Jacenty85 pisze:Wydaje mi się, że kolega mimo wsyzstko ma problem z uszczelką pod głowicą gdyż od simeringu były by ślady na obudowie paska (chybaże są - na zdjęciu tego nie widać) a gdyby to była uszczelka porywy, wówczas leciałoby po głowicy w dół - tego też nie widzę!
Tu racja
Jacenty85 pisze:a tak na marginesie. Kolega napisał, że wyrobił mu się wałek i przez to cieknie. Ciekawe to jest!. Jak simering, który jest zrobiony z tworzywa mógł wytrzeć tak twardą powierzchnię jaką jest wałek rozrządu. Przecież w tym miejscu dotyka do niego tylko simering i to on uszczelnia. Jak cos sie przedostaje na zewnątrz to powinna być jego wina a nie wałka. Wałek może się wytrzeć ale na krzywkach itd. ale nie od tworzywa sztucznego w miejscu załozenia simeringu.
uwierz ze jest to możliwe, zjawisko szczególnie dobrze widoczne na wale korbowym od strony koła zamachowego