chyba masz coś ze wskaźnikiemDario84 pisze:robilem dzis logi dynamiczne z rezystorem i bez, wyniki sa dosc dziwne szczegolnie jesli chodzi o cisnienie doladowania: bez opornika VAG pokazuje 1989 mbar przy 3780 obr, czyli tyle samo co pokazuje wskaznik doladowania, natomiast po zalaczeniu rezystora cisnienie wzrasta nieznacznie w VAGu, 2050 mbar przy 3550 obr, a wskaznik pokazuje 1,3 bara. Potrafi mi ktos wyjasnic skad ta roznica ? Bo juz nic z tego nie wiem
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
no tak na logike tak mozna by bylo wytlumaczyc ale dlaczego do 1 bara pokazuje dobrze ? Gdyby byl uszkodzony to raczej w calym zakresie by przeklamywal a nie pow. 1 bara
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Hmm no tak albo dmuchnac w niego czyms . Dzieki za odp.
[ Dodano: 17 Sie 2007 20:26 ]
Oto logi z rezystorem i bez rezystora, wczesniej za krotko robilem logi i turbo nie zdazylo napompowac albo log tego nie zlapal. Logi od 1200-4000 rpm na 4 biegu.
Bez rezystora:
Z rezystorem:
Bez rezystora doladowanie wynosi 0,97 bara, natomiast po zalaczeniu rezystora 1,24. Z tego wniosek ze przyrost jest 270mbar. Robil juz ktos logi VAGiem z rezystorem i bez ? Czy torbina powinna sie tak zachowywac (czy N75 nie powinien zbic cisnienia do 1 bara zadanego w mapie po wlaczeniu rezystora) ? Jesli to normalne to w jakim celu montowac rezystor podnoszacy cisnienie doladowania skoro przy montazu rezystora podnoszacego dawke paliwa podnosi sie takze cisnienie doladowania ?
I jeszcze jedno z logow wynika ze wskaznik doladowania dziala dobrze , czyli okazuje sie ze rzeczywiscie przy mniejszej wartosci rezystora (ok 400 ohm) cisnienie wynosilo ok 1,3-1,4 bara, a to juz niebezpiecznie...
[ Dodano: 17 Sie 2007 20:26 ]
Oto logi z rezystorem i bez rezystora, wczesniej za krotko robilem logi i turbo nie zdazylo napompowac albo log tego nie zlapal. Logi od 1200-4000 rpm na 4 biegu.
Bez rezystora:
Z rezystorem:
Bez rezystora doladowanie wynosi 0,97 bara, natomiast po zalaczeniu rezystora 1,24. Z tego wniosek ze przyrost jest 270mbar. Robil juz ktos logi VAGiem z rezystorem i bez ? Czy torbina powinna sie tak zachowywac (czy N75 nie powinien zbic cisnienia do 1 bara zadanego w mapie po wlaczeniu rezystora) ? Jesli to normalne to w jakim celu montowac rezystor podnoszacy cisnienie doladowania skoro przy montazu rezystora podnoszacego dawke paliwa podnosi sie takze cisnienie doladowania ?
I jeszcze jedno z logow wynika ze wskaznik doladowania dziala dobrze , czyli okazuje sie ze rzeczywiscie przy mniejszej wartosci rezystora (ok 400 ohm) cisnienie wynosilo ok 1,3-1,4 bara, a to juz niebezpiecznie...
Ostatnio zmieniony pt sie 17, 2007 20:30 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
niestety fotoporada juz nie dziala !! chcialbym sie dowiedziec pod ktore dokladnei kable trzeba wpiac rezystor (wpiolem pod 2 3 nie wiem czy dobrze )swieci sie kontrolka z taka pomaranczowa spirala... chyba od zwiec żarowych. Miga podczas jazdy, teraz nawet bez rezystora. Czy cos moglem uszkodzic ??
podepnij się pod vaga to zobaczysz co jest nie tak .... stawiam , że połączenia masz złeDario84 pisze:niestety fotoporada juz nie dziala !! chcialbym sie dowiedziec pod ktore dokladnei kable trzeba wpiac rezystor (wpiolem pod 2 3 nie wiem czy dobrze )swieci sie kontrolka z taka pomaranczowa spirala... chyba od zwiec żarowych. Miga podczas jazdy, teraz nawet bez rezystora. Czy cos moglem uszkodzic ??
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
fotoporada dziala, mi na pewno jestes pewien ze pod dobra wtyczke sie piales? skoro nie dziala ci fotoporada to tak na czuja sobie kabelki wybrales? to ta osmio-pinowa niedaleko bagnetu oleju i tam rzeczywiscie wpinasz sie pod 2 i 3. moze jakies zwarcie zrobiles? to ze miga to moze byc np przerwa w obwodzie, zjarany bezpiecznik itp itd. proponuje podpiac pod komp jesli masz 100% pewnosci ze zrobiloes wszystko dobrze i nie ma zadnej przerwy, tak jak zreszta napisal juz damcio151tdi84 pisze:niestety fotoporada juz nie dziala !! chcialbym sie dowiedziec pod ktore dokladnei kable trzeba wpiac rezystor (wpiolem pod 2 3 nie wiem czy dobrze )swieci sie kontrolka z taka pomaranczowa spirala... chyba od zwiec żarowych. Miga podczas jazdy, teraz nawet bez rezystora. Czy cos moglem uszkodzic ??
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
W AFNach czesto spotkalem sie ze jesli ktos odpalal silnik z wlaczonym opornikiem to wywalal blad i VAG byl potrzebny ale w 90PS jeszcze nic mi nie wywalilo..
Gitner
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja montujac u kogos sprawdzam zawsze czy po odpaleniu z opornikiem wywalaja sie bledy, po drugie sprawny musi odpalic z opornikiem Suci opychasz auto? Krolo chyba szuka takie cos..eku_suci pisze:mi tez nie a 2 razy odpalilem przez gapiostwo ! pozdrawiam
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
podpiolem na stale bez przelocznika w kabinie, wiec odpalalem z rezystorkiem w obwodzie. teraz zauwarzylem ze po demontazu tego ustrojowiski "wsio gra" wiec czemu ta lampeczka mogla tak sobie pomygiwac ?? pewnei jedyne wyjscie zestrojc ta minirakietnice i skoczyc na kompa... dzieki. Wiec faktycznie 2 3 Fotoparada siadla na dniach, wczesniej ja przegladalem. Wwspomniane jest na forum na temat tych pinow. Strzelalem
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 22:13 przez tdi84, łącznie zmieniany 1 raz.
jak zdejmiecie pokrywę nastawnika i włączycie zapłon to zobaczycie , że ECU coś tam sprawdza/testuje i palec przesuwu wskakuje na max i zaczyna wracać do poprzedniego miejsca ..... może przy teście , rezystor zakłóca to do tego stopnia , że ECU widzi jakiś problem .tdi84 pisze:podpiolem na stale bez przelocznika w kabinie, wiec odpalalem z rezystorkiem w obwodzie. teraz zauwarzylem ze po demontazu tego ustrojowiski "wsio gra" wiec czemu ta lampeczka mogla tak sobie pomygiwac ??
dobrym wyjściem jest montaż włącznika i odpalanie auta bez rezystora ...... nie radzę jeździć non stop na rezystorzetdi84 pisze:pewnei jedyne wyjscie zestrojc ta minirakietnice i skoczyc na kompa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości