Centralny zamek (sterowanie podczas jazdy z alarmu)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek (sterowanie podczas jazdy z alarmu)
Witajcie. Mam problem. Podłączyłem alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem na przekaźnikach. Wszystko działa idealnie: zamyka i otwiera.
Centralny zamek posiada fajną funkcję zamykania centralnego zamka po uruchomieniu silnika, jednak układ centralnego zamka nie pozwala na taką funkcję . Który przewód i gdzie on jest należy odłączyć, abym mógł sterować centralnym zamkiem podczas jazdy?
Przeglądałem wtyczkę przy lewym przednim słupku, ale... albo źle patrzyłem, albo to zabezpieczenie nie jest tam podłączone. Może przy pompce gdzieś w bagażniku?
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Centralny zamek posiada fajną funkcję zamykania centralnego zamka po uruchomieniu silnika, jednak układ centralnego zamka nie pozwala na taką funkcję . Który przewód i gdzie on jest należy odłączyć, abym mógł sterować centralnym zamkiem podczas jazdy?
Przeglądałem wtyczkę przy lewym przednim słupku, ale... albo źle patrzyłem, albo to zabezpieczenie nie jest tam podłączone. Może przy pompce gdzieś w bagażniku?
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sie 16, 2007 17:19 przez gv, łącznie zmieniany 1 raz.
--
gv
gv
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Plus po zapłonie nie pozwala zadziałać sterowaniu centralem podanemu na kable szary i zielony. To chyba kabelek czerwno biały. Możesz go spróbowac odpiąć przy pompce. Tak się domyślam, nie próbowałem. Ty to zrób na swoim
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wtedy to chyba pompka w ogole przestanie dzialacPaweł Marek pisze: To chyba kabelek czerwno biały. Możesz go spróbowac odpiąć przy pompce.
To juz jest tak urzadzone, ze jesli zamkniesz zewnetrznym zamykaniem wsiadziesz do auta, to nie mozesz podniesc rygla az nie wlaczysz zaplonu.
Zostaje chyba dorobienie przycisku w desce i podlaczenie go pod przewod od wewnetrznego zamykania...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie przestanie, napewno przestanie działać otwieranie centrala po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, może też blokada trzeba by sprawdzić. Będzie działać tak jak z pilota. Stały plus na pompkę zostaje. Musze to jutro sprawdzić co się stanie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nie wiem, o ktorym przewodzie mowisz, ale od wewnetrznego zamykania/otwierania jest jeden oddzielny przewod. Chyba czarno-czerwony. Podajesz na niego mase, albo plus, wtedy zamyka lub otwiera. Dziala z zaplonem jak i bez.gv pisze:Sprawdziłem podając masę na przewód od zamykania podczas pracy silnika, czy włączonego zapłonu.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Są szary i zielony. Podanie na jednego, albo drugiego zamyka lub otwiera. Tylko, że podczas pracy silnika nie chce zamykać. Otwierać - otwiera, bo słychać jak pompka pompuje.inek01 pisze:Nie wiem, o ktorym przewodzie mowisz, ale od wewnetrznego zamykania/otwierania jest jeden oddzielny przewod. Chyba czarno-czerwony. Podajesz na niego mase, albo plus, wtedy zamyka lub otwiera. Dziala z zaplonem jak i bez.
--
gv
gv
myślałem, że się nie zrozumieliśmy .inek01 pisze:gv, ja swoje, a Ty swoje
Wiem, ze sa szary i zielony, ale wewnetrzne zamykanie (przez wciskanie rygla kierowcy) jest realizowane innym przewodem. Tak jak napisalem wyzej.
U mnie podczas zapalonego silnika, jak i podczas zgaszonego w momencie wciśnięcia rygla w drzwiach kierowcy, czy to pasażera nic się nie dzieje. Rygiel wciska się tylko i wyłącznie w jednych drzwiach.
Zauważyłem natomiast, że sensor, który zamyka drzwi działa w momencie przekręcenia kluczykiem, a nie w momencie przesunięcia się rygla.
Jak zrobić, żeby pompka cały czas myślała, że zgaszony jest zapłon? Bo przypadłość ta przeszkadza w momencie odpalenia auta
Jeśli coś namotałem, to przepraszam
--
gv
gv
W takim razie masz cos skopane. Po wcisnieciu (tylko) rygla kierowcy centralny powinien zamknac calosc.gv pisze:U mnie podczas zapalonego silnika, jak i podczas zgaszonego w momencie wciśnięcia rygla w drzwiach kierowcy, czy to pasażera nic się nie dzieje. Rygiel wciska się tylko i wyłącznie w jednych drzwiach.
Sprobuj zrobic tak jak Ci napisal Paweł Marek.gv pisze:Jak zrobić, żeby pompka cały czas myślała, że zgaszony jest zapłon?
Przy pomocy spinacz mozesz wypiac pin z kostki przy pompce.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości