JAK ROZPOZNAC SILNIK [MK2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 27, 2005 19:43

Przyjacielu to bardzo proste silniki 1.8 były przewaznie na wtrysku jednopunktowym a 1.6 to elektroniczny gaźnik z prostokątną obudowa filtra powietrza i w 1.6 jest na bloku pompa paliwa.pozdro



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt maja 27, 2005 21:39

no ja mowilem o tym glownym bo chyab kazdy to wie:-) moze szukal czegos szczegolnego:-)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 28, 2005 00:46

taz pisze:Napisze tak. Na początku miałem 1,3. Potem ten sam nr silnika, a pod maską 1,5. Ludzie się przyzwyczaili, ale teraz mam już trzeci 1,8. Nikt nie wie o co chodzi i nic nie widać. Pisz od razu że chcesz przebić silnik. Jak zrobisz to umiejętnie to nikt nic ci nie zrobi. .
nie chce przebijac numerow , tylko kumpel ma silnik niby 1,6 ale podejrzewamy ze to moze byc 1,8 i nie wiem jak to sprawdzic co do numerow to sa niewidoczne a z przebijaniem to bym sie nie czail bo to juz nie pierwszy raz :> kurde jak numery niewidoczne to tylko od srodka trzeba porownac budowy.Dziekie za pomoc .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob maja 28, 2005 08:13

Zdejmijcie głowice i zmierzcie jaki skok ma tłok.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz maja 29, 2005 17:42

jak juz pisałem 1.8 jest na monowtrysku a 1.6 to elektroniczny gaźnik z pompka paliwa na bloku i prostokątną obudowa filtra powietrza nad gaźnikiem pozdro



cezarsa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 23, 2005 04:25
Lokalizacja: SOUTH YORKSHIRE

Post autor: cezarsa » ndz maja 29, 2005 18:45

golfir pisze:Przyjacielu to bardzo proste silniki 1.8 były przewaznie na wtrysku jednopunktowym a 1.6 to elektroniczny gaźnik z prostokątną obudowa filtra powietrza i w 1.6 jest na bloku pompa paliwa.pozdro


PRZEWAZNIE BO MOJ JEST NA GAZNIKU 2E



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » ndz maja 29, 2005 19:24

wlot wody w glowicy jest w innym miejscu przynajmniej taka roznica jest 1.8 a 1.5
1.5 miedzy 1 i 2 cylindrem
1.8 miedzy 3 a 4



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 29, 2005 19:57

z tego co sie orientuje to 1,6 jest mniejszy od 1,8 o jakies 2 centymetry na dlugosci. twierdze tak gdyz mam waly korbowe z 1,6 i 1,8 i ten pierwszy jest krotszy, a tak poza tym, to w polsce nie ma przepisu, ktory nakazuje po zmianie np: glowicy na inna modelowo (8v na 16v) zapisac to w dowodzie, wiec nie wymyslajcie ze ma wtrysk, czy gaznik, bo to mozna zmieniac dowolnie jak narazie;)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 487 gości