czy to moze byc uszczelka pod głowica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy to moze byc uszczelka pod głowica
witam mam polowke 1.4 z 97 roku i mały problem auto trzyma temperature 110 st myslałem ze to termostat pojechalem kupiłem nowy po zmianie to samo
wyjełem go temperatura spadła do 90 stC i chyba mam nabrzmiałe przewody od wody
wody nie ubywa
co robic czy to moze byc uszczelka czy cos innego moze pompa wody ale jak ja sprawdzic bo nie hałasuje ani nie cieknie pozdrawiam i prosze o pomoc mondre głowy
wyjełem go temperatura spadła do 90 stC i chyba mam nabrzmiałe przewody od wody
wody nie ubywa
co robic czy to moze byc uszczelka czy cos innego moze pompa wody ale jak ja sprawdzic bo nie hałasuje ani nie cieknie pozdrawiam i prosze o pomoc mondre głowy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 645
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
- Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
- Kontakt:
skoro temperatura dochodziła do 110 stopni to chyba ci sie wentylator nie załącza, ja bym przyjrzał sie czujnikowi od chłodnicy , jeżeli ci sie nie załącza to zdejmij te 2 kabelki z czujnika i zewrzyj na krótko , jezeli wentylator sie załączy to znaczy ze masz walniety czujnik i trzeba go wymienic . to ze masz nabrzmiałe przewody to nic dziwnego przy takiej temperaturze. zacznij od tego. a termostat czy sparwny łatwo sprawdzic, jezeli jest ok to przy ok 90m stopniach powinny byc oba przewody od chłodnicy gorące, jezeli ten na dole bedzie zimny przy nagrzanym silniku to termostat kicha. pozdro
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
jak termostat jest zamknięty to woda w chłodnicy moze niedojsć do takiej temperatury aby załączyć wentylator.Steryd126 pisze:skoro temperatura dochodziła do 110 stopni to chyba ci sie wentylator nie załącza, ja bym przyjrzał sie czujnikowi od chłodnicy ,
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
gdybys mial 110c to by ci wywalalo plyn ze zbiorniczka i by ci sie gotowal, wiec tez podejzeam tak jak kolega wyzej pisal czujnik temperatury ci przeklamuje
ja na starym czujniku mialem temp 50 w trasie po miesie dcodzila do 70 wymienilem czujnik temperatury made in GERMANY zadna podruka i pokazuje 110
po wymianie czujnika mialem temp mierzona termometrem laserowymm i wynosila 93c
wiec podjedz do elektromechanika to ci bz problemu zmierzy jesili takowy termometr posiada
ja na starym czujniku mialem temp 50 w trasie po miesie dcodzila do 70 wymienilem czujnik temperatury made in GERMANY zadna podruka i pokazuje 110
po wymianie czujnika mialem temp mierzona termometrem laserowymm i wynosila 93c
wiec podjedz do elektromechanika to ci bz problemu zmierzy jesili takowy termometr posiada
posłużę Vagiem
Jezeli mowi ze ma nabrzmiale weze czyli cisnienie w ukladzie, a jak wiadomo im wyzsze cisnienie tym temperatura wrzenia plynu przenosi sie w wyzszy zakres. Jezeli wentylator dziala prawidlowo, moze tez byc opcja ze wlasnie czujnik przeklamuje, mam to samo u siebie, zrobilem nawet pomiary i okazalo sie ze "niby" zamiennik powinien byc zmieniony na oryginalny. Sprawdz na zimnym silniku czy nie bombelkuje ci w zbiornikczu wyrownawczym, czy wszystko jest ok, bo to moze byc tez uszczelka, choc jest to mniej prawdopodobne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości