Problem z chłodzeniem w silniku 2.5 24V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
- Kontakt:
Wspornik filtra oleju z GTI, węże zakuwane na nowo, chłodnica mieści 0,7 litra oleju i jest mega wydajna, trzeba po prostu dolać go więcej i tyle. Termostat robi swoje ale go obniżę żeby chłodził niżej.ZMIENNIK1313 pisze:sorki że pytam i to wszystko da się jakoś zamontować i będzie to miało ręce i nogi takie wynalazki????TAZ pisze:2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
- Kontakt:
ooo to rochę zachodu jest ale jednak można dzięki za odpowiedź!TAZ pisze:Wspornik filtra oleju z GTI, węże zakuwane na nowo, chłodnica mieści 0,7 litra oleju i jest mega wydajna, trzeba po prostu dolać go więcej i tyle. Termostat robi swoje ale go obniżę żeby chłodził niżej.ZMIENNIK1313 pisze:sorki że pytam i to wszystko da się jakoś zamontować i będzie to miało ręce i nogi takie wynalazki????TAZ pisze:2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 11:08 przez ZMIENNIK1313, łącznie zmieniany 1 raz.
nigdy nie mów nigdy:)
ma ktoś foto takiej chłodnicy od vr6 bo mam wrażenie że dolny wąż będzie miał problem bo tam jest alternator i jest mało miejsca. wyjścia muszą być tak:
-dolny od strony kierowcy
-górny od strony pasażera
widać to na foto
ps:
silnik montowałem jeden dzień w dwie osoby, potem czekałem tydzień za osiami a w tym czasie roiłęm elektryke
trochę galimatias ale można wprowadzić to do seryjnej produkcji.
efekt: na postoju jak dodasz gwałtownie gaz to karoseria unosi się z przodu o jakieś 1,5cm, szok! i to wszystko bez ingerencji w silnik, jest seryjny!
-dolny od strony kierowcy
-górny od strony pasażera
widać to na foto
ps:
silnik montowałem jeden dzień w dwie osoby, potem czekałem tydzień za osiami a w tym czasie roiłęm elektryke
trochę galimatias ale można wprowadzić to do seryjnej produkcji.
efekt: na postoju jak dodasz gwałtownie gaz to karoseria unosi się z przodu o jakieś 1,5cm, szok! i to wszystko bez ingerencji w silnik, jest seryjny!
honda vtec - malinaTAZ pisze:Kolejny projekt mój będzie miał to pod maską
B16A1
Zgadnijcie co to.
pierwszy od gory: http://www.zerolift.com/engines/honda/honda.htm
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 13:09 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj masz wymiary (schemat) http://moto.allegro.pl/item223992790_ch ... 65249.html
a tu mas zdjecie samej chlodnicy tylko ze od sharana i nie wiem czy jest taka sama
http://moto.allegro.pl/item225218532_ch ... 8_vr6.html
a tu mas zdjecie samej chlodnicy tylko ze od sharana i nie wiem czy jest taka sama
http://moto.allegro.pl/item225218532_ch ... 8_vr6.html
dalem przykladowe foty z allegro od vr6 z tego co widze to w golfie i podobnych vr sa takie same, a moze przypasowac np. taka od calibry http://moto.allegro.pl/item222395004_ca ... _nowy.html ma wyjscie z drugiej strony mala nie jest takie tylko moje przyklady
[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 20:29 ]
albo taka jezeli sprawdza sie w vectrze 2.0 i 2.5 to tu tez powinna schlodzic http://moto.allegro.pl/item226060957_ch ... 2_5_v.html
[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 20:29 ]
albo taka jezeli sprawdza sie w vectrze 2.0 i 2.5 to tu tez powinna schlodzic http://moto.allegro.pl/item226060957_ch ... 2_5_v.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 319 gości