obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?

Post autor: zaba84 » sob sie 18, 2007 15:24

Witam jak w temacie. Po odpaleniu, obojetnie czy zimny silnik czy cieply auto na biegu jalowym trzyma caly czas obroty ok 1200-1300 i nie chce zejsc nizej, nawet podczas jazdy jak wcisne sprzeglo to tak tzrzyma obroty. Co to moze byc?? Silnik ABS.


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sie 18, 2007 16:04

silniczek krokowy on najprawdopodobniej sie zaciął



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 18, 2007 16:36

dziejo pisze:silniczek krokowy on najprawdopodobniej sie zaciął
a jest on w jakis sposob rozbieralny zeby zajzec tam do niego ewentualnie przeczyscic bo moze sie japierdzielil jakim syfem ?


a dodam jeszcze ze jak pokrece kierownica na biegu jalowym na maxa w jedna na maxa w druga to obroty na tn czas krecenia spadajaale jak przestaje krecic to znow 1200-1300.. :foch:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sie 18, 2007 16:48

jest owszem rozbieralny ale z reguły wymoczenie go w nafcie - ropie- benzynie pomaga



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 18, 2007 17:11

to wezne go wykrece i sproboje rozebraci pocszczegole czesi albo rozebranego wymoczyc w rozpuszczalniku..


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob sie 18, 2007 23:04

zaba84 pisze:to wezne go wykrece i sproboje rozebraci pocszczegole czesi albo rozebranego wymoczyc w rozpuszczalniku..
a jak nie krokowiec to masz dziurę w dolocie i łapie lewe powietrze..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Re: obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?

Post autor: rtk » ndz sie 19, 2007 01:36

zaba84 pisze:Witam jak w temacie. Po odpaleniu, obojetnie czy zimny silnik czy cieply auto na biegu jalowym trzyma caly czas obroty ok 1200-1300 i nie chce zejsc nizej, nawet podczas jazdy jak wcisne sprzeglo to tak tzrzyma obroty. Co to moze byc?? Silnik ABS.
A moze czujnik temp zglupial ?? :hmm:



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz sie 19, 2007 09:28

hmmm.... zaczne dzis od krokowca jak nie pomoze to wtedy sprobuje cos z tym czyjnikiem, mam nadzieje ze jak rozbiore silniczek to go zloze bo bedzie bubu :( .

Jak cos dam znak pod wieczor jak wyglada sprawa..:)

[ Dodano: 19 Sie 2007 09:35 ]
a wlasnie zapomnialem, jest mozliwosc podloczenia silniczka na krutko jak juz go zanuze w "czyms", bo pamietam ze w oplu jak czyscilem to jak go zanuzylem to podlaczylem pod jakis stary zasilacz i on sobie pracowal w jakiejs cieczy i sie ladnie przeplukal i przeczyscil. :bigok:

[ Dodano: 19 Sie 2007 11:43 ]
A wiec tak. rozebralem wszystko i wyjolem silniczek z wierzchu byl brudny od oleju chyba itp. rozkrecilem go a w srodku czysciutki jak prosto ze sklepu ale profilaktycznie go przeczyscilem... wnioskujec z tego to chyba nie silniczek, zaraz zobacze jak go skrece czy jest roznica.... Ale jak to nie silniczek to co to moze byl?? Lewe powietrze, jak tak to mniej wiecej gdzie bo wszystko jest oki ???? :( :( :( :( :(


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » ndz sie 19, 2007 12:05

może też być wina przepływomierza


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » ndz sie 19, 2007 12:13

pusty pisze:może też być wina przepływomierza
przeplywka w ABSie ??? :jezor:



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz sie 19, 2007 12:29

Panowie, znow ja. Cos mnie tknelo i wzielem oblukalem kabelki co ida w tej plastikowej puszce przy pokrywie zaworow, zdjolem ta szmaciana tasme bo rozsypywala sie i ogladam przewody i widze to (foto 1 nizej) :dol: , mianowice 2 kabelki przetarte, akurat co ida do sinlicza krokowego, ogladam dalej, jeden przewod przetarty od 2 wtyczki co idzie chyba do wtryskiwacza. Kabelki co ida do czyjnika pol przepustnicy chyba to sa oki. Ale zjezdzam w dol i widze jakis jakby bezpiecznik na kabelkach ( foto 2 nizej) i nie wiem co to jest. Wnioskuje ze przetarte kabelki moga byc przyczyna moich objawow, jak myslicie?? I co to za bezpiecznik na kabekach??

FOTO 1
Obrazek

FOTO 2
Obrazek

Zaraz wezne je pozadnie oizoluje tasma izolacyjna :D

Ale zauwazylem jeszcze cos(moze lewe powietrze) jakis dziwny jaby zawor w tej plastikowej puszcze od dolotu (foty nizej) chyba od jakiegos podcisnienia ale nie mam zadnego wolnego wezyka od podcisniena :otepienie:

Obrazek
Obrazek

I jeszcze jedno pyt, jest moziwe ze tez przyczyna jest ten waz(foto nizej), jest on troche mietki ze jak go scisne to sie skleja jakby.

Obrazek


Co o tym wszystkim myslicie ??
ufff....chyba zostane fotografem :hmm: :kac:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » ndz sie 19, 2007 12:48

U mnie w miejscu gdzie u Ciebie jest zrobione "kolanko" z wezyka dochodza do kazdego krocca osobne wezyki :hmm:
Poizoluj dobrze te kable i spr czy sie poprawi. Linke gazu masz luzna ma sie rozumiec, nie jest napieta na sztywno ??
Gumowy waz to odma czyli odprowadzenie par ktore sa zmieszane z olejem, dlatego sie klei czy sciskaniu
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 12:51 przez rtk, łącznie zmieniany 1 raz.



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz sie 19, 2007 13:09

rtk pisze:U mnie w miejscu gdzie u Ciebie jest zrobione "kolanko" z wezyka dochodza do kazdego krocca osobne wezyki :hmm:
Mowisz o tym jakby zaworku w tej obudowie dolotu?? Jak tak to co z tym fantem zrobic bo naprawde nie mam zadnego wolnego wezyka wszystkie zajete?? :otepienie:

Przewody juz poizolowalem, zaraz bede wszystko skrecal i zobacze jak chodzi.. :bajer:

[ Dodano: 19 Sie 2007 14:10 ]
I wielka KUPA, pupa, PUPA itp. poskracalem, poizolowalem, poczyscilem i nic. odpalilem auto i jak odpalilem to odroty najpierw 1000 a potem samo roslo spowrotem do 1200-1300, jak przygazowalem to dalej nic, na luzie obroty sa dalej takie duze, doteko silnikiem rzuca na wszystkie boki, calym ukladem wydechowym tez, chodzi glosno i jak stary rozklekotaly traktor.... ;( ;( :( :( :(

Co jest grane z tym padlem :( ???


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » ndz sie 19, 2007 18:12

zaba84 pisze:
rtk pisze: Co jest grane z tym padlem :( ???
Jesli do jutra wytrzymasz to porobie fotki gdzie i skad jaki wezyk jest podlaczony



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości