VR6 ciezko pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg10581
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:36
Lokalizacja: Leipzig

VR6 ciezko pali

Post autor: greg10581 » czw sie 09, 2007 09:22

1. Pompa git
2. Aku - nowy

Auto pali zawsze za max 4 proba krecenia rozrosznikiem. Czasem za pierwszym (ale to sporadycznie i tylko po dluzszej jezdzie)

Nie ma znaczenia czy cieple czy zimne.

Co trzeba spawdzic? Dzieki za pomoc!



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw sie 09, 2007 09:26

Sprawdź czujnik temperatury.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
tucek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw gru 23, 2004 21:33
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: tucek » czw sie 09, 2007 09:53

kable
świece
kopułka


MK3 R36

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw sie 09, 2007 10:24

W sumie nie wiadomo czy tam kopułka jest bo kolega nie napisał który rocznik ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
duzy_przemo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 921
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
Lokalizacja: Szczecin

Re: VR6 ciezko pali

Post autor: duzy_przemo » czw sie 09, 2007 11:04

greg10581 pisze:1. Pompa git
2. Aku - nowy

Auto pali zawsze za max 4 proba krecenia rozrosznikiem. Czasem za pierwszym (ale to sporadycznie i tylko po dluzszej jezdzie)

Nie ma znaczenia czy cieple czy zimne.

Co trzeba spawdzic? Dzieki za pomoc!
Ciężko kręci czy normalnie ??

Jeśli ciężko to sprawdź poziom naładowania aku,
U mnie ciężko palił i okazało się że kabel z alternatora do złącza aku przy rozruszniku był pod panceżem przesłamany.

[ Dodano: 09 Sie 2007 11:05 ]
greg10581 pisze:1. Pompa git
2. Aku - nowy

Auto pali zawsze za max 4 proba krecenia rozrosznikiem. Czasem za pierwszym (ale to sporadycznie i tylko po dluzszej jezdzie)

Nie ma znaczenia czy cieple czy zimne.

Co trzeba spawdzic? Dzieki za pomoc!
Ciężko kręci czy normalnie ??

Jeśli ciężko to sprawdź poziom naładowania aku,
U mnie ciężko palił i okazało się że kabel z alternatora do złącza aku przy rozruszniku był pod pancerzem przełamany. I miałem słabe ładowanie.



greg10581
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:36
Lokalizacja: Leipzig

Post autor: greg10581 » czw sie 09, 2007 16:27

rocznik 1996

kreci szybko i sprawnie - rozrusznik po regeneracji kapitalnej.

aku wlozylem nowy wczoraj - tez myslalem, ze moze to przez slabe aku bo jak orecilem to nbapiecie na starym aku spadalo do 7wolt.

jak juz zapali to jezdzi jak szalony - wszystko git

dzieki za pomoc i czekam na wszystkie pomysly bo w sobote mechanik bedzie musial mi to naprawic :)

dzieki!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości