[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w ksiazce napraw jest opinane jak sprawdzic uzwojenia cewki ale niestety opisuja ten nowy typ ja mam ten duzy walec. wszyscy proponuja wymiane cewki ale jesli jest zwalona to dlaczego po ok 10 sekundach po dopaleniu silniczek pracuje rowno. zastanawiam sie nad tym czerwonym bo podobno podgrzewa kolektor ssacy wiec na zimnym silniku moze miec to ogromne znaczenie.
tak mysle
wczesniej wymienialem silnik krokowy (wysokie obroty) moze po tej wymianie trzeba cos ustawic????
tak mysle
wczesniej wymienialem silnik krokowy (wysokie obroty) moze po tej wymianie trzeba cos ustawic????
Kurcze mam to samo. Tydzień temu robiłem hamulce. Wymiana klocków. Okazało się, że przewody hamulcowe są już nieźle zjechane i też je wymieniłem. Również płyn hamulcowy, przód odpowietrzony, z tyłu mechanik nie mógł ruszyć cylinderków, bał się pourywać i tak zostawił. Myślę, że hamulce zostały nie w pełni odpowietrzone. Następnego dnia miałem problemy z odpaleniem, tak jak opisywaliście wcześniej. Czy źle odpowietrzone hamulce mogą być przyczyną kiepskiego odpalania? Rano muszę kręcić raz, przerwa i za drugim razem odpala ale z gazem, muszę go delikatnie przegazowywać, po paru sekundach pracuje, nawet równo ale na dość wolnych obrotach, po kilku minutach jest już wszystko ok. Silnik 1.8 RP. Pomóżcie bo szlag mnie trafia.
dzieki
moze sie czepiam ale na goracym silniku nie odpala lepiej, choc czasem (bardzo rzadko) udaje sie go odpalic dobrze w roznych okolicznosciach
do tego zauwazylem ubytek oleju i po odpaleniu ostro kopci czsem nawet sadze wyrzuca
mysle ze sadza i dym to przez zalewanie silnika przy odpalaniu
a co z tym olejem????czy zrabany zawor w pompie olejowej moze powodowac ubytek oleju??? moze zalewanie silnika????
po weekendzie jade do mechanika i nie chce zeby sciemnial ze musi tymienic cewke, pompe itd zeby tylko kase przytulic
bez obrazy ale w tym kraju kazdy kombinuje jak tu wiecej zarobic
moze sie czepiam ale na goracym silniku nie odpala lepiej, choc czasem (bardzo rzadko) udaje sie go odpalic dobrze w roznych okolicznosciach
do tego zauwazylem ubytek oleju i po odpaleniu ostro kopci czsem nawet sadze wyrzuca
mysle ze sadza i dym to przez zalewanie silnika przy odpalaniu
a co z tym olejem????czy zrabany zawor w pompie olejowej moze powodowac ubytek oleju??? moze zalewanie silnika????
po weekendzie jade do mechanika i nie chce zeby sciemnial ze musi tymienic cewke, pompe itd zeby tylko kase przytulic
bez obrazy ale w tym kraju kazdy kombinuje jak tu wiecej zarobic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości