Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » ndz sie 05, 2007 17:35
teraz to została jak narazie kontrolka do sprawdzenia i tyle. i czekam na ochłodzenie

wtedy sie zbada co i jak, chyba że cos mu jeszcze odbije a w między czasie pojade na Vag-a albo sam kupie sobie złącze

tylko trzeba któreś wybrać

chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz sie 05, 2007 17:38
janek822 pisze:a w między czasie pojade na Vag-a albo sam kupie sobie złącze

tylko trzeba któreś wybrać

polecam
ten interfejs .... mam i bardzo sobie go chwalę

..... byłem przed chwilą w aucie , podłączyłem się vagiem i nie ma żadnych błędów dotyczących przekaźników od świec (mam ciągle to rozłączone )
-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » pn sie 06, 2007 19:47
sprawdziłem żarówke i jest ok, nawet podmieniłem na inną.
Sprawdziłem też przekaźnik 109, ładnie cyka i z nim jest ok.
A co do tamtego w komorze silnika to jest tak: załączam zapłon i jest jedno cyknięcie i za sekudne drugie, a też sie tak zdarzyło że jak sprawdzałem pierwszy raz to cyknął a drugi raz dopiero po 25sek.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 06, 2007 23:09
janek822 pisze:sprawdziłem żarówke i jest ok, nawet podmieniłem na inną.
to nie mam pojęcia co może być nie tak ..... sprawdziłbym na Twoim miejscu połączenie kontrolka -> ECU , czyli po prostu podłączając vag i kontrolka powinna mignąć przy łączeniu
janek822 pisze:A co do tamtego w komorze silnika to jest tak: załączam zapłon i jest jedno cyknięcie i za sekudne drugie, a też sie tak zdarzyło że jak sprawdzałem pierwszy raz to cyknął a drugi raz dopiero po 25sek.
to już ECU sobie go włącza

może widzi taką potrzebę

-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » pt wrz 28, 2007 19:48
no i temat powrócił, sprawiłem sobie vag-a by sprawdzić czy nie ma błędów, był tylko 741 ''kontrola pedału hamulca'' (abs mi nie działa ale nie o tym tu pisać), podczas kontroli vag-iem silnik kilka minut pochodził na jałowym i załączyło sie to falowanie obrotów i zaczął cykać ten przekaźnik świec w komorze silnika. Ale co najdziwiejsze to to że jak w tym czasie nacisne pedał hamulca to przekaźnik nie cyka. To samo sie powtórzyło na samym zapłonie. Bardzo dziwna sprawa, co to moze byc???
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
ajni
- Ma gadane

- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Post
autor: ajni » pt wrz 28, 2007 21:11
Ten czujnik od hamulca spełnia tez inną funkcję niż info do absu. Jak on padnie to lubi się zapalać kontrolka od absu i inne jaja. Może i w tym przypadku to jego wina. Spróbuj wejsć w vagu na test wyjść i jak będzie testować kontrolkę od żarowych czy będzie się świecić? albo nastawy podstawowe na jedno wyjdzie.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » sob wrz 29, 2007 08:07
test wyjść robiłem, i tak:
kontrolka świec żarowych nie mruga ale cyka przekaźnik,
jedynia kontrolka mruga jak włączy sie grzanie świec żarowych wysokich napięć czy coś takiego, w innym przypadku nawet nie drgnie.
Jeszcze jedno, stop normalnie sie świeci ale coś doczytałem że ze światłami może byc OK a czujnik i tak może byc uwalony, jest taka mozliwość??
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2007 08:29 przez
janek822, łącznie zmieniany 1 raz.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 29, 2007 17:18
janek822, wyjmij czujnik pedału hamulca i spróbuj przeczyścić , jak nie pomoże to wymień
-
ajni
- Ma gadane

- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Post
autor: ajni » sob wrz 29, 2007 18:43
janek822, tak bo pod pedąłem są 2 czujniki jeden od stopu (jak w starych samochodach) a drugi czujnik do kompa o stanie pedału hamulca. Spróbuj wyczyścić jak pisze damcio151, ale wątpię żeby pomogło.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » ndz wrz 30, 2007 20:24
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz paź 07, 2007 13:38
janek822 pisze:Wyczyściłem te czujniki ale nic nie pomogło, teraz jeszcze pytanie który jest od którego?
czarny to włącznik świateł stop , niebieski to zawór napowietrzający
janek822 pisze:Dalej wyskakuje błąd 741 i miga ten przekaźnik jak nacisne ten hamulec to przestaje. Może jak komp złapie błąd to chce sygnalizować kontrolką świec, ale chodzi sam przekaźnik a kontrolka sie nie pali.
dziwna sprawa ..... wymień może ten czujnik , a jak nie pomoże to szukaj w elektryce
-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » pn paź 08, 2007 20:52
damcio151 pisze: niebieski to zawór napowietrzający
a co dokładnie on robi?
Te czujniki działają na zasadzie styku?że jak sie go naciśnie to następuje przepływ napięcia, można sprawdzić miernikiem czy czasem nie ma cały czas jakiegoś zwarcia.
Na Vag-u chyba w grupie 6 są jakieś dane nt. naciskania hamulca, coś takiego 0_0_1 jak sie naciska hamulec to sie to zmienia, jak to powinno wyglądać prawidłowo?
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 22:37
janek822 pisze:a co dokładnie on robi?
szczerze to nie wiem
janek822 pisze:Te czujniki działają na zasadzie styku?że jak sie go naciśnie to następuje przepływ napięcia, można sprawdzić miernikiem czy czasem nie ma cały czas jakiegoś zwarcia.
dokładnie , sprawdź miernikiem co się dzieje jak jest wciśnięty i nie

-
janek822
- Użytkownik

- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
-
Kontakt:
Post
autor: janek822 » pn paź 08, 2007 23:14
ok zobacze tym miernikiem, a mógłbyś kiedys w wolnej chwili sprawdzić u siebie w tej grupie 6 jakie te cyferki pokazuja sie przy wciśniętym hamulcu?byłbym bardzo wdzięczny
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości