Problem z chłodzeniem w silniku 2.5 24V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn sie 13, 2007 22:45

lw pisze:co to jest abf?
sorrki za zamieszanie ale gdy pisalem nie bylo pozostalych fotek
ABF to 2.0 16V montowany min. w mk3


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » pn sie 13, 2007 22:47

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn sie 13, 2007 22:49

jak Ty go tam wpakowałeś?? :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » pn sie 13, 2007 22:51

pasuje jak ulał, jak od vw a nie od mazdy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 13, 2007 23:03

Kurcze wiedzialem że japończycy rżną niemieckie pomysły:)
lw nie opuszczaj tego tematu, pisz koniecznie co będzie dalej, ładuj fotki. Więcej szczegółów daj, co ze skrzynką, jaka, jakie półośki. Jaka będzie zawiecha.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn sie 13, 2007 23:26

a chłodnica od vr6??? mi i koledze dzidek-82 udało się taką zamontować podczas niedawnego swapu vr6 do mk2-trzeba było oczywiście schować chłodnicę maksymalnie do przodu i zrobić własnoręcznie wieszaki z blachy ale się udało-warto by przemyśleć taką opcję


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Post autor: driVWer » pn sie 13, 2007 23:47

lw, no no no taki silnik w golfie :bajer:. Kozak jesteś


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » wt sie 14, 2007 15:24

lw, O kuuurde...Kozak :) Ciekawe ile przybral na wadze :)



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt sie 14, 2007 15:45

opisz troche ile ten silnik ma kucy, za ile go kupiles, jak trudno go wmontowac od czego póloski itd.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » wt sie 14, 2007 19:16

tak się zachwyciliście tym potworkiem ze zapomnieliście o moim problemie, pomóżcie z tą chłodnicą to opowiem jak zrobić za małe pieniądze potwora.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sie 14, 2007 23:52

Chłodnica z TD lub 16V będzie pasowała jak ją wsuniesz pod samą atrapę. Tylko dospawasz trzymanie dolne i przerobisz górne. Można nawet taką chłodnicę opuścić na dół trochę. Jak rozbierałem przód auta to trochę kombinowałem bo może też coś zapodam i będzie trzeba miejsca przed silnikiem wykrzesać.



lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » śr sie 15, 2007 09:33

dzięki TAZ , myślałem trochę o podobnym rozwiązaniy ale nie wiem czy to jeszcze wystarczy, to jest jednak 2.5l i kręci się na wysokich obrotach.
oryginalnie mazda ma wielką chłodnicę ale do II nie wejdzie. wpadłem kiedyś na pomysł żeby położyć drugą nad silnikiem ale trzeba wtedy przerabiać maskę, dać jakiś wlot na niej a ja nie chcę żeby moje auto wyglądało jak pojazd kosmoczny, tylko jak ładny oryginalny golf II tylko z zaspawaną klapą i tablicą na dole.
może to jakoś się oblicza jaką dać chłodnicę?
pozdrawiam wszystkich!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sie 15, 2007 09:42

Ratują cię jeszcze rzeźbione dwa wiatraki. Ja do swojego MK1 wyrzeźbiłem takie z wiatraków z jakiejś hondy. Są rewelacyjnie płaskie. Cała nakładka na chłodnice ma nie więcej jak 5cm.



lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » śr sie 15, 2007 09:55

mam takie od laguny 2.0l

[ Dodano: 15 Sie 2007 09:57 ]
TAZ co wpakowaleś do swojej I
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 09:58 przez lw, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości