Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw lip 26, 2007 21:30




xname
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:55
Lokalizacja: WLK
Kontakt:

Post autor: xname » pt lip 27, 2007 21:46

OK dziękiz a namiary ale jeszcze bym prosił odp na pytanko: czy po wymianie z orginalnego bost pin-a w aaz na ten od 1.6TD nie zwiększy sie spalanie? (a może zmenijszy). Z góry dzięki za odp. POZDRO



Awatar użytkownika
robertg1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
Lokalizacja: Choszczno
Kontakt:

Post autor: robertg1972 » pt lip 27, 2007 21:52

dziś ożywiłem swojego td wymiana pina na tego z 1.6 td ustawiłem w pozycji jaka była w 1.6 dymu nie puszcza ale zbiera sie 100 razy lepiej niż po modach nie wiem czy obrócić go na maxa dby dał dyma?jeszcze nie wiem ile ducha turbawka ale wkrótce bedzie wskażnik to się okaże . to lda jest fajne.



xname
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:55
Lokalizacja: WLK
Kontakt:

Post autor: xname » pt lip 27, 2007 22:00

robertg1972 A jak ze spalaniem? co zauważyłeś? Mile widziane fotki jak dokładnie włożyłeś tzn pod jakim kontem tego boost pina, bo planuje wymiane i mile widziane pomoce naukowe :food: :D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 27, 2007 22:05

a co wy sie tym spalaniem przejmujecie? zawsze pali ile w baku. jesuuu :panna:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

xname
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:55
Lokalizacja: WLK
Kontakt:

Post autor: xname » pt lip 27, 2007 22:22

no ja sie przejmuje bo mi pali 8-10 w miescie :crazy: i staram sie delikatnie.... na trasie nawet ponizej 5 ale niestety wiecej po miesie smigam. Kata wywalilem i zamówilem strumienice, tak sie składa że w mojej miejscowości je produjują:D konkretnie firma AWG :grin:.



Awatar użytkownika
robertg1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
Lokalizacja: Choszczno
Kontakt:

Post autor: robertg1972 » pt lip 27, 2007 23:07

naraze zatankowałem i będe testował naraie cisze sie ze moge normalnie jechac zobaczymy jak z noamą pina włożylem narazie w takiej pozycji jak był w 1.6 czyli ok połowa wcięcie jak bedzie mi za mało to podkręce więcej bo teraz nawet dyma nie puści.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 27, 2007 23:12

xname pisze:no ja sie przejmuje bo mi pali 8-10 w miescie :crazy: i staram sie delikatnie.... na trasie nawet ponizej 5 ale niestety wiecej po miesie smigam. Kata wywalilem i zamówilem strumienice, tak sie składa że w mojej miejscowości je produjują:D konkretnie firma AWG :grin:.
czlowieku cos masz nie tak. taki rozrzut to w czolgu, a nie w aaz. to nawet moj 10 nie wezmie po miescie, wiec albo twoje wyliczenia sa zle, albo jezdzisz po 2 kilometry na zimnym silniku. ta strumienica to tak dla wlasnego samopoczucia. nie spodziewaj sie po niej niczego.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

xname
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:55
Lokalizacja: WLK
Kontakt:

Post autor: xname » sob lip 28, 2007 18:54

zgadza sie często jeżdże 2-3km na zimnym silniku:/ ostatnio wymianilem termostat i juz jest troszke lepiej, a co do strumienicy to mam za grosze wiec nie zaszkodzi założyć jak już mam samą rure:P, a wystarczy jak mój klekot wyciszy sie troszke - to już będzie coś, a jak będzie tak jak piszą w aukcjach lepsze przespieszenie albo zużycie paliwa mniejsze to będe bardzo hapy:D Za tydzień ją założe to napisze odczucia:D POZDRO



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lip 29, 2007 03:32

co za ludzie :panna:
CZY SPAAALLIII MIII ZAAA DUUUZOO!!OJEJ

moze trzeba zalozyc temat jak skrecic diesla zeby spalal 3L i jechal niewiecej jak 50kmh bo niektorzy zadaja bezsensu pytania w calkiem sensownym temacie



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » sob sie 04, 2007 16:03

witka

coniektorzy juz znaja moje ostatnie "przygody" peknieta glowica i remont gory silnika... W furce zawitala nowa glowica, nowe zawory, uszczelniacze itd. generalnie cala gora jest new a przy okazji remontu w furce zawitala takze turbawka K24 (thx Zaprzal) potem tuning pina w pompie i... spostrzezenia

turbina: nie wiem dziwne wrazenie ze motor jakos lepiej oddycha nie meczy sie, coprawda turbo nie laduje nie wiadomo jakich cisnien w tym momencie (poki co 0,7 bar) jednak wyraznie czuc inna, lepsza charakterystyke pracy silnika. Wskaznik zaczyna ladowac od jakichs 2000 rpm przy 2100/2200 zaczyna byc slychac turbine a przy 2300/2400 autko dostaje jeszcze wiekszego kopa. Caly zakres obrotow jest jakos lepiej wykorzystany. Przy K14 i 3,5k obrotow juz srednio chcial jechac a przy K24 nadal ciagnie i to calkiem niezle :D

pin: zeszlifowany ale z umiarem na oko furka ma teraz jakies 90/95 kucy (1.9 TDI 1z w koncu nie ucieka :D) bede sie bawil dalej i zobaczymy co pokarze

ogolem przejechalem 1000 km samochodzik odzyl. Pieknie zbiera sie do wyprzedzania nie musze sie zastanawiac czy pociagnie bo ciagnie od razu jak wcisne pedal :bigok:

zuzycie paliwa: wczesniej przy mojej jezdzie srednio oszczednej 5,5 - 6L w tym momencie okolo 5L przy podobnej jezdzie (20% miasto reszta trasa srednia predkosc 100-110 km/h)

malo brakowalo a zostawilbym standardowa K14 i nie robil modow jednak kilka konsultacji z Zaprzalem :D no i jest jak jest :bigok:

jak dlubne dalej pina i byc moze zamontuje MBC napewno sie pochwale spostrzezeniami ;]

pozdrooVWki

p.s. THX Zaprzal za pomoc w wykonaniu remonciku i modow :)
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2007 16:11 przez Lagier, łącznie zmieniany 3 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » sob sie 04, 2007 17:37

wzeszłym tygodni kupiłem mk3 1.9GTD z 96 roku nic nie robiłem nie kombinowałem do 100km/h rozpedzam sie w 11.234sek od 80-120km/h w 14.9sek v-max to 180km/h ??????? to po co go modyfikowac??????


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 04, 2007 18:41

pam166 pisze:80-120km/h w 14.9sek
po to:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości