze byc to wina turbinki- najpierw ja sprawdz
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » ndz sie 19, 2007 21:22
kopci na siwo i bierze olej - padlo turbo. ostatnio widzialem tourana jak zostawial ogromna chmure siwego dymu. gosc chyba nie wiedzial co sie stalo, bo jechal sobie dalej
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » ndz sie 19, 2007 21:30
U mnie w benzynce bral olej i jak laska zagotowala wode to wymienilem pierscienie ok 200 zl i slanowalem glowicebo byla krzywa 40 zl i zaozylem nowe uszczelniacze 20 zl i przejechane jest juz 8000 i nic oleju nie ubylo
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » pn sie 20, 2007 06:57
autko pali dobrze od razu.po nocy jak zapale to siwa chmura za mna jest .a ja sprawdzic turbo?
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » pn sie 20, 2007 13:22
pepek 26 pisze:po nocy jak zapale to siwa chmura za mna jest
turbo już mówi papa - weź sie za to czym prędzej bo lepiej na pewno nie bedzie - a to juz sa oznaki końca turbiny.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » pn sie 20, 2007 14:22
a napewno to bedzie turbo?autko nie stracilo na mocy.moze to jakas sprawdzic?a moge kupic turbo awx?musze podac w sklepie jaks symbol?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 14:25
pepek 26 pisze:a napewno to bedzie turbo?autko nie stracilo na mocy.moze to jakas sprawdzic?
zdejmij rury od IC i zobacz , czy nie ma w nim oleju
pepek 26 pisze:a moge kupic turbo awx?
a Twój silnik to
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » pn sie 20, 2007 14:28
a Twój silnik to
[/quote]
chyba 1z napewno 90 km ma, rocznik 94,pytam o to turbo bo na wiosne mialem tuningowac autko
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 14:30
pepek 26 pisze:chyba 1z napewno 90 km ma, rocznik 94,pytam o to turbo bo na wiosne mialem tuningowac autko
to na pewno 1z
z turbo będzie ciężko , bo jest sterowane podciśnieniowo , a u Ciebie ciśnieniowo. Można to ponoć zmienić stosując zamiast zaworka n75 , n18 , ale trzeba wysterować go w mapach ECU
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » pn sie 20, 2007 14:34
czyli kupic turbo i do mechanika ?a jaka bedzie cena za takie turbo?
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 14:35 przez
pepek 26, łącznie zmieniany 1 raz.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 14:37
pepek 26 pisze:czyli kupic turbo i do mechanika ?
zwykły mechanior Ci tego nie wysteruje .. tu potrzebny jest tuner .... np. uysy
pepek 26 pisze:a jaka bedzie cena za takie turbo?
zależy jak znajdziesz
licz około 1000 zł
-
pepek 26
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
- Lokalizacja: zASAN
Post
autor: pepek 26 » pn sie 20, 2007 15:06
a dojezdze z takim turbem do marca lub kwietnia?moze stac sie cos silnikowi?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 15:08
pepek 26 pisze:a dojezdze z takim turbem do marca lub kwietnia?moze stac sie cos silnikowi?
może i to dużo
jak zacznie mocno srać olejem to silnik może się wkręcić na obroty i "wybuchnąć"
korby się pogną itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości