EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
EGR
Witam .Panowie mam takie pytanie, dzisiaj na pracującym silniku ściągnąłem weżyk podcisnieniowy z zaworu EGR na kolektorze ssącym i w pracy silnika nie było zadnej różnicy, wogóle nie było słychac podczas zakładania i ściagania węzyka jak podcisnienie otwiera i zamyka ten zawór, zero reakcji. Zauwazyłem tez ze podcisnienie w tym węzyku jest bardzo małe. Jak myslicie co moze byc tego przyczyną, czy zawór EGR moze byc zapieczony?? Wiem ze wiekszośc z was zaślepia te EGR-y i pewnie mi tak doradzicie, ale wolałbym zeby mi to działało ?
EGR działa w określonych warunkach ..... przecież nie będzie walił ciągle spali do ponownego przepalenia
silnik był ciepły , czy zimnyszatanek pisze:dzisiaj na pracującym silniku ściągnąłem weżyk podcisnieniowy z zaworu EGR na kolektorze ssącym i w pracy silnika nie było zadnej różnicy
tym steruje już ECUszatanek pisze:Zauwazyłem tez ze podcisnienie w tym węzyku jest bardzo małe
ja tak Ci doradzę ..... i najlepiej wyczyść kolektor ssący z tego syfuszatanek pisze:Wiem ze wiekszośc z was zaślepia te EGR-y i pewnie mi tak doradzicie,
tylko po coszatanek pisze:ale wolałbym zeby mi to działało ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Wiem ze EGR pracuje w określonych warunkach, ale właśnie na wolnych obrotach powinien właśnie działać fakt ze motor był zimny, czy dopiero na rozgrzanym silniku ECU daje sygnał do zworka i podcisnienie wtedy jest łączone z zaworem w kolektorze ssącym??
Jeśli chodzi o zaslepienie to każdy ma swoje zdanie na ten temat i robi jak chce, dobrze działający EGR nie ma zadnego znaczenia jeśli chodzi o osiągi silnika, a wyczyszczenie kolektora co np. 40 tyś km nie stanowi dla mnie zadnego problemu.
Jeśli chodzi o zaslepienie to każdy ma swoje zdanie na ten temat i robi jak chce, dobrze działający EGR nie ma zadnego znaczenia jeśli chodzi o osiągi silnika, a wyczyszczenie kolektora co np. 40 tyś km nie stanowi dla mnie zadnego problemu.
sprawdź sam nie mam pojecia kiedy ECU go otwiera , a kiedy zamyka .... to już jest zapisane w mapachszatanek pisze:czy dopiero na rozgrzanym silniku ECU daje sygnał do zworka i podcisnienie wtedy jest łączone z zaworem w kolektorze ssącym??
też prawda , ale jak chcesz , żeby jakiś syf walił Ci do silnika to już Twoja sprawaeśli chodzi o zaslepienie to każdy ma swoje zdanie na ten temat i robi jak chce, dobrze działający EGR nie ma zadnego znaczenia jeśli chodzi o osiągi silnika, a wyczyszczenie kolektora co np. 40 tyś km nie stanowi dla mnie zadnego problemu.
szatanek, ale gdzie Ty szukasz problemu silnik źle Ci się zbiera , kopci
Ostatnio zmieniony ndz sie 05, 2007 19:24 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy zle czy dobrze sie zbiera nie miałem porównania, a dymek puszczał jak go przycisnąłem, ale to raczej była wina nieszczelności w przewodach od IC bo było wyraźnie słychac syczenie, no i jak je obejszałem to zauwazyłem miejsce gdzie uciekało powietrze, po uszczelnieniu zero syczenia a i chmurki juz za soba nie widzę
to daj spokój temu EGR .... działa to dobrze , lepiej nie mieszać , bo można nabroićszatanek pisze:Nie wiem czy zle czy dobrze sie zbiera nie miałem porównania, a dymek puszczał jak go przycisnąłem, ale to raczej była wina nieszczelności w przewodach od IC bo było wyraźnie słychac syczenie, no i jak je obejszałem to zauwazyłem miejsce gdzie uciekało powietrze, po uszczelnieniu zero syczenia a i chmurki juz za soba nie widzę
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
- Lokalizacja: Brzozów/Kraków
- Kontakt:
EGR nie dziala na zimnym silniku. Na wolnych obrotach dziala tylko kilka minut i sie wylacza, jesli przygazujesz to zalaczy sie znowu na kilka minut. Podczas sciagania wezyka od podcisnienia powinienes slyszec roznice w pracy silnika.
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 16:29 przez dziomal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości