cieknie pompa prosto na pasek rozrzadu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

domi007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 20, 2007 07:59
Lokalizacja: Warszawa

cieknie pompa prosto na pasek rozrzadu...

Post autor: domi007 » pn sie 20, 2007 08:28

poniewaz sporo tu ludzi ktorzy znaja sie na autach to zapytam ... czy ktos mial podobny problem....chuba za mocno pompowalem recznya papka do odpowietrzania filtra i cisnienie mi rozwalio simering na walku napedowym pompy wtryskowej bo leci mi paliwo z pompy w okolicy glownego walka napedzanego paskiem rozrzadu... czy ktos to juz wymienial? czy daje sie to zrobic bez wyciagania pompy? czy ropa mi uszkodzi pasek? czy dlatego ze jest ten wyciek to objawem jest tez ze auto gasnie na niskich obrotach?
Moze ktos wie gdzie kupic taki simering ? jaki to rozmiar (ta pompa akurat jest Bosch ale pochodzi z Renault Trafic 2.1 diesel - ale wlasciwie sie nie rozni od tej z golfa 1 czy 2).
Jak zmienic pasek rozrzadu zeby nie trzeba bylo nic ustawiac i zeby nie sknocic fabrycznych ustawien...



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » pn sie 20, 2007 10:53

hej kolego ja mialem taki sam problem co do wymiany symeringu to nie trzeba wyciagac pompy zdejmujesz pasek rozrzadu odkrecasz kolo rozrzodu na pompie i sciagasz je ( najlepiej sciagaczem bo napewno lekko nie zejdzie) i symering masz na wieszku wyciagasz go i wsadzasz nowy tylko postaraj sie tak wyciagnac aby odczytac numer , a to ze ci gasnie na wilnych orotach to moze bys od tego bo ciagnie lewe powietrze :bigok: pozdrawiam



domi007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 20, 2007 07:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: domi007 » pn sie 20, 2007 18:11

dzieki za info ... czy auto jak ciagnie troche lewego powietrza bedzie odrobine dymilo na bialo (nie tak z palonego olejo silnikowego tylko po prostu na bialo troche). I nie wiesz moze czy pasek rozrzadu jest odporny na dzialanie ropy czy zacznie sie rozpuszczac...



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pn sie 20, 2007 18:30

domi007 pisze: I nie wiesz moze czy pasek rozrzadu jest odporny na dzialanie ropy czy zacznie sie rozpuszczac...
rozpuscic sie nie rozpusci :bajer: ale bedzie sliski. a to nie jest zbyt dobrze. mi ktos madry poradzil wymiane w momencie kiedy lal mi sie na pas olej. moze przeskoczyc, a to tragedia juz bedzie.



domi007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 20, 2007 07:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: domi007 » pn sie 20, 2007 19:02

no tak .. jak sie juz pasek zdejmie to lepiej i tak zalozyc nowy ... dzieki za pomoc ... zachcialo mi sie USA zwiedzac francuskim dieslem (LeSharo) to teraz zamias seqwoje ogladac bede grzebal w aucie do ktorego nie moge tu znajesc zadnej czesci (bo to turbo diesel a tu diesli wlasciwie nigdy nie sprzedawali - w sklepach z czesciami w katalogu Jeep Cherokee diesel - to ten sam francuski silnik - maja czesci do gaznika, :) pasek bede musial z Polski sprowadzic bo tu nie znalazlem ... simering maja na ebay ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości