Moc, a w zasadzie jej brak :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Moc, a w zasadzie jej brak :(

Post autor: aliengsm » śr sie 01, 2007 19:56

Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi :bigok:

Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 02, 2007 10:31

aliengsm pisze:Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi :bigok:
cześć :)
aliengsm pisze:Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny :pub:
wejdź w szukaj i wpisz "notlauf" , "przeładowanie" , "n75"



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 02, 2007 10:35

może jeszcze być nieszczelność...

czy słychać jakiś swist przy rozpędzaniu auta? czy dymi pod obciążeniem ?

jaki masz silnik 110, 115 KM?



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » czw sie 02, 2007 13:25

Silnik u mnie jest 110 konny, a co do świstania to owszem przy ruszaniu słychać takowy, natomiast dymienia nie zauważyłem. Co to może oznaczać?
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 13:26 przez aliengsm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 02, 2007 14:08

zamień miejscami n75 z n18 , zobacz , czy masz szczelne wężyki od n75



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » czw sie 02, 2007 14:49

Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 02, 2007 14:53

aliengsm pisze:Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?
jest taki sam jak n75 tylko ma inny kolor "łepka"



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » czw sie 02, 2007 14:59

Ok. Później pooglądam przewody i pozamieniam je i dam znać co i jak.
Narazie serdeczne dzięki. :pub:



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sie 02, 2007 22:34

aliengsm pisze:błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
u mnie przy tym błędzie była ta sama reakcja samochodu a w moim przypadku był zatkany jakimś syfem trójnik od przewodów które lecą do N75, sprzawdź te małe przewody, *#cenzura#* i jak bedziesz miał szczęscie to bedzie po kłopocie, pozdro all


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt sie 03, 2007 00:47

zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » pt sie 03, 2007 15:01

Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało. Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 15:03 przez aliengsm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 03, 2007 15:21

aliengsm pisze:Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało
aw69 pisze:zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam
:blush:
aliengsm pisze:Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?
zobacz jak sprawdzić przepływkę za pomocą diody
wypowiedź vossa,
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... t=#1199654



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 03, 2007 16:32

aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA :)

gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa

[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów

polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak



aliengsm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 01, 2007 19:45
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: aliengsm » pt sie 03, 2007 17:02

cowboy pisze:
aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA :)

gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa


[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów

polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak

W momenie rozpoczęcia próby silnik chodził jak powinien, czyli zbierał się, było ok. Jechałem aż do chwili kiedy przytka mi go, zrobi się mułowate i po tym, bez wyłączania motoru odłączyłem wtyczkę z przepływomierza. Samochód po ruszeniu dalej nie zbierał się, nie odczuwałem różnicy. To teraz powiedz mi czy ona jest oki, czy zepsuta, bo zgłupiałem. ](*,)

Na komputerze wykazał mi jeden błąd, a mianowicie - 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości