Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 12, 2007 10:08

Witam wszystkich:))
mam pytanko
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
instrukcja z vwgolf.net, (napisane po ang.) zdjecie nr1, elektrozawór oznaczony nr '4',
kto wie od czego on jest??????
tam pisza cos o dawce paliwa, w kazdym razie wlacza sie on przy ok 2800obr, no i wlasnie;
wtedy podaje wiecej paliwa czy mniej, z innych zrodel slyszalem ze zmienia on poczatek wtrysku!?, co dokladnie mówi ta instrukcja na vwgolf net, odlaczyc!?, czy podłaczyc na stale do+12, np do elektrozaworu zatrzymania silnika!!?????
mam golfa 3 1.9 GTD 92r. bostpin zeszlifowany i leeko cisnienie na turbo podniesione:D


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sie 14, 2007 02:50

[/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:
[quote]


wymiekam :otepienie:

zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ;) ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie :lol:
Ostatnio zmieniony wt sie 14, 2007 02:56 przez Krzylu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 14, 2007 09:52

Krzylu pisze:zaprzal, wynmien licznik bo niedlugo ci zabraknie skali ;) ja chyba spowrotem zmienie do 200 jakos szybciej sie rozpedzac bedzie :lol:
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt sie 14, 2007 13:01

Krzylu pisze:/quote]jak deptam na maxa to redukuje, od tego mam biegi
V bieg masz tu:


wymiekam :otepienie:
o ja pierdziele :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 14, 2007 18:26

jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)
to ta jest słabsza od poprzedniej :/


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 14, 2007 18:56

Trochim pisze:
jak testowalem na poprzedniej pompie to brakowalo skali :) na predkosciomierzu i obrotomierzu :)
to ta jest słabsza od poprzedniej :/
jest taka dobra w srednim i gornym zakresie, ze az balem sie ja testowac powyzej 5000 :lol: tak serio to bedzie mozna pokombinowac z tym gornym zakresem >5k... ;)

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 14, 2007 19:00 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

krakol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:45
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: krakol » śr sie 15, 2007 12:56

witka

chce do mojego AAZ wstawic boost pina od 1.6 i wmontowac intercooler czy od golfa mk2 1.6 td bedzie oki czy moze jakis inny lepiej nawet od innej marki samochodu??

no i wogole gdzie sie wmontowuje taki intercooler mam juz chlodnice od klimy a ta gdzie sie montuje??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sie 15, 2007 15:16

krakol, Ic byłby najlepszy jakiś zmieszczony przed chłodnicą !!!!!! tak zeby wiało na niego powietrze bezpośrednio to sie nazywa FMIC !!!
Zobacz sobie w tym temacie do tyłu jest sporo zdjęc jak forumowicze montują IC'ki u siebie !!!!! w tym i ja jestem :P

Przeglądnij cały temat a potem zadawaj pytania !!



krakol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:45
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: krakol » śr sie 15, 2007 22:13

temat przegladalem...

pojechalem i tak dzis do mechanika, mial na podworku AFN-a dal sie przejechac i ... JUZ go CHCE !!!

ten silnik wymiata...

pozdrawiam biore kredyt i kupuje nie ma na co czekac...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 15, 2007 23:04

krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw sie 16, 2007 07:00

W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości. Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400, po za tym twierdze że więcej przyjemności daje jazda własnym tuningiem niż zaprowadzić poczekać wyłożyć kase i odjechać oczekując wyników.


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 16, 2007 09:04

pasiak pisze:W TDI potrzeba dobrego virusa żeby moment obrotowy był wypłaszczony i w jak najszerszej rozpiętości
bez porzadnej suszary nawet super hiper wirus w zwyklym tdi nie pomoze...
pasiak pisze:Zobacz w ksiązke od AAZ tam masz 150Nm w zakresie 2400-3400,
ksiazki klamia :lol:

jak juz mowilem, warto porozmawiac z Lagierem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw sie 16, 2007 11:20

zaprzal pisze:krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow
No to niech sie sam pochwali ;) Szczególnie interesuje mnie jak rozwiązał sprawę sprzegła, no i jakie ma teraz przyspieszenie do 100km/h.
No i ciekawi mnie czy miał może turbine kkk k03 i czy łatwo ją wymienić na kkk k24?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 16, 2007 11:39

Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24

z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości