Kopci na biało, pali olej płyny nie mieszają sie. Uszczelka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

winnie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:05
Lokalizacja: kalisz

Kopci na biało, pali olej płyny nie mieszają sie. Uszczelka?

Post autor: winnie » pn sie 13, 2007 23:12

Witam
Prosze o wasze zdanie ponieaz silnik w moim golfie 89r. 1.8 benzyna na gaźniku +ins gaz dosyć mocno kopci na biało.Ale gdy odpalam go rano rozrusznik lewdo zrobi jeden obrót i silnik pali elegancko.Przez około 2 min jest ok potem zaczyna kopcić na biało,na rozgrzanym silniku kopci troche mocniej szczególnie przy dodaniu gazu.Zastanawiam sie czy to poprostu dlatego że pali olej(ok 2-2,5 L na 5000)czy dlatego że pali płyn chłodniczy ,gdyż tego tez mi ubywa i nie wiem czy leci troche gdzieś na opasce czy ew jest tak że jest uszkodzona uszczelka pod głowica.Ale czytałem że powiny niby sie mieszac płyn z olejem lub odwrotnie ale u mnie jest ok - nic sie nie miesza.Czy przy spalaniu takiej ilości oleju było by widac kopcenie?Dodam że silnik ma przejechane napweno ponad 200 000 a uszczelniacze zaworów nie były wymieniane.Silnik chodzi równo,temperatura trzyma sie w normie.Kopci zarowno na benzynie jak i na gazie.Co powiecie?
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 23:15 przez winnie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sie 14, 2007 00:45

Witam
Poweim tak uszczelniacze wypadałoby wymienic wkrótce.
Moje spostrzezenia jesli olej miesza sie z płynem to na korku wlewu oleju powinienes znalezc ciecz przypomiającą majonez. To oznaka ze olej miesz sie z płynem chłod. co oczywsicie nie jest pozytywne. Oleju bierze ci sporo .
CO do dymu to czarny oznacza spalanie oleju , przezroczysty że jest Ok, a biały zapewne olej + płyn. Radze wymienic pierscienie + wszelkie uszcelki takze kolektorów wyd. i ssacego i pod poktywa. Remoncik powinien cie wyniesc jakiegos 1000siaka. Moze nawet zejdziesz cos nizej zalezy od mechanika. ALe lepiej wymien bo jak to mowia "Lepiej późno niż wcale" :D
Pozdro


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt sie 14, 2007 06:31

to czarny oznacza spalanie oleju
błąd, spalanie oleju to dym niebieski natomiast jak jest czarny to jest zbyt bogata mieszanka w benzynę


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

winnie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 09, 2007 22:05
Lokalizacja: kalisz

Post autor: winnie » śr sie 15, 2007 10:57

no tak u mnie majonezu nie mam,w zbiorniczku wyrównawczym oleju tez nie widać.Może byc tak ze będzie palić płyn bez mieszania sie z olejem?



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr sie 15, 2007 17:41

Warto sprawdzic na poczatek układ chłodzenia czy nie ma wycieków. Wtedy mozna sie zastanawaic nad wymianą uszczelki pod głowicą. wszystko wskazuje ze to bedzie jej wina. majonez pod korkiem lub na bagnecie wystepuje gdy temp otocenia jest niska, poniewaz woda tak szybko nie odparuje i mieszajac sie z olejem powoduje taki efekt

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości