-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6Borys pisze:moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdyevolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
auto nie jest moje, ja tylko montowalem digi, no i teraz jakos by sie to przydało postroicevolution pisze:no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6Borys pisze:moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdyevolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.) zastanawiam sie za jaki czas doladowanie wzrosnie:D:D duzo w silniku zmieniales??
evolution pisze:opowiem wam cos ciekawego. nie jest tajemnica ze z moca u mnie zaszalalem zamontowanie w calosci kutego dolu po pewnym czasie walek nie za ostry oczywiscie, turbina na 1,6 bar. takim zestawem zrobilem pare kilometrow na ostro a teraz wam przedstawie pewna historie. Pomijajac ze turbina pare razy odmowila pracy bedac katowana podtrzymaniem przy przebiegu okolo 30000 km silnik zaczal na wolnych obrotach lekko "bulgotac z wydechu" na poczatku nie przejalem sie tym za bardzo gdyz domyslalem sie ze moze to byc wina ktoregos z zaworow. a ze auto w miare poprawnie smigalo to z pelna diagnostyka sie nie spieszylem. i tak dotrwalem do przebiegu okolo 40000 km gdzie silnik zaczal gwaltownie tracic na mocy przy czym cisnienie doladowania zmalalo do 1 bara. pomyslalem Turbo znowu pada -nic to po zalozeniu drugiej dalej chroniczny brak mocy i nieszcesne 1 bar i ani kapki wiecej . jak to z mechanikiem bywa (czytac szefc bez butow chodzi) znow brak czasu zeby cokolwiek zrobic przy swoim dojezdzilem do przebiegu 45 z lekka gorka gdzie silnik zaczal pracowac na przyspieszaniu na 2 gora 3 cylindry i mocy bylo tyle ze na przyspieche mnie sporting wciagnal. tego bylo juz za duzo kompletna diagnostyka wykazala na sucho (czyli wykrecone swiece i testy sprezania i szczelnosci cylindrow odpowiednio od 1 do 4 cyl. 7,1 7,4 7,4 7,2 bar cisnienia i sczelnosc 86% 88% 85% 83% wiec do przelkniecia parametry przy tym stopniu za to na chodzacym silniku juz bylo nie waska balans silnika wykazal mi tak
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglempadlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal
czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości