Obroty spadaja, spalanie, przewody podcisnieniowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 07, 2005 11:52
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Post autor: dzidzia » pt maja 20, 2005 11:48

PF masz w trojce wsadzonego?


a no mam :satan:

poprzedni motor AAM wyciągnoł kopyta w sumie to nie motor tylko automatyczna skrzynia. naprawa tego badziwia miała kosztować 2,5 tyś.
Wiec to olałem i zarzuciłem sobie manuala z pf. Łatwiej było to zrobić niz przerabiać pół auta pod manual z silnikiem AAM.

A pozatym to chyba tylko szkopy mogły wymyśleć 75KM z automatem co wmiescie chłonie 12 litrów. i prawie ze nie jedzie i na 140 na godzine licznik staje

Teraz jest 107KM i pali 8 i leci licznikowe 200 :helm:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pt maja 20, 2005 12:07

dzidzia pisze:PF masz w trojce wsadzonego?


a no mam :satan:

poprzedni motor AAM wyciągnoł kopyta w sumie to nie motor tylko automatyczna skrzynia. naprawa tego badziwia miała kosztować 2,5 tyś.
Wiec to olałem i zarzuciłem sobie manuala z pf. Łatwiej było to zrobić niz przerabiać pół auta pod manual z silnikiem AAM.

A pozatym to chyba tylko szkopy mogły wymyśleć 75KM z automatem co wmiescie chłonie 12 litrów. i prawie ze nie jedzie i na 140 na godzine licznik staje

Teraz jest 107KM i pali 8 i leci licznikowe 200 :helm:
dobrze ze zaznaczyles ze licznikowe 200... tez sadzielm do jakiegos czasu ze 200 lece... 10% bledu na licznikach VW (te lata) jest dopuszczalne...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt maja 20, 2005 20:38

a czy ja napisałem że PF ma 98PS ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt maja 20, 2005 22:08

dobra poprawiam mam sete przy 2400 :P to chyba klamie ten obrotomierz :P

cos wiadomo z tymi obrotami?? :P



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » sob maja 21, 2005 00:39

MAREK 74 pisze:a czy ja napisałem że PF ma 98PS ?
a czy ja napisalem ze Ty tak napisales? :hmm:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob maja 21, 2005 01:09

a czy ja napisałem że ty tak napisałeś ???? :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » sob maja 21, 2005 10:59

no to masz mnie teraz... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

:pub:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Emader
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt cze 03, 2005 00:53
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: Emader » pt cze 03, 2005 01:16

Witam

Mam rowniez mk2 PF, chociaz przelotowy uklad wydechowy i stozkowy filtr cos tam dodaja konikow, to ja mam na V przy licznikowych 110km/h jakies 2100 obrotow a z tego co sprawdzalem z nowym salonowym samochodem to licznik przeklamuje przy 60 i 120 km/h jakies 10 km/h przy wiekszych predkosciach nie sprawdzalem. Ale na benzynie spokojnie udaje mi sie zamknac budzik i nawet mam maly zapas obrotow. Na gazie jest troszke gorzej :( . Nie jestem pewien czy przeklamania licznika nie sa spowodowane 14'' felgami.

Pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt cze 03, 2005 21:55

to masz strasznie dłuuuugą 5ke bo ja przy 80 mam 2400rpm około


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
maciejrutkowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:29
Lokalizacja: Szczecin/Bern

Post autor: maciejrutkowski » ndz sie 05, 2007 23:55

ja tez mam pf i na maksa leci 190 na 15" wienc nie sondze zeby przeklamywal zawiele a co do obr to 100km mam 2300 0br. i nic tu innego niemoge powiesziec a stozek i lekki wydech nic umnie nie zmienil moze 5 km szybciej z tego co pamientam. no ale teraz to mam silnik do wymiany bo muj obrotomiez sie zamykal i poprzednik musial czensto z tego korzystac hehe. pozdrawim

[ Dodano: 05 Sie 2007 23:55 ]
ja tez mam pf i na maksa leci 190 na 15" wienc nie sondze zeby przeklamywal zawiele a co do obr to 100km mam 2300 0br. i nic tu innego niemoge powiesziec a stozek i lekki wydech nic umnie nie zmienil moze 5 km szybciej z tego co pamientam. no ale teraz to mam silnik do wymiany bo muj obrotomiez sie zamykal i poprzednik musial czensto z tego korzystac hehe. pozdrawim

[ Dodano: 06 Sie 2007 14:17 ]
sory napisalem 2300 babol mialo byc 2900



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości