Zerwała mi się śrubka od tylnego czujnika ABS-u.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Soldier_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Zerwała mi się śrubka od tylnego czujnika ABS-u.

Post autor: Soldier_M » czw sie 09, 2007 07:38

Witam mam problem jak w temacie. Chciałem sobie prszeczyscić czujnik tylny z prawej strony w moim VW GOLFIE IV 1.9 Tdi 1999r. No i pech chciał ze zużycie materiału spowodowału przekręcenie sie i w konsekwencji zerwanie. Czujnika i tak nie wyciągnąłem ale przez otwory śrub w tarczy jakoś spryskałem WD-40. Niedługo będzie mnie czekała kompletna wymiana tego czujnika no i będe musiał zdemontować napewno tarcze aby sie do niego dostać. Czy wystarczy odkręcić śruby zacisku imbusowe ,bodjaże 8 i odchyle go poczym sciągne tarcze i dostane się do czujnika ?. Jaki macie pomysł na usunięcie zbęden czesci śrubki, nie wiem jak to wygąda , ale gdyby był gwint przelotowy to bym moze rozwiercił go po zdjeciu tarczy. Pomóżcie mi proszę , bo sprawa myśle nie jest skomplikowana a niechciałbym jechać z tym do warsztatu, bo wiem że w przydomowym garażu też z tym sobie poradze. Jakie macie pomysły na zlikwidowanie tegoś fanta ?

Za odpowiedźi z góry DZIĘKUJE.
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 14:46 przez Soldier_M, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Endriu4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:53
Lokalizacja: z Domu

Post autor: Endriu4 » czw sie 09, 2007 12:40

Jak ściągniesz tarcze to da sie wybić czujke ja tak robilem w Golfie III GTi



Soldier_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: Soldier_M » czw sie 09, 2007 12:44

Tzn czujke się da napewno, ale nie wiem jak wygląda sprawa z przykręceniem tego czujnika. Czy gwintowany jest otwór przelotowo, bo nie wiem na co sie nastawiaC i po zdjęciu tarczy bym rozwiercił pozostałą cześć śrubki.



Awatar użytkownika
Endriu4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:53
Lokalizacja: z Domu

Post autor: Endriu4 » wt sie 14, 2007 11:37

W Golfie III jest otwór przelotowy na 100% to i w IV powinien być, bo to wygląda tak samo


[size=184][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126925/]Mój Golfik![/url][/b][/size]

Soldier_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 29, 2006 21:26
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: Soldier_M » wt sie 21, 2007 14:20

No już mam po problemie, udało mi się rozwiercic i nagwintowac ponownie, ale pierdzielenia troskze było. Od zewnętrzenj storny wogóle nie było dojśc do otworu z pękniętą śrubką bo przeszkadzałą piasta, dostałem sie tam od wewnętrznej storny . Najpierw jednak musiałem odkręcić teleskop i potem wiertartką akumulatorową rozwięrciłem i nagwintowałem otwór. Założyłem nowy czujnik ABS-u i wszystko gra :-)


Soldier_Marine

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt sie 21, 2007 14:42

Co ma czujnik ABS do silnika diesla? REGULAMIN FORUM najpierw przeczytaj


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 573 gości