VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Nigdy jeszcze nie miałem golfa, a mam taki zamiar i męczy mnie pytanie - czy warto? Autko z roku 94, przebieg 130 kkm (podobno), wersja CL, cena ok. 12800 zł, silnik 1,6 55 kW. Oczywiście auto poniemiecki i błotnik przedni i tylni były robione. Czekam na porady czy jest sens. No i jeszcze jedno pytanie - kiedy w tym silniku trzeba wymienić pasek rozrządu i czy silnik jest kolizyjny czy bez?
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli w dobrym stanie i nie chcesz fury do ścigania to możesz zakupic.Ale nie licz też na jakieś rewelacyjne zużycie paliwa(mam 1,6).co do paska rozrzadu to wymien go zaraz po kupnie auta.lepiej wydac na pasek troche grosz niz potem na remont silnika a z tego co wiem to rozrzad jest kolizyjn.pozdro!!!!
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Wg mnie za ta cene nie warto. Ladny egzemplarz 1.6 ABU GL 190kkm z 96r z kubelkami, halogenami , szyberem byl do wziecia za 7500zl + oplaty..Adamtd pisze:Nigdy jeszcze nie miałem golfa, a mam taki zamiar i męczy mnie pytanie - czy warto? Autko z roku 94, przebieg 130 kkm (podobno), wersja CL, cena ok. 12800 zł, silnik 1,6 55 kW. Oczywiście auto poniemiecki i błotnik przedni i tylni były robione. Czekam na porady czy jest sens. No i jeszcze jedno pytanie - kiedy w tym silniku trzeba wymienić pasek rozrządu i czy silnik jest kolizyjny czy bez?
Silnik kolizyjny, rozrzad zmienia sie co 60tys km.
Pozdro
Gitner
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
[/quote]Wg mnie za ta cene nie warto. Ladny egzemplarz 1.6 ABU GL 190kkm z 96r z kubelkami, halogenami , szyberem byl do wziecia za 7500zl + oplaty..
Silnik kolizyjny, rozrzad zmienia sie co 60tys km.
Pozdro
Gitner
Dzięki za informację - a jaka jest przyzwoita cena za auto o które pytałem??
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Duzo to nie napisales.. Jaki kolor, jakie ma dodatkowe wyposazenie, 3- czy 5-drzwiowy? Jakie felgi, opony itd.. Jest jeszcze wiele czynnikow ktore moga zadecydowac o cenie. Przyrownujac do cytowanego to powinienes brac za 9tys ale jak sie mowi kazde auto ma swojego klienta i Ty mozesz go kupic za 12tys.. Wczoraj kumpel opchnal 1.8GT kombi, czarna perla + lampy hella, alufelgi, klima z 94r za 13800zl. Czekal na klienta pol roku..Adamtd pisze:Dzięki za informację - a jaka jest przyzwoita cena za auto o które pytałem??
Pozdro
Gitner
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Autko 5 drzwi; kolor granatowy metalik; szyberdach; felgi stalowe; opony 14 już wyśmigane; radio (chyba fabryczne)- to chyba tyle co o nim wiem.Duzo to nie napisales.. Jaki kolor, jakie ma dodatkowe wyposazenie, 3- czy 5-drzwiowy? Jakie felgi, opony itd.. Jest jeszcze wiele czynnikow ktore moga zadecydowac o cenie. Przyrownujac do cytowanego to powinienes brac za 9tys ale jak sie mowi kazde auto ma swojego klienta i Ty mozesz go kupic za 12tys.. Wczoraj kumpel opchnal 1.8GT kombi, czarna perla + lampy hella, alufelgi, klima z 94r za 13800zl. Czekal na klienta pol roku..
Pozdro
Gitner
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Bedziesz go gazowal? Moze pomysl nad dieselem. Za 13tys znajdziesz 1.9TDI. Wieksza moc i mniejsze spalanie, do tego chip i smigasz.Adamtd pisze:Autko 5 drzwi; kolor granatowy metalik; szyberdach; felgi stalowe; opony 14 już wyśmigane; radio (chyba fabryczne)- to chyba tyle co o nim wiem.
Co do twojego typu. Za 12800 nie bralbym, ale to moje zdanie.. Swojego trzymam jeszcze roczek albo dwa a potem passek 1.9TDI 130KM + chip
Pozdro
Gitner
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Myślę o zagazowaniu bo robię rocznie około 40-50 kkm... Ale nie wiem na razie jakiego spalania spodziewać się pos silniku 1,6. A inna sprawa, że przed gazem mam pewne obawy, juz wolałbym diesla.Bedziesz go gazowal? Moze pomysl nad dieselem. Za 13tys znajdziesz 1.9TDI. Wieksza moc i mniejsze spalanie, do tego chip i smigasz.
Co do twojego typu. Za 12800 nie bralbym, ale to moje zdanie.. Swojego trzymam jeszcze roczek albo dwa a potem passek 1.9TDI 130KM + chip
Pozdro
Gitner
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Widzisz, druga kwestia ile latek chcesz nim smigac? Przymujac ze spali po trasie 8 litrow gazu x 1,8zl = 14,4zl + rozlozony koszt instalacji gazu. Diesel to 5 litrow x 3,7zl (jak poszukasz mozesz kupic taaaniej) = 18,5zl Roznica 4,1zl x 400 (40kkm) = 1640zl. Czyli zaleznie od instalacji koszt zwroci ci sie po 1,5 - 2 lata. Mnie koszt przejazdu 100km kosztuje 14zl. I to dobrej jakosci ropa Znajdz jakiegos tirowca co odstapi ci wajche za kilka groszy. W takim wypadku nie mialbys sie nad czym zastanawiac.Adamtd pisze:Myślę o zagazowaniu bo robię rocznie około 40-50 kkm... Ale nie wiem na razie jakiego spalania spodziewać się pos silniku 1,6. A inna sprawa, że przed gazem mam pewne obawy, juz wolałbym diesla.
Pozdro
Gitner
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Chcę tym autkiem śmigać tyle ile ono da rady - mam podstawową zasadę, że kiedy auto staje się skarbonką to dla mnie ostatni dzwonek aby się go pozbyć. Więc wszystko zależy od trwałości auta - a może coś Ci wiadomo o realnych przebiegach tych autek, takich przebiegach gdzie nie trzeba jeszcze dokładać? Czytałem tu że 300 kkm jest realne..Widzisz, druga kwestia ile latek chcesz nim smigac? Przymujac ze spali po trasie 8 litrow gazu x 1,8zl = 14,4zl + rozlozony koszt instalacji gazu. Diesel to 5 litrow x 3,7zl (jak poszukasz mozesz kupic taaaniej) = 18,5zl Roznica 4,1zl x 400 (40kkm) = 1640zl. Czyli zaleznie od instalacji koszt zwroci ci sie po 1,5 - 2 lata. Mnie koszt przejazdu 100km kosztuje 14zl. I to dobrej jakosci ropa Znajdz jakiegos tirowca co odstapi ci wajche za kilka groszy. W takim wypadku nie mialbys sie nad czym zastanawiac.
Pozdro
Gitner
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
Witam ja mam takiego golfika 95 rok wisniowy metalic 14 koła szyber 2xairbag el.szybki ma nakulane 160tys wyszedł mnie 9200+1300 opłat.Ja jestem bardzo zadowolony z tego autka.Poszukaj może wyrwiesz coś taniej Jak na ten rok który napisałeś to trochę dużo.Na alegro dzisiaj widziałem piękną 3 94 1,8 motor za 6200 +opłaty.Pozdrawiam
MK3 TDI może kiedyś
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
O benzynach nie wiem. Diesel 500kkm moze wytrzymac.. W TDI pewnie z wymiana / renowacja turbiny..Adamtd pisze:Więc wszystko zależy od trwałości auta - a może coś Ci wiadomo o realnych przebiegach tych autek, takich przebiegach gdzie nie trzeba jeszcze dokładać? Czytałem tu że 300 kkm jest realne..
Pozdro
Gitner
Re: VW golf 3, 1,6 55 kW - czy warto?
Serdeczne dzięki za porady. Jeśli byście mogli mi jeszcze powiedzieć czy gdybym utargował 11 kPLN za takie auto, to nadal bym przepłacał??
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości