
Przycisk wewnątrz od centralnego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Tak troszke poza tematem. Planuje zamontować migająca diodę obok rygielka od zamykania drzwi kierowcy (mała symulacja alarmu
), tak jak dziś często się spotyka w samochodach. Chce założyć to tak żeby dioda migała po zamknięciu drzwi. Orientuje się ktoś na jakim przewodzie pojawia sie + po zamknięciu zamka. Wiadomo że wystarczy sprawdzić próbnikiem ale jeśli ktoś już robił to wcześniej to zaoszczędzi mi trochę czasu. Dzięki pozdrawiam

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
+ pojawia sie na przewodzie szarym, ale tylko na ulamek sekundy. Dokladnie na tyle ile trzymasz przekrecony kluczyk w pozycji "zamkniete".daniel2505 pisze:Orientuje się ktoś na jakim przewodzie pojawia sie + po zamknięciu zamka. Wiadomo że wystarczy sprawdzić próbnikiem ale jeśli ktoś już robił to wcześniej to zaoszczędzi mi trochę czasu.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Rydzu juz sie zorientowałem ze przycisk od ogrzewania szyby bedzie zły, przycisk ma byc chyba taki jak od otwierania szyb ??
O ile dobrze pamiętam to bedziesz musiał zmienic miejsce termometra u Ciebie w konsoli środkowej jak chcesz zapełnic wszystki zaślepki bo orginalnie tam są przyciski od tylnych szyb, no chyba ze je juz załozyłeś i nie jestem na czasie ??:)
O ile dobrze pamiętam to bedziesz musiał zmienic miejsce termometra u Ciebie w konsoli środkowej jak chcesz zapełnic wszystki zaślepki bo orginalnie tam są przyciski od tylnych szyb, no chyba ze je juz załozyłeś i nie jestem na czasie ??:)
szatanek, ja już mieniłem auto, więc deska wygląda zupełnie innaczej 
A przyciski się zmieszczą bez problemów.
Ja chcę zapełnić wszystkie małe zaślepki, duże mają zostać do innych celów, ale o tym ciiiiii
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:13 pm ]
BTW: Elektryki nie mam i nie zamierzam mieć, więc duża zaślepka zostanie zwsze wolna.
Jak chcesz zastosować tani przycisk to użyj dowolnego przycisku reset ze sklepu elektrycznego, jak chcesz VW to musisz kombinować.

A przyciski się zmieszczą bez problemów.
Ja chcę zapełnić wszystkie małe zaślepki, duże mają zostać do innych celów, ale o tym ciiiiii
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:13 pm ]
BTW: Elektryki nie mam i nie zamierzam mieć, więc duża zaślepka zostanie zwsze wolna.
Jak chcesz zastosować tani przycisk to użyj dowolnego przycisku reset ze sklepu elektrycznego, jak chcesz VW to musisz kombinować.
Nie masz 0/1 czyli właczony lub wyłączony. Przycisk reset jest to przycisk który zamyka obwód tylko jak trzymasz go naciśniętego
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:27 pm ]
Tak jak moje przyciski do otwierania tylniej klapy.
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:47 pm ]
http://moto.allegro.pl/item223949709__p ... azja_.html
Poproś tylko o dokładne zdjęcie i wymiary.
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:27 pm ]
Tak jak moje przyciski do otwierania tylniej klapy.
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 1:47 pm ]
http://moto.allegro.pl/item223949709__p ... azja_.html
Poproś tylko o dokładne zdjęcie i wymiary.
Schemat podłaczeniea przycisku już podałem
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 2:48 pm ]
http://www.motor-talk.de/forum/ueberleg ... 80565.html
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 2:51 pm ]
Der Schalter wird je nach Schaltstellung ein Plus- oder Massesignal auf den Pin 4 der ZV legen, der dabei zwischen Schalter und Fahrertür fließende Strom soll über den Widerstand begrenzt werden. Der Schalter muss so lange gedrückt werden bis der Fahrertürknopf in der endposition ist (etwa eine halbe sekunde).
Das Kabel kann nicht einfach von der Fahrertür entfernt werden sondern muss weiterhin durch den Widerstand dahin führen, weil das Entfernen zur Fehlfunktion der Pumpe führt.

[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 2:48 pm ]
http://www.motor-talk.de/forum/ueberleg ... 80565.html
[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 2:51 pm ]
Der Schalter wird je nach Schaltstellung ein Plus- oder Massesignal auf den Pin 4 der ZV legen, der dabei zwischen Schalter und Fahrertür fließende Strom soll über den Widerstand begrenzt werden. Der Schalter muss so lange gedrückt werden bis der Fahrertürknopf in der endposition ist (etwa eine halbe sekunde).
Das Kabel kann nicht einfach von der Fahrertür entfernt werden sondern muss weiterhin durch den Widerstand dahin führen, weil das Entfernen zur Fehlfunktion der Pumpe führt.
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Jak masz alarm to tylko rozdziel + na 3rzy części
Dioda 15gr/szt + 10gr/szt oprawka
lub stały + dla diody i zamiast - dajasz drugi + spod stacyjki
auto stoi ma + stały i minus z pod stacyjki jek załanczasz to pojawia sie drugi+ spod stacyjki i dławi diode i wówczas nie świeci
Dioda 15gr/szt + 10gr/szt oprawka
lub stały + dla diody i zamiast - dajasz drugi + spod stacyjki
auto stoi ma + stały i minus z pod stacyjki jek załanczasz to pojawia sie drugi+ spod stacyjki i dławi diode i wówczas nie świeci

Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 19:46 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości