no jak mowisz ze t2 w aaz ma dla ciebie za duzego laga........ to kup sobie tdi tam bedziesz mial w sam raz, bedzie ciagnal lekko od samego dolu, 3200 i zmiana bieguskarredasch pisze:przylacze sie do pytania...
mam t2 i nie wiem co zrobic, zeby nie bylo turbo dziury tak duzej, tzn zalacza sie turbawka przy 2000 obr...moze cos poradzicie?...regulacja czy inna turbawka?...
dodam, ze nie krece mocno silnika...3200 obr/min przekraczam tylko na 5 biegu...
malo tego nawet NOWE maja wyczuwalny neiwielku luz, po prostu musza mieckazda uzywana bedzie miała niewielki mało wyczówalny luz
teoretycznie mozna jednak to bedzie juz wieksza rzezba. w tdi praca silnika steruje komputer i bedzie trudniej to wystroicpiow11 pisze:Czy można założyć turbinę k24/T3 do silnika 1Z?
w 1Z lepiej zalozyc wtryski na te z wersji 110km lub 0,216 i zrobic program