Wyposażenie fabryczne:
-abs
-centralny zamek
-wspomaganie kierownicy
-zielone szyby
-szyberdach
-napęd 4x4
Przeprowadzone modyfikacje w aucie:
SILNIK (w fazie prac)
1.8 16v ( KR ) , rozwiercony na 1.9 , odprężony pod turbo
kolektor ssący i wydechowy po przeróbkach z Audi S2 2.2T
turbina garret GT 2871 z flanszą pod kolektor z Audi
WG z Audi S2
wałki rozrządu z ABF-a
wkładka filtra powietrza KN
świece bosch
przewody wys. napięcia Magnecor 8.5 mm
przewody wodne Samco
poduszki silnika i skrzyni nowe ori VW
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów od passata B3 G60 syncro
koło zamachowe z G60
sprzęgło Sachs wzmocnione do 420 NM
przeróbka sterownia sprzęgła z hydraulicznego na mechaniczne - wysprtzęglik z T4 , linka Sachs Passat B3
ZAWIESZENIE
Gwint KW wariant 2 ver. Inox z regulacją twardości 4 amortyzatorów
Przednia rozpórka OMP
Tylna rozpórka
poliuretany w całym zawieszeniu
HAMULCE
przód kpl z g60 wyremontowany tarcze nacinane nawiercane mikoda 280mm
klocki ferrodo ds
tyl wyremontowany kpl z mk3 vr syncro tarcze nacinane i nawiercane mikoda
klocki ferrodo ds
płyn motul dot 5.1
kpl przewodów hamulcowych w oplocie stalowym zamiast gumowych
w przedniej dokladce ori wloty kierujace struge powietrza na tarcze hamulcowe
KAROSERIA
waskie zderzaki z chromem
lampy przednie , tylne i kierunki boczne wersja clar black
uszczelki szyb chromowane
szeroka dokładka zderzaka przedniego
górna brewka atrapy
KOŁA
felgi rh cup 15 z polerowanym rantem
opony good year f1
WYPOSAŻENIE
elektryczne lusterka z podgrzewanymi szklami
elektryczne szyby przod i tyl z domykaniem z pilota
elektryczny szyberdach UCHYLNO CHOWANY Z AUDI B2
alarm z centralnym zamkiem
kpl foteli recaro przod elektrycznie podnoszony i podgrzewane co by w zimie tylek niemarzł
tylne dzielone z zaglowkami
ciemna podsufitówka z raczkami slupkami caly kpl z gti
siedzenia i boczki obszyte czarnym welurem i niebieska alcantrą
CLIMATRONIC z mk4 dziala bez zażutu [nieżle chlodzi w lecie]
aluminiowe rygielki dzwi
aluminowa ramka galki zmiany biegow
box cd w konsoli
kieszenie dzwiowe z mdf na glośniki 165 mm
kierownica z g60
filtr przeciwpylkowy do klimy
podgrzewane spryskiwacze
ciemne daszki przeciwsloneczne z wersi usa lewe z lusterkiem zamykanym prawe z lusterkiem i lampka
wzmocnienia w dzwi ori
podkładki chromowane pod rączki wewnętrzne 4 szt
zbiorniczek 8 litrow do spryskiwaczy szyb i lamp
AUDIO
radio ALPINE 9812rB
glośniki przednie DEGO PO 650 zestaw odseparowany 165mm
wzmacniacz UDIMENSION GLOW 4 X 75
przewody sygnałowe i zasilające STINGER
subwoofer JL w skrzyni 25 litry
Auto cały czas w trakcie modyfikacji. Planowane ukończenie wiosna 2020

A teraz od samego początku:
Zakup auta


Auto zostało kupione zupełnie przypadkowo. Pojechałem po silnik a przyprowadziłem całe auto

Na początek zmieniło się oświetlenie autka. Fabryczne lampy zostały zastąpione clearami...


Przyszedł czas na wymianę sprężyn. Zagościły Koni -40 . Doszły również felgi BBS 13"

... i tak przeszedł pierwszy rok zmian w aucie. Kolejny rok zapowiadał się obiecująco... rozpoczęła sie zbiórka gratów...
felgi RH CUP 15"
opony good year F1


Zawieszenie gwintowane

Auto musiało coś zatrzymać , mojego 90 konnego potwora zatrzymywały teraz hamulce Mikoda wentylowane - nacinano/nawiercane 280 mm z G60


Kolejna porcja zmiany oświetlenia w aucie. Tym razem black clear. Przednie reflektory oraz kierunkowskazy boczne . Dodatkowo żonka kupiła mi tylne lampy



Autko na wiosnę nabrało jakiegoś wyglądu.... Doszły zderzaki w chromie..




Zabawa trwa.... zbieramy dalej graty....
Ciemna podsufitówka , filtr przeciwpyłkowy , elektryka szyb i lusterek , trafiły się recaro w stanie tragicznym więc poszły do odnowienia wraz z tylną kanapą i boczkami...


w trakcie doszły kieszenie drzwiowe z MDF-u pod głośniki 165mm




Na dworze robiło się coraz cieplej i cieplej... trzeba się ochłodzić. Czas na klimę... a jak się bawić to na maxa . Climatronic z mk4 ... serdecznie witamy




Bębnowe hamowniki z tyłu zostały zastąpione tarczami z Mk3 VR6 syncro


Żona zaczęła narzekać że po klimie ją głowa boli .... elektrycznie otwierany szyber będzie dobrym rozwiązaniem, a że się trafił z B2 to został nie tylko rozsuwany ale i odchylany... fabryczną tapicerkę szyberdachu zrobiliśmy w kolorze podsufitki Gti




trzeba było zrobić obudowę do silniczka aby wyglądała jak ori ...

w między czasie doszło kilka fantów
grzane spryskiwacze

przednia rozpórka

tylna rozpórka

wloty w szeroką dokładkę do chłodzenia hamulców

Kolej na muzykę w aucie. Zagościły radio Alpine , głośniki Dego , wzmacniacz Udimenson , subwoofer JL , okablowanie stinger oraz CD box...




Kolejny rok dobiegł końca...
2010r. to kolejne zmiany i nowe pomysły ... większość była już doprowadzona do perfekcji więc nadszedł czas na zwiększenie mocy. Początkowo miało być G60 , potem G60 na turbinie a że lubię nietuzinkowe rozwiązania, wybór padł na 16v turbo.
Stary poczciwy KR z mk2 rozwiercony na 1.9 na podzespołach Audi S2 i innych modeli Vw miał zaspokoić moje potrzeby.
Kilka wieczornych pogawędek z Krzyśkiem GTO i silnik zamieszkał w piwnicy.

... lubię mieć wszystko dopracowane , silnik nabrał wyglądu i zaczęło się kompletowanie gratów na swapa...

doszły kolektory z S2 po przeróbkach pod 16v


WG z Audi S2

przewody wysokiego napięcia Magnecor

przewody wodne Samco

skrzynia z paska G60 syncro rozebrana , posprawdzana i poskładana...

nowe sprzęgło Sachs-a

wysprzęglik z T4 , linka Sachs-a

w międzyczasie diwajsy chromowane....




wzmonienia drzwi

zamanił mi się Digifitz ... znalazłem więc montujemy ... a jak się człowiek rozpędził


... ma być inny od wszystkich ... wpadło to:

efekt następujący:

Kompletujemy części do zamontowania digifitz-a


a teraz rarytasik.....
wiązka pod digi pod instalacje po 89r. nowa , ori


pozostało znaleźć panel do przestawiania godzin i minut z kontrolką ABS-u

dochodzą kolejne fanty do silnika...



ori poduszki VW

i coś co będzie dmuchać wiatrem w silnik .... Garrett GT 2871



i kolejne drobne diwajsy





i trochę elektryki : elektryka szyb z paska B3 na module , podgrzewanie siedzeń z mk4 , ori wiązka recaro




na koniec roku swap był przygotowany

kolejny roczek ....
2011 motywuje do rozpoczęcia swap-a
zaczyna się demolka auta


nowy silnik będzie się dobrze czuł w odmalowanej komorze


powolne uzbrajanie w elektykę itp.
do auta wpadł ABS z kontorlą trakcji z passata B3

doprowadzanie wiązek do należytego stanu

kolejna porcja diwajsów


kolejny rodzynek


silnik juz w aucie


Na chwilę obecną auto jest dokładnie składane, kompletowanę są graty niezbędne do uruchomienia i wystrojenia potworka. Czekam na miękka deskę z wersji US i rozważam zmianę napędu z syncro na 4 motion. Co wyjdzie czas pokaże.....
kolejnym krokiem w pracach byly chlodnice wszytskie zostaly zrobione pod to autko cale aluminiowe do tego dorobilem nowe weze do climu by lezaly jak orginaly niewalaly sie po silniku
tak to wyglada








