Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sie 13, 2007 11:45

Ja tez odpalam z wlaczonym opornikiem. A nie powinno byc tak ze n75 wysteruje cisnienie do takiego jakie ma zadane w mapie ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 13, 2007 11:57

Dario84 pisze:Ja tez odpalam z wlaczonym opornikiem. A nie powinno byc tak ze n75 wysteruje cisnienie do takiego jakie ma zadane w mapie ?
a co to ma do rezystora od dawki paliwa :?:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sie 13, 2007 12:10

No wlasnie nie wiem jak to sie stalo bo dodalem tylko rezystor od dawki paliwa i na wlaczonym turbo dmucha 1,3 bara, a w sterowniku nie montowalem zadnego rezystora od cisnienia doladowania.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 13, 2007 12:18

Dario84 pisze:No wlasnie nie wiem jak to sie stalo bo dodalem tylko rezystor od dawki paliwa i na wlaczonym turbo dmucha 1,3 bara, a w sterowniku nie montowalem zadnego rezystora od cisnienia doladowania.
rob555 już Ci odpowiedział
Jeżeli nie łapie notlaufa , to znaczy , że tak jest zapisane w mapie



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sie 13, 2007 14:10

Gdyby tak bylo zapisane w mapie to chyba bez opornika tez by ladowal 1,3 czy sie myle ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn sie 13, 2007 21:23

Dario84 pisze:Gdyby tak bylo zapisane w mapie to chyba bez opornika tez by ladowal 1,3 czy sie myle ?
W mapie afn ma 1bar zadane
bodajze do 1.2 bara bez notlaufa pojezdzisz, pozniej jak przez kilka sek cisnienie bedzie powyzej tej granicy a wysterowanie zaworka n75 nic nie da sterownik wrzuci notllaufa


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sie 13, 2007 23:54

Dzis przypatrzylem sie dokladnie jak jest z tym cisnieniem, i dochodzi nawet do 1,4 bara, cisnalem tak ok. pol minuty i nic sie nie dzialo a na pewno sterownik nie wrzucil notlaufa. To jak w koncu to jest z tym cisnieniem ? Z tego co pisze rob to juz dawno powiniem mi sie wrzucic notlauf...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt sie 14, 2007 14:41

Dario84 pisze:Dzis przypatrzylem sie dokladnie jak jest z tym cisnieniem, i dochodzi nawet do 1,4 bara, cisnalem tak ok. pol minuty i nic sie nie dzialo a na pewno sterownik nie wrzucil notlaufa. To jak w koncu to jest z tym cisnieniem ? Z tego co pisze rob to juz dawno powiniem mi sie wrzucic notlauf...

Zobacz czy Vag tyle widzi. Bo wskaznik moze rozne dziwne rzeczy pokazywac ;)
A moze juz mialel chipsa i ktos limitery przesunał. Pozniej jak sprzedawal mapy paliwa i cisnienia dal seryjne ale limiterow nie ruszyl :)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt sie 14, 2007 19:55

dzis dolaczylem do grona posiadaczy TDi + R :) 2 godzinki roboty(z czego najwiecej zajelo mi wciagniecie kabla do srodka:P) i efekt super. przelacznik wyglada jakby tam go seryjnie montowali :bigok: rezystorow kupilem pare ale juz za pierwszym podejsciem trafilem (470ohm), nie kopcil, dostal powera,notlaufu nie lapie,wiec juz nie kombinowalem :bajer: uzywac tego na co dzien na pewno nie bede bo paliwo znika w zastraszajacym tempie:P ale na pewno sie przyda:) zhamowac by sie przydalo ale nei wiem gdzie tu u mnie rolki mozna znalesc. thx za temat ogolnie, pozdr:)

p.s
jesczze moze pytanko do doswiadczonych w tej kwestii. czy autko mozna na rezystorze latwo przegrzac? bo butujac go temp wzrosla dosc szybko(ale oczywiscie byla w normie,tzn wł. went) wiec ja tak samo szybko odpuscilem:)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt sie 14, 2007 22:56

gOOzOl pisze:czy autko mozna na rezystorze latwo przegrzac? bo butujac go temp wzrosla dosc szybko(ale oczywiscie byla w normie,tzn wł. went) wiec ja tak samo szybko odpuscilem:)
Temp szybko wzrasta to fakt ale u mnie jeszcze nie przekroczyla 90C

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt sie 14, 2007 23:17

Gitner pisze: Temp szybko wzrasta to fakt ale u mnie jeszcze nie przekroczyla 90C

Gitner
jak to jest przy rozgrzewaniu silnika nie wiem, nie probowalem :D moze troszke zle napisalem o co chodzi, a wiec- silnik rozgrzany, 1-opor, 2-opor, 3- opor,4- opor, temp powyzej polowy i ja szczezre to troszke spanikowalem,za chwilke wentylatorek ostudzil ale wole sie spytac co i jak chociaz wiem ze i tak tak jezdzci nie bede bo po co?;p pobawic sie chcialem:)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sie 15, 2007 12:58

Napisalem ze u mnie nie przekroczyla jeszcze 90C. Nawet jezdzac z oporem na rozgrzanym silniku, z butem.

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr sie 15, 2007 15:58

Gitner pisze:Napisalem ze u mnie nie przekroczyla jeszcze 90C. Nawet jezdzac z oporem na rozgrzanym silniku, z butem.

Gitner
w takim razie jesczze to potestuje i sprawdze czy wszystko ok z moim ukladem chlodzenia, thx za odp



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sie 16, 2007 17:34

Zrobilem dzis logi dynamiczne z rezystorem i bez, wyniki sa dosc dziwne szczegolnie jesli chodzi o cisnienie doladowania: bez opornika VAG pokazuje 1989 mbar przy 3780 obr, czyli tyle samo co pokazuje wskaznik doladowania, natomiast po zalaczeniu rezystora cisnienie wzrasta nieznacznie w VAGu, 2050 mbar przy 3550 obr, a wskaznik pokazuje 1,3 bara. Potrafi mi ktos wyjasnic skad ta roznica ? Bo juz nic z tego nie wiem :kac:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości