obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?
Witam jak w temacie. Po odpaleniu, obojetnie czy zimny silnik czy cieply auto na biegu jalowym trzyma caly czas obroty ok 1200-1300 i nie chce zejsc nizej, nawet podczas jazdy jak wcisne sprzeglo to tak tzrzyma obroty. Co to moze byc?? Silnik ABS.
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
a jest on w jakis sposob rozbieralny zeby zajzec tam do niego ewentualnie przeczyscic bo moze sie japierdzielil jakim syfem ?dziejo pisze:silniczek krokowy on najprawdopodobniej sie zaciął
a dodam jeszcze ze jak pokrece kierownica na biegu jalowym na maxa w jedna na maxa w druga to obroty na tn czas krecenia spadajaale jak przestaje krecic to znow 1200-1300..
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Re: obroty 1200 i nie chca zejsc, o co chodzi?
A moze czujnik temp zglupial ??zaba84 pisze:Witam jak w temacie. Po odpaleniu, obojetnie czy zimny silnik czy cieply auto na biegu jalowym trzyma caly czas obroty ok 1200-1300 i nie chce zejsc nizej, nawet podczas jazdy jak wcisne sprzeglo to tak tzrzyma obroty. Co to moze byc?? Silnik ABS.
hmmm.... zaczne dzis od krokowca jak nie pomoze to wtedy sprobuje cos z tym czyjnikiem, mam nadzieje ze jak rozbiore silniczek to go zloze bo bedzie bubu .
Jak cos dam znak pod wieczor jak wyglada sprawa..
[ Dodano: 19 Sie 2007 09:35 ]
a wlasnie zapomnialem, jest mozliwosc podloczenia silniczka na krutko jak juz go zanuze w "czyms", bo pamietam ze w oplu jak czyscilem to jak go zanuzylem to podlaczylem pod jakis stary zasilacz i on sobie pracowal w jakiejs cieczy i sie ladnie przeplukal i przeczyscil.
[ Dodano: 19 Sie 2007 11:43 ]
A wiec tak. rozebralem wszystko i wyjolem silniczek z wierzchu byl brudny od oleju chyba itp. rozkrecilem go a w srodku czysciutki jak prosto ze sklepu ale profilaktycznie go przeczyscilem... wnioskujec z tego to chyba nie silniczek, zaraz zobacze jak go skrece czy jest roznica.... Ale jak to nie silniczek to co to moze byl?? Lewe powietrze, jak tak to mniej wiecej gdzie bo wszystko jest oki ????
Jak cos dam znak pod wieczor jak wyglada sprawa..
[ Dodano: 19 Sie 2007 09:35 ]
a wlasnie zapomnialem, jest mozliwosc podloczenia silniczka na krutko jak juz go zanuze w "czyms", bo pamietam ze w oplu jak czyscilem to jak go zanuzylem to podlaczylem pod jakis stary zasilacz i on sobie pracowal w jakiejs cieczy i sie ladnie przeplukal i przeczyscil.
[ Dodano: 19 Sie 2007 11:43 ]
A wiec tak. rozebralem wszystko i wyjolem silniczek z wierzchu byl brudny od oleju chyba itp. rozkrecilem go a w srodku czysciutki jak prosto ze sklepu ale profilaktycznie go przeczyscilem... wnioskujec z tego to chyba nie silniczek, zaraz zobacze jak go skrece czy jest roznica.... Ale jak to nie silniczek to co to moze byl?? Lewe powietrze, jak tak to mniej wiecej gdzie bo wszystko jest oki ????
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Panowie, znow ja. Cos mnie tknelo i wzielem oblukalem kabelki co ida w tej plastikowej puszce przy pokrywie zaworow, zdjolem ta szmaciana tasme bo rozsypywala sie i ogladam przewody i widze to (foto 1 nizej) , mianowice 2 kabelki przetarte, akurat co ida do sinlicza krokowego, ogladam dalej, jeden przewod przetarty od 2 wtyczki co idzie chyba do wtryskiwacza. Kabelki co ida do czyjnika pol przepustnicy chyba to sa oki. Ale zjezdzam w dol i widze jakis jakby bezpiecznik na kabelkach ( foto 2 nizej) i nie wiem co to jest. Wnioskuje ze przetarte kabelki moga byc przyczyna moich objawow, jak myslicie?? I co to za bezpiecznik na kabekach??
FOTO 1
FOTO 2
Zaraz wezne je pozadnie oizoluje tasma izolacyjna
Ale zauwazylem jeszcze cos(moze lewe powietrze) jakis dziwny jaby zawor w tej plastikowej puszcze od dolotu (foty nizej) chyba od jakiegos podcisnienia ale nie mam zadnego wolnego wezyka od podcisniena
I jeszcze jedno pyt, jest moziwe ze tez przyczyna jest ten waz(foto nizej), jest on troche mietki ze jak go scisne to sie skleja jakby.
Co o tym wszystkim myslicie ??
ufff....chyba zostane fotografem
FOTO 1
FOTO 2
Zaraz wezne je pozadnie oizoluje tasma izolacyjna
Ale zauwazylem jeszcze cos(moze lewe powietrze) jakis dziwny jaby zawor w tej plastikowej puszcze od dolotu (foty nizej) chyba od jakiegos podcisnienia ale nie mam zadnego wolnego wezyka od podcisniena
I jeszcze jedno pyt, jest moziwe ze tez przyczyna jest ten waz(foto nizej), jest on troche mietki ze jak go scisne to sie skleja jakby.
Co o tym wszystkim myslicie ??
ufff....chyba zostane fotografem
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
U mnie w miejscu gdzie u Ciebie jest zrobione "kolanko" z wezyka dochodza do kazdego krocca osobne wezyki
Poizoluj dobrze te kable i spr czy sie poprawi. Linke gazu masz luzna ma sie rozumiec, nie jest napieta na sztywno ??
Gumowy waz to odma czyli odprowadzenie par ktore sa zmieszane z olejem, dlatego sie klei czy sciskaniu
Poizoluj dobrze te kable i spr czy sie poprawi. Linke gazu masz luzna ma sie rozumiec, nie jest napieta na sztywno ??
Gumowy waz to odma czyli odprowadzenie par ktore sa zmieszane z olejem, dlatego sie klei czy sciskaniu
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 12:51 przez rtk, łącznie zmieniany 1 raz.
Mowisz o tym jakby zaworku w tej obudowie dolotu?? Jak tak to co z tym fantem zrobic bo naprawde nie mam zadnego wolnego wezyka wszystkie zajete??rtk pisze:U mnie w miejscu gdzie u Ciebie jest zrobione "kolanko" z wezyka dochodza do kazdego krocca osobne wezyki
Przewody juz poizolowalem, zaraz bede wszystko skrecal i zobacze jak chodzi..
[ Dodano: 19 Sie 2007 14:10 ]
I wielka KUPA, pupa, PUPA itp. poskracalem, poizolowalem, poczyscilem i nic. odpalilem auto i jak odpalilem to odroty najpierw 1000 a potem samo roslo spowrotem do 1200-1300, jak przygazowalem to dalej nic, na luzie obroty sa dalej takie duze, doteko silnikiem rzuca na wszystkie boki, calym ukladem wydechowym tez, chodzi glosno i jak stary rozklekotaly traktor.... ;( ;(
Co jest grane z tym padlem ???
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości