[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » wt maja 24, 2005 10:56

w ksiazce napraw jest opinane jak sprawdzic uzwojenia cewki ale niestety opisuja ten nowy typ ja mam ten duzy walec. wszyscy proponuja wymiane cewki ale jesli jest zwalona to dlaczego po ok 10 sekundach po dopaleniu silniczek pracuje rowno. zastanawiam sie nad tym czerwonym bo podobno podgrzewa kolektor ssacy wiec na zimnym silniku moze miec to ogromne znaczenie.
tak mysle
wczesniej wymienialem silnik krokowy (wysokie obroty) moze po tej wymianie trzeba cos ustawic????



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » wt maja 24, 2005 15:00

mam jeszcze jedno pytanie
jak wyjme kosteke z czujnika (niebieskiego)(na wlaczonym silniku) to obroty spadaja o jkies 100 a po ponownym wlozeniu wzrastaja do 2000. czy to normalne zjawisko???
moze ten czujnik ktory kupilem jest zwalony????



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt maja 24, 2005 20:30

a wydawało mi sie ze jak sie odlączy to powinny wzrosnąc a przy podłączaniu zmaleć



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » wt maja 24, 2005 20:34

czyli???????
niebieski czujnik dobry czy zlom???



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » śr maja 25, 2005 08:08

pomoze ktos????



max07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 14:21

Post autor: max07 » śr maja 25, 2005 09:04

Kurcze mam to samo. Tydzień temu robiłem hamulce. Wymiana klocków. Okazało się, że przewody hamulcowe są już nieźle zjechane i też je wymieniłem. Również płyn hamulcowy, przód odpowietrzony, z tyłu mechanik nie mógł ruszyć cylinderków, bał się pourywać i tak zostawił. Myślę, że hamulce zostały nie w pełni odpowietrzone. Następnego dnia miałem problemy z odpaleniem, tak jak opisywaliście wcześniej. Czy źle odpowietrzone hamulce mogą być przyczyną kiepskiego odpalania? Rano muszę kręcić raz, przerwa i za drugim razem odpala ale z gazem, muszę go delikatnie przegazowywać, po paru sekundach pracuje, nawet równo ale na dość wolnych obrotach, po kilku minutach jest już wszystko ok. Silnik 1.8 RP. Pomóżcie bo szlag mnie trafia.



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » ndz maja 29, 2005 11:59

znalazlem w starych postach podobne symptomy do tych w moim autku
kolo pojechal do mechanika i okazalo sie ze zawor zwrotny pomdy oleju padl po wymianie pompy wszystko ok
moje pytanie czy przy uszkodzeniu pompy zjadalby olej?????



Marian_polska

Post autor: Marian_polska » ndz maja 29, 2005 13:35

sprawdż zapłon lampą. Jak masz aparat zapłonowy wkładany do dołu na dolnym wale to wystarczy milimetr i już chodzi inaczej spróbuj może pomoże mi pomogło



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » ndz maja 29, 2005 14:34

a co z tym olejem ??? bo troche mi ubywa



luksky

Post autor: luksky » ndz maja 29, 2005 15:25

ja też obstawiam cewkę. GDzieś ma przerwę po chwili jak dostanie temperature troche wyższą to na skutek rozszerzalności cieplnej metali jest ok, po przestygnieciu znowu to samo. W wersji soft można przeczyścić styki i pomierzyć zasilanie i prądy.



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » ndz maja 29, 2005 15:42

dzieki
moze sie czepiam ale na goracym silniku nie odpala lepiej, choc czasem (bardzo rzadko) udaje sie go odpalic dobrze w roznych okolicznosciach
do tego zauwazylem ubytek oleju i po odpaleniu ostro kopci czsem nawet sadze wyrzuca
mysle ze sadza i dym to przez zalewanie silnika przy odpalaniu
a co z tym olejem????czy zrabany zawor w pompie olejowej moze powodowac ubytek oleju??? moze zalewanie silnika????
po weekendzie jade do mechanika i nie chce zeby sciemnial ze musi tymienic cewke, pompe itd zeby tylko kase przytulic
bez obrazy ale w tym kraju kazdy kombinuje jak tu wiecej zarobic



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn maja 30, 2005 00:25

jak ciezko odpala, zallewa go i kopci to są objawy sondy



gdziurka1

Post autor: gdziurka1 » pn maja 30, 2005 23:50

a pąpka paliwowa sprawdz czy casem nie dochodzi czy powietrze trzy powietrze sie nei wkrada do pąpki



gdziurka1

Post autor: gdziurka1 » pn maja 30, 2005 23:51

a pąpka paliwowa sprawdz czy casem nie dochodzi czy powietrze trzy powietrze sie nei wkrada do pąpki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości