Sportowy tłumik - jak zamontować.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Sportowy tłumik - jak zamontować.

Post autor: Kris-THC » ndz sie 05, 2007 21:47

Siema! Kupiłem sportowy tłumik i chciałem go wmontować w miejsce seryjnego ale po przymiarce wyszedł mały Zonk. Fabryczny zderzak w MKIV TDI nie ma wycięć na końcówkę wydechu więc nie wiem co robić. Jak puszczę końcówki pod zderzakiem to będzie trochę za nisko a auto i tak obniżone już o 40mm i zastanawiam się czym najlepiej wyciąć w zderzaku miejsce na dwururę żeby dobrze to wyglądało. Muszę pogadać z gośćmi od tłumików może któryś już to robił. Chcę to zrobić tak żeby wyglądało to jak wycięcie fabryczne (gładkie krawędzie) a jakieś naklejanie wiejskich nalepek nad kominem w celu ukrycia fuszerki odpada. Jeżeli macie jakieś sprawdzone patenty na krojenie zderzaków to czekam na Wasze pomysły.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pn sie 06, 2007 00:47

możesz zdjać dokładkę zderzaka i jak już zamontujesz wydesz przystaw dokładkę i odrysuj kształt. potem możesz zmienić kształt według uznania. druga metoda to zrobienie szablonu z kawałka kartki. odrysyj sobie górę wydechu na kartce a potem cyrkiel ołówek i robisz tak jak ci sie podoba. w sumie to i tak nie wytniesz dopóki nie zamontujesz wydechu wiec i tak będziesz musiał sciągać dokładkę. a co do ciecią to chyba nadaje się szlifiereczka coś jak dremel albo brzeszczot. szlifierka chyba odpada bo popali plastik no chyba ze taka z regulacja obrotow. pewnie i tak nie dotniesz wszystkiego maszynka ale od czego jest pilnik :grin: powodzenia


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn sie 06, 2007 12:39

tak jak kolega powyżej radzi,zalożyć wydech bez dokładki,a później mierzyc i docinać małymi kroczkami,a krawędzie można ładnie oszlifować,żeby jakiś dziwnych rzeczy nie było...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt sie 07, 2007 12:59

Spoko za dobrą radę panowie. Nie wiedziałem że tą dokładkę się ściąga! Punkty poszły!


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości