Jakie jest wasze zdanie o 1.8T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie jest wasze zdanie o 1.8T
Witam
Zakupilem VW GOLF IV 1,8 T ,GTI ,20V. Rok 1998.
Na obrotomierzu patrzac pod światło zobaczylem taką ikonkę: CHECK ENGINE.
Ona u mnie sie wogóle nie zapala, nawet po przekreceniu kluczyka.
Myślalem że spalona jest żarowka i rozkrecilem a tam sa diodki.
Pyt_1. Czy można prosic o napisanie jak jest w innych golfach z takim silnikiem?
Pyt_2. Czy ten silnik (1,8T 20V) ma 150KM bo 1,8T 16V ma tez 150Km(z tego co wyczytalem na necie)?
Pyt_3. Jak jest z trwałością tego silnika i na co zwracać uwagę?
Pyt_4. Jaki jest preferowany olej do tego silnika? (z katalogu wynika ze semisyntetik i taki wlalem)
Pozdrawiam Eshaton.
Zakupilem VW GOLF IV 1,8 T ,GTI ,20V. Rok 1998.
Na obrotomierzu patrzac pod światło zobaczylem taką ikonkę: CHECK ENGINE.
Ona u mnie sie wogóle nie zapala, nawet po przekreceniu kluczyka.
Myślalem że spalona jest żarowka i rozkrecilem a tam sa diodki.
Pyt_1. Czy można prosic o napisanie jak jest w innych golfach z takim silnikiem?
Pyt_2. Czy ten silnik (1,8T 20V) ma 150KM bo 1,8T 16V ma tez 150Km(z tego co wyczytalem na necie)?
Pyt_3. Jak jest z trwałością tego silnika i na co zwracać uwagę?
Pyt_4. Jaki jest preferowany olej do tego silnika? (z katalogu wynika ze semisyntetik i taki wlalem)
Pozdrawiam Eshaton.
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 11:07 przez eshaton, łącznie zmieniany 4 razy.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
AD1 ikona zapala się wtedy gdy sterownik silnika zapisze jakiś błąd
AD2 silnik 1,8 T ma łącznie 20 zaworów ( 3 dolotowe i 2 wylotowe na jeden cylinder)
AD3 silnik jest trwały tylko pamietaj że po jeżdzie silnik powinien chwilę popracować na biegu jałowym żeby TURBO się ochłodziło (łopatki itp.)
silniczek jest bardzo przyjemny i trwały jeżdziłem paskiem z tym silniczkiem i było bardzo przyjemnie
AD2 silnik 1,8 T ma łącznie 20 zaworów ( 3 dolotowe i 2 wylotowe na jeden cylinder)
AD3 silnik jest trwały tylko pamietaj że po jeżdzie silnik powinien chwilę popracować na biegu jałowym żeby TURBO się ochłodziło (łopatki itp.)
silniczek jest bardzo przyjemny i trwały jeżdziłem paskiem z tym silniczkiem i było bardzo przyjemnie
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
nie ma takiego 1.8T 16V
2.3 V5 tez ma 150KM , ma lepszy moment obrotowy i lepiej sie zbiera , ale ogolniej praktyczniejszy jest 1.8T na przykladzie MK4 jest to zwykly 1.8 125KM + dołozone turbo.
Czesci mechaniczne sa takie same jak w 1.8 dlatego ogolnie jest praktyczniejszy respektem 2.3 V5.
aha wersja MK4 25 jahre 1.8T ma 180KM
2.3 V5 tez ma 150KM , ma lepszy moment obrotowy i lepiej sie zbiera , ale ogolniej praktyczniejszy jest 1.8T na przykladzie MK4 jest to zwykly 1.8 125KM + dołozone turbo.
Czesci mechaniczne sa takie same jak w 1.8 dlatego ogolnie jest praktyczniejszy respektem 2.3 V5.
aha wersja MK4 25 jahre 1.8T ma 180KM
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 11:25 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 2 razy.
2,3 V5 nie ma wiekszego momentu obrotowego i lepiej sie nie zbiera .
Niutków ma 205 przyspieszenie 8,8s natomiast 1,8T ma 210 i 8,5 do setki.No chyba że mówimy o 2,3 V5 o mocy 170Ps to tak 225N/m i 8,2 do setki.
Wracając do 1,8T wersji 150 to Marek2907 napisał to co powinieneś wiedzieć.Ja jezdze osobiście na syntetyku Mobil 1 5W/50
Niutków ma 205 przyspieszenie 8,8s natomiast 1,8T ma 210 i 8,5 do setki.No chyba że mówimy o 2,3 V5 o mocy 170Ps to tak 225N/m i 8,2 do setki.
Wracając do 1,8T wersji 150 to Marek2907 napisał to co powinieneś wiedzieć.Ja jezdze osobiście na syntetyku Mobil 1 5W/50
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 12:27 przez Dwight, łącznie zmieniany 1 raz.
ad 1. tak jak napisał Marek
ad 2. tak jak napisał Marek
ad 3. tak jak napisał Marek dodam tylko że ta chwila to około 1min no może 1.30sek bo jak wyłączysz silnik odrazu to dynamicznej jeździe to od turbiny jest odcinany olej a ona nadal się kręci mimo tego że silnik juz nie pracuje, więc powoli ja szlag trafia
ad 4. olej jak najbardziej słuszny półsyntetyk 10W40 znowu w trosce o turbinę.
ogólnie silnik jest bardzo dobry jeden z lepszych motorów koncernu i silnik jest rozwojowy
ad 2. tak jak napisał Marek
ad 3. tak jak napisał Marek dodam tylko że ta chwila to około 1min no może 1.30sek bo jak wyłączysz silnik odrazu to dynamicznej jeździe to od turbiny jest odcinany olej a ona nadal się kręci mimo tego że silnik juz nie pracuje, więc powoli ja szlag trafia
ad 4. olej jak najbardziej słuszny półsyntetyk 10W40 znowu w trosce o turbinę.
ogólnie silnik jest bardzo dobry jeden z lepszych motorów koncernu i silnik jest rozwojowy
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
Re: Jakie jest wasze zdanie o 1.8T
Sprecyzuje pytanie:
Na obrotomierzu jast CHECK ENGINE czy jak przekrecam kluczyk to powinna sie ta ikonka na chwile zapalic i wyłączyć? Pytam poniewaz u mnie wogole ona sie nie wlacza.
Czy moze ona nie jest wykozystana akurat w tej wersji golfa. Na obrotomierzu jest takze ikonka kierunkowskazu <> ktora taz nie swieci a na srodku licznika sa osobne kierunki ktore dzialaja oddzielnie lewo i oddzielne prawo wiec moze i check tez w tym modelu ma nie zaswiecac sie??????
Pozdrawiam Eshaton.
Na obrotomierzu jast CHECK ENGINE czy jak przekrecam kluczyk to powinna sie ta ikonka na chwile zapalic i wyłączyć? Pytam poniewaz u mnie wogole ona sie nie wlacza.
Czy moze ona nie jest wykozystana akurat w tej wersji golfa. Na obrotomierzu jest takze ikonka kierunkowskazu <> ktora taz nie swieci a na srodku licznika sa osobne kierunki ktore dzialaja oddzielnie lewo i oddzielne prawo wiec moze i check tez w tym modelu ma nie zaswiecac sie??????
Pozdrawiam Eshaton.
Kierunki zapalają się te odzielne te wspólne może w innych modelach .Z tym check engine napisze za chwile jak podejde do auta
Upewniłem sie -Nie zapala się podczas rozruchu
Upewniłem sie -Nie zapala się podczas rozruchu
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 12:47 przez Dwight, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm doopel wobber pokazujeDwight pisze:2,3 V5 nie ma wiekszego momentu obrotowego i lepiej sie nie zbiera .
Niutków ma 205 przyspieszenie 8,8s natomiast 1,8T ma 210 i 8,5 do setki.No chyba że mówimy o 2,3 V5 o mocy 170Ps to tak 225N/m i 8,2 do setki
2.3 V5 150KM ma niutków 220 respektem dla 1.8T 210 niutkow
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 13:07 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 2 razy.
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
kolego masz 180KM a olej zależy jaki był wcześnij i jaki przebieg ale dobrze zrobiłeś najbezpieczniej 10w wlać. Pozdraiwameshaton pisze:Witam
Zakupilem VW GOLF IV 1,8 T ,GTI ,20V. Rok 1998.
Na obrotomierzu patrzac pod światło zobaczylem taką ikonkę: CHECK ENGINE.
Ona u mnie sie wogóle nie zapala, nawet po przekreceniu kluczyka.
Myślalem że spalona jest żarowka i rozkrecilem a tam sa diodki.
Pyt_1. Czy można prosic o napisanie jak jest w innych golfach z takim silnikiem?
Pyt_2. Czy ten silnik (1,8T 20V) ma 150KM bo 1,8T 16V ma tez 150Km(z tego co wyczytalem na necie)?
Pyt_3. Jak jest z trwałością tego silnika i na co zwracać uwagę?
Pyt_4. Jaki jest preferowany olej do tego silnika? (z katalogu wynika ze semisyntetik i taki wlalem)
[ Dodano: 10 Sie 2007 14:16 ]
jak jest gti to bankowo 180KM a turbinkę chłodź min 50sek. Gratulacje masz czym depnąć. Pozdrawiam
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
Dzieki DwightDwight pisze:Kierunki zapalają się te odzielne te wspólne może w innych modelach .Z tym check engine napisze za chwile jak podejde do auta
Upewniłem sie -Nie zapala się podczas rozruchu
Jeszcze dwa pytania:
1. Zeby wymienic w tym silniku (1,8Turbo 20V) pasek rozrzadu musze kupic: pasek + napinacze.
Ile tych napinaczy bo 3 mechanikow mowi co innego czy cos jeszcze dokupic?.
2. Pilot w kluczyku 2 przyciski jest uszkodzony (nawet nie wiem czy jest z tego auta) jak znalezc odpowiedni tyl do kluczyka. Bo po wygladze raczej sie tego nie zrobi bo widzialem pilot w kluczyku do seata starego, wygladal identycznie a mial diode podczerwona.
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 14:18 przez eshaton, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości