Co to jest?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co to jest?
koledzy na zalaczonym zdjeciu zaznaczylem 3 koleczkami "urzadzenia" ktore nie wiem do czego sluza moglby ktos pomoc i opisac co to jest?
zdjecie trzeba powiekszyc zeby bylo widac co zaznaczylem
zdjecie trzeba powiekszyc zeby bylo widac co zaznaczylem
Ostatnio zmieniony ndz sie 05, 2007 18:56 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
Itor,
element zaznaczony w pobliżu cewki zapłonowej to miedziany przewód pleciony w izolacji - nic innego jak połczenie masy od karoseri z silnikiem
to coś w filtrze powietrza to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza, ale nie jestem tego do końca pewien
w pobliżu fitra powietrza, to pochłaniacz par paliwa od którego te opary biegną wążem gumowym (element zakreślony w pobliżu podszybia) który następnie łączy z przepustnicą
i to by było na tyle....
element zaznaczony w pobliżu cewki zapłonowej to miedziany przewód pleciony w izolacji - nic innego jak połczenie masy od karoseri z silnikiem
to coś w filtrze powietrza to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza, ale nie jestem tego do końca pewien
w pobliżu fitra powietrza, to pochłaniacz par paliwa od którego te opary biegną wążem gumowym (element zakreślony w pobliżu podszybia) który następnie łączy z przepustnicą
i to by było na tyle....
a jak to sprawdzic czy nawalil?pszczyna pisze:Nie - jak nawali to do wymianyItor pisze:czy ten filtr weglowy sie jakos czysci?pszczyna pisze:Ja widzę 4??? pierwsze od fotogrfa to kabel przepływomieza 2- kabel filtra węglowego lub zawór cząsteczek { oparów spalin}
3 na podszybiu chyba wąż z odmy
4 nie wiem????
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie wiem czy jest metoda na to. Autu się nic nie stanie, może trochę benzynka pośmierdzieć z okolic prawego koła. To jest układ otwarty. Filtr ma z dołu dziurę. Opary z baku leca przez filtr i tą dziurą wylatują, pary benzyny zostają w filtrze . Jak zawór filtra się otworzy w jakiś czas po odpaleniu silnika do kierunek przepływu się odwraca. Tzn przez dziurę u dołu filtra wpada powietrze, "wymywa" benzynę z węgla i leci przez otwarty zawór do silnika. Taki wymysl ekologów, przerost formy nad treścią.
[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 9:08 pm ]
można oczywiście sprawdzić czy zawór działa VAGiem lub słuchając jego charaketrystycznego terkotania w chwilę po zapaleniu.
[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 9:08 pm ]
można oczywiście sprawdzić czy zawór działa VAGiem lub słuchając jego charaketrystycznego terkotania w chwilę po zapaleniu.
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 21:07 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wacikiem do uszu i sprytusem bardzo delikatnie. Praktycznie raz się udaje, bo na drucie robi sie z metalu tlenek, który powoduje ze drut sie robi cieńszy, więc nie mozna sobie tak czyścić wielokrotnie bo drut i tak traci własności. Dlatego rynek przepływomierzy tak dobrze prosperuje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości