problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zegnaLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 07, 2007 13:22
Lokalizacja: ŁDZ WDZW

problem z odpalaniem

Post autor: zegnaLLo » ndz sie 12, 2007 18:50

mam czasem taki problem ze slabo mi kreci silnik...akumulator nie wiem ile ma...pewnie juz czas go wymienic... ale np jak go naladowalem to raz zakrecil odrazu...pozniej juz slabo, prawie wcale...drugi raz krece i odpala...czegos innego moze byc to wina??

silnik 1.8 GX + LPG...


zegnaLLo

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 13, 2007 00:03

Witam
Ja najpredzej obstawiałbym na regulator napiecia. Jesli go nie wymieniałes to mozesz go podejrzewac. Czesto w 2jkach poada. Objawy sa takie ze akumulator czesto szybko sie rozładowuje.
A inna przyczyna moze byc stary akumulkator. Moj stary tez szybko sie wyczerpywał ładowałem go co 3-4 tygodnie. Jesli wyglada na zabytek to spraw sobie nowy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

zegnaLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 07, 2007 13:22
Lokalizacja: ŁDZ WDZW

Post autor: zegnaLLo » wt sie 14, 2007 08:23

czy mozna kupic nowy regulator napiecia czy raczej uzywany?? no i jaki koszt ok?? a i jeszcze jedno gdzie on dokladnie jest umieszczony pod macha?


zegnaLLo

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt sie 14, 2007 08:53

zegnaLLo pisze:kupic nowy regulator napiecia czy raczej uzywany??
kup lepiej nowy bo to niewiele kosztuje a używkę to nie wiadomo co kupisz i czy zaraz się nie posypie(szkoda kasy)


Obrazek

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » wt sie 14, 2007 09:18

jak wcale nie ładuje to można i same szczotki przelutować to koszt 5 razy mniejszy od samego regulatora a efekt ten sam
chyba że poszedł układ na szrot to wtedy drugi trza



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt sie 14, 2007 10:29

regulator kupuj nowy... nogdy nie uzywaki.... nie wiadomo ile wytrzyma i czy na peno jest sprawny, ja kupowalem nowke helli za niecale 50 zl....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

zegnaLLo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 07, 2007 13:22
Lokalizacja: ŁDZ WDZW

Post autor: zegnaLLo » wt sie 14, 2007 18:13

dzieki za odpowiedzi...chodzilo mi wlasnie jaki koszt nowego:) a jeszcze pytanko gdzie to pod macha dokladnie sie znajduje??


zegnaLLo

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt sie 14, 2007 22:58

ja zainwestowalem w helle i jak narazie ponad rok mi sie przepieknie sprawuje....
z tego co wiem to jakies chinskie zamiennili :) kosztuja juz od 20 :P ale tego nie polecam....
wiem ze tez sa jakies niemieckie tez za ok 30-40 zl... ale wybor nalezy do ciebie :)
zegnaLLo pisze:a jeszcze pytanko gdzie to pod macha dokladnie sie znajduje??
zalezy jaki masz alternator.... czy motorola, czy bosha....
z tego co pamietam to sa podobnie montowane...
w tylnej czesci alternatora powinny byc 2 sroby je odkrecasz.... odlaczasz kabelek i wyjmujesz regulator....
jezeli bys nie znalalz albo cos to jutro ci wrzuce fotki co gdzie i jak.....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości