sebaj1 pisze:na jałowym ,a jak się nagrzeje to dopiero jak dodam gazu i obroty są na 1200obr.
Czujniki na kopułce filtra mam dwa wyżej jest biały , a ja potrzebuje ten niżej umiejscowiony, aktualnie ma czarny, wymieniłem na czarny, a jak zacząłem drążyć temat to chyba ma być niebieski 0,25 bara, a czarny jest na 1,2-1,6bara chyba ,że się myle
A nie jak obroty są ciut powyżej 2000??
No coś masz zamotane... czunki mają być biały (albo niebieski) od "dużego" cisnienia (2 bary) i brązowy od małego (0,25 bara chyba....)
Ciśnienie ma być większe niż 2 bary przy 2000obr/min na silniku w pełni rozgrzanym (do właczenia się wentylatora). Jeśli nie jest takie cisnienie silnik wymaga remontu.
Sprawdź ciśnienie u mechanika i wszystko ci wyjdzie.
[ Dodano: Pon Sie 13, 2007 22:46 ]
A jeśli masz brązowy i czarny (czarny zamiast białego / niebieskiego) to mam złą wiadomość. Poprzedni właściciel dał czujnik o mniejszym ciśnieniu żeby olać że silnik ma za małe cisnienie oleju i jeżdzić dalej bez oglądania kontrolki...]
http://forum.vwgolf.pl/download.php?id=1631
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 22:51 przez
Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.
Konto usunięte.