Od jakiego auta intercooler do passata B3 (90 rok)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Od jakiego auta intercooler do passata B3 (90 rok)

Post autor: Kaczor » pn sie 20, 2007 00:59

względy estetyczne nie grają roli (dolna część zderzaka i tak połamana), ma wejść i działać , silnik ASV lub AHF ( identyfikacja jeszcze w trakcie , zdania podzielone :helm: )
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 12:09 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn sie 20, 2007 05:49

iveco, mercedes, bmw. to zalezy jaka wielka chlodnica bedzie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: intercooler do passata B3 (90 rok)- od czego ?

Post autor: RobertP » pn sie 20, 2007 08:40

syncro2 pisze:silnik ASV lub AHF ( identyfikacja jeszcze w trakcie , zdania podzielone :helm: )
w pasku 90rok taki silnik ?
IC może być zaadaptowany od beemki, iveco lub jak chcesz
to szukaj seryjnego od jakiego VW ale efektów na serii się
nie spodziewaj czkolwiek napewno będzie lepiej


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Re: intercooler do passata B3 (90 rok)- od czego ?

Post autor: Kaczor » pn sie 20, 2007 09:17

RobertP pisze:
syncro2 pisze:silnik ASV lub AHF ( identyfikacja jeszcze w trakcie , zdania podzielone :helm: )
w pasku 90rok taki silnik ?

IC może być zaadaptowany od beemki, iveco lub jak chcesz
to szukaj seryjnego od jakiego VW ale efektów na serii się
nie spodziewaj czkolwiek napewno będzie lepiej
A czemu nie :chytry:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118408 -

No i seria to to nie jest :hmm:
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 09:17 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 20, 2007 11:07

moze lepiej zainwestowac w jakies fajne wtryski/turbo?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pn sie 20, 2007 11:15

zaprzal pisze:moze lepiej zainwestowac w jakies fajne wtryski/turbo?
najpierw trzeba zainwestować czas w zrobienie tego kłębowiska kabli pod maską , cooler jest od mk III i upchany tak że słabo na niego wieje i chcę coś na dwór wyrzucić ;)
Silnik ma jakieś 30 tys przebiegu , nie ma sensu inwestować za bardzo na tą chwilę


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 20, 2007 12:19

jak uwazasz :) FMIC jednak nie doda ci mocy, mozna sie rozczarowac ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pn sie 20, 2007 12:27

zaprzal pisze:jak uwazasz :) FMIC jednak nie doda ci mocy, mozna sie rozczarowac ;)
Mocy ma dość , chodzi żeby się nie kisił , zawsze te pare stopni mniej to lepiej


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości