GOV MOD, złożona pompa - KoLEJnE MoDY KLekotKa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

GOV MOD, złożona pompa - KoLEJnE MoDY KLekotKa

Post autor: eldorado84 » śr sie 08, 2007 17:07

dziś rozebrałem pompe, pozbyłem sie mniejszej sprężynki i wstawiłem 3 podkładki (4mm), więc zaczołem składać na początku obudowa górna nie chciała wejść (łopatki co są w pompie przeszkadzały) potem jakoś (nie wiem czy dobrze) jakoś mi górna obudowa razem z włożonym trzpieniem jakoś weszła, więc pomyślałem że trzeba skręcać i tak uczyniłem, poskładałem. Po złożeniu nie chce odpalić. Prosze o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 08:03 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 08, 2007 17:48

dobrze ustawiles dzwignie gazu?

usuwales rope z pompy, z tej przestrzeni gdzie jest ten trzpien? jesli tak, to masz zapowietrzony uklad. poluzuj srube powrotu na pompie i krec. jesli zacznie lapac na 2-3 gary to juz jestes blisko celu.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr sie 08, 2007 18:20

SouleR pisze:dobrze ustawiles dzwignie gazu?

usuwales rope z pompy, z tej przestrzeni gdzie jest ten trzpien? jesli tak, to masz zapowietrzony uklad. poluzuj srube powrotu na pompie i krec. jesli zacznie lapac na 2-3 gary to juz jestes blisko celu.
znaczy jak, którą dzwignie gazu?, ropy nie usuwałem; wogóle nie łapie

poprostu owy trzpieć włożyłem do obudowy a potem jakoś (tak jak sądziłem że dobrze) powoli opuszczałem obudowe do pompy, odrazu zalożyłem tą małą sprężynkę no i opuściłem (wcześniej też poluzowałem śrube od dawki paliwa - wcześniej zaznaczyłem stare miejsce) no i jakoś weszło

a moze najpierw trzeba włośyć trzpień w pompe a potem opuszczać obudowe aż jakoś wejdzie :grrr: :grrr: :grrr: nie mam pojęcia
a pozatym która to śruba powrotu ma pompie???
jutro zamierzam znowu rozbierać pompe no i jestem zielony od czego zacząć

[ Dodano: Sro Sie 08, 2007 18:24 ]
a może zrobiłem źle gov moda, ale mam trzpień na dwie sprężynki - małą i dużą, małą wywaliłem a przed dużą wstawiłem podkładki tak jak na zdjęciu.
pamiętam że jak za każdym prawie razem zakładałem trzpień do obudowy to zlatywał mi trzpień s tego widelczyka


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr sie 08, 2007 19:01

Powiem tyle: :hmm:

- ważne, aby w tym gov spring, ten wałek na którym wszystko jest osadzone był tak samo jak na początku ( nieważne czy jest gov czy nie )- wiem to z mojego golfa:)

- po drugie na tej rączce, do której jest przyczepiona linka gazu, są oznaczenia jak to ma byc ( trzy nacięcia są i ustawiasz względem ich rowek na tej częsci gdzie potem nakręcasz nakrętke 10 zeby to zamocowac) Zwykle jest na środkowej, a jak nie pamiętasz - to włożyc na środkową i ustawic obroty minimalne.

- inna sprawa ze z takim govem jak masz moze byc problem z nieschodzeniem z obrotów (mozna robic gova tak, zeby została ta spręzynka - no ale to sam zobaczysz )

Jak cos by jeszcze nie gralo to pisz tu albo na pw bo sie z govem męczyłem w 1V przez 3 dni - ale warto było :bigok:



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr sie 08, 2007 19:27

Bordos pisze:Powiem tyle: :hmm:

- ważne, aby w tym gov spring, ten wałek na którym wszystko jest osadzone był tak samo jak na początku ( nieważne czy jest gov czy nie )- wiem to z mojego golfa:)

- po drugie na tej rączce, do której jest przyczepiona linka gazu, są oznaczenia jak to ma byc ( trzy nacięcia są i ustawiasz względem ich rowek na tej częsci gdzie potem nakręcasz nakrętke 10 zeby to zamocowac) Zwykle jest na środkowej, a jak nie pamiętasz - to włożyc na środkową i ustawic obroty minimalne.

- inna sprawa ze z takim govem jak masz moze byc problem z nieschodzeniem z obrotów (mozna robic gova tak, zeby została ta spręzynka - no ale to sam zobaczysz )

Jak cos by jeszcze nie gralo to pisz tu albo na pw bo sie z govem męczyłem w 1V przez 3 dni - ale warto było :bigok:

ok ale czy te dwa zdjęcia przedstawione na górze przedstawiają dobrze zrobiony gov mod?
- który to wałek ?
- czyli jak można zrobić gova żeby ta sprężynka została
prosiłbym o bardziej precyzyjne wypowiedzi :roll: nawet ze zdjęciami, napewno mi to sie przyda jak i innym forumowiczom


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » śr sie 08, 2007 19:41

Zobacz zdjęcie i obkręć troche ten wałek w przeciwną stronę niż jest zaznaczony i masz po problemie.

Obrazek



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr sie 08, 2007 20:20

pdmcyc pisze:Zobacz zdjęcie i obkręć troche ten wałek w przeciwną stronę niż jest zaznaczony i masz po problemie.

Obrazek
ok tak zrobie
ale chodzi mi też o sam środek pompy, czy jest jakiś "schemat" jak wkładać najlepiej ten trzpień bo może on tam sie źle ułożył przy domykaniu obudowy górnej, bo widziałem tam jakieś widelczyki, łapki a może one tam mają się jakoś ustawić może mają o w coś wejść a może mam któryś przytrzymać lub przesunąć przy domykaniu pokrywy, i jak sobie jeszcze przypominam, podkoniec skręcania zanim włożyłem grzybek od góry w pompe to ten języczek w środku wogóle sie nie wychodził przy dodawaniu gazu (na jakiej zasadzie działa ten języczek rporuszający sie na zdjęciu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 08, 2007 21:38

skladasz w odwrotnej kolejnosci niz rozkrecales. trzeba pamietac co i gdzie bylo, jak sie rozkladalo. nie mam lda wiec nie pomoge z bolcem idacym do pina, ale poza tym wszystko mam tak samo wiec postaram sie pomoc.

jesli chodzi o ta druga sprezynke mozesz ja spowrotem zalozyc. gov mod polega tylko na scisnieciu tej duzej sprezyny. przy zakladaniu obudowy powoli wciskasz trzpien dzwigni gazu i jednoczesnie uwazasz, zeby sprezynka od regulacji obrotow nie spadla. widelki maja byc zalozone na koniec tego ustrojstwa co masz na zdjeciach. prawie na koncu tego preta masz takie sprasowania i widelki z pompy tam sie zaklada, a nastepnie przekreca precik o 90 stopni w celu zablokowania. po zalozeniu gory nie zakladaj sprezyny, tylko sprobuj odpalic i jednoczesnie ustawiaj dzwignie gazu. jesli bedziesz mial za daleko w lewo to nie odpali.

nie boj zaby, ja rozkrecalem 3 razy ;)
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 21:39 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw sie 09, 2007 10:43

dzięki za dobre słowo, za jakąś godzine biore sie do roboty; dostosuje sie do waszych rad, trzymajcie kciuki, jak mi sie uda to może zostane "pompiarzem" :bigok:
a pozatym na działce też mam neta więc myśle że jakby co to jeszcze będe was "polestował" pytaniami :-k


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sie 09, 2007 11:56

Ja tez mialem problemy z Gov modem, bylo dobrze ale chcialem lepiej no i sprezynka wpadla, zmielilo ja a pozniej z jakies 20 albo wiecej razy wszystko rozkrecalem. Poskladaj tak jak pisze Souler, ta mala sprezynke mozesz zalozyc z powrotem, gov polega na scisnieciu tej wiekszej sprezynki. Mi odpalal nawet jak mialem dzwignie (ten walek) ustawiony na skrajnym minimalnym polozeniu ale obroty ok 600 i strasznie trzeslo. A probowales dluzej pokrecic rozrusznikiem ?
Zgadzam sie z przedmowcami: warto sie pomeczyc :).
P.S. U mnie po akcji z ta sprezynka biegu jalowego skonczylo sie na wymianie pompy ale i tak w drugiej zrobilem Gov Moda :satan:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw sie 09, 2007 18:44

ok w końcu silnik chodzi, ale... jakoś za bardzo różnicy nie ma chociaż... troche na +
za bardzo dymi na przegazówce, chyba trzeba będzie dawke paliwa zmniejszyć, ale szczerze spodziewałem sie czegoś lepszego, chyba jestem za bardzo wymagający, albo to naprawde lepiej będzie latać dopiero jak uporam sie z rególacją turbiny, dawki paliwa
macie jakiś paten ta pełną rególacje silnika po modach, jakiś schemat którego sie trzymaliście czy coś ....


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sie 09, 2007 19:44

eldorado84 pisze:... jakoś za bardzo różnicy nie ma chociaż...

macie jakiś paten ta pełną rególacje silnika po modach, jakiś schemat którego sie trzymaliście czy coś ....
roznice widac, jak bedziesz sie scigal i przypadkiem uda ci sie wkrecic na 5k obr a auto bedzie dalej ciagnac. zapewniam cie

schematu regulacji nie ma. zawsze jest dawka+cisnienie. dobrze zrobic z mala iloscia dymu i to wszystko. metoda prob i bledow, az znajdziesz optymalny setup. jak masz mbc to regulacja doladowania zajmuje chwilke.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw sie 09, 2007 20:05

SouleR pisze:
eldorado84 pisze:... jakoś za bardzo różnicy nie ma chociaż...

macie jakiś paten ta pełną rególacje silnika po modach, jakiś schemat którego sie trzymaliście czy coś ....
roznice widac, jak bedziesz sie scigal i przypadkiem uda ci sie wkrecic na 5k obr a auto bedzie dalej ciagnac. zapewniam cie

schematu regulacji nie ma. zawsze jest dawka+cisnienie. dobrze zrobic z mala iloscia dymu i to wszystko. metoda prob i bledow, az znajdziesz optymalny setup. jak masz mbc to regulacja doladowania zajmuje chwilke.

tylko że ja mam turbinke k14 i nie wiem gdzie bym miał wpiąć ten mbc - nie wiem w który porzewód, a pozatym jutro będe na działce to porobie foty to może coś mi pomorzesz, a co do gover moda to faktycznie wkręca sie ładniej i może tą 1sekunde do setki "obciołem" (ale w końcu to może tylko 1sekunda i dlatego mam takie uczucie).
W tej chwili mam turbine na maxa wkręconą (śruba impuls) no i dawka była ustawiona tak że mało dymił przy przegazówce na postoju ale nie wiem czy tak sie ustawia. a może by turbinke wymienić ale nie wiem na jaką (czyżby k24 - dobrze myśle), układ wydechowy
(np: od GTI golfa - przypadkiem nie jest większa średnica??)

hehe co ja będe owijał w bawełne - chce zejść poniżej 10sekund :smoke: :grin:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sie 09, 2007 20:16

nie owijaj tylko rob. potrzeba ci chyba kolektor wydechowy od golfa td z garettem t2, downpipe albo flansze sama. kup u zaprzala k24 i zakladaj. bedzie duzo tlenu.

aha auto sie ustawia podczas jazdy. przegazowki na postoju nic nie daja. u mnie puszcza pieknego dyma, a podczas jazdy prawie nic. nie wiem jaki wydech ma gti, ale ten co masz na przelocie+ wiekszy downpipe spokojnie wystarczy. ostatecznie robisz nowy z rury minimum 55mm i jest szał pał.

[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 20:17 ]
eldorado84 pisze:hehe co ja będe owijał w bawełne - chce zejść poniżej 10sekund :smoke: :grin:

nie podoba mi sie to :jezor: im wiecej takich niepozornych diesli, tym wieksze zagrozenie dla mnie na miescie :grin:

w dziale faq masz wszystko o mbc
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 20:18 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości