VW GOLF II 1,6 DIESEL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW GOLF II 1,6 DIESEL
Witam mam takie pytanko w sprawie motoru w moim mkII nie ukrywam ma na blacie ponad 200tys nakulane i na te 1000km wciaga ok 0,2 litra oleju wiec nie jest az tak tragicznie. Jak mu wciskam na oboty no to z tylu nieco przydymia czasem mocnie czasem slabiej. Wiec do rzeczy jaki koszt wymiany uszczelniaczy jaki koszt wymiany pierscieni i co wogole byscie radzili zrobic i jak to wyglada od strony techniczej co jeszcze pojdzie uszczelka jaks do wymiany itp.. Prosze o konkretne odpowiedzie a nie w stylu 1 zdania Pozdrawiam all
człowieku czym ty sie martwisz
kupilem niedawno JP i mial on cala dokumentacje jaka dostał jakis dziadek jak go z salonu kupowal i jets tam taka ksiazka gdzie jest napisane ile max moze brac oleju silnik VW
i dotyczy to wszystkich silnikow czy to diesal czy benzyn i ta max norma wynosi 1.5L na 1000km
chcesz to ci fotke wkleje jutro albo w piatek jak niewiezysz ze tak jets tam napisane
nie zawracaj sobie głowy takimi sprawami
a ze ci zadymi to nie jest zalezne od uszczelniaczy i pierscieni
tylko od ropy lub wtryskiwaczy
moze czas wymienic podkladki we wtryskach
one kosztuja grosze a efekt ich wymiany jest spory bo wtryskj ma wieksze cisnienie i lepiej dozuje paliwo do cylindra
jak juz chcesz wiedziec to koszt uszczelniaczy jest nastepujacy:
2-2.5zł za sztuke
pierscienie 150-180zł dobrej firmy
uszczelka 80zł
kupilem niedawno JP i mial on cala dokumentacje jaka dostał jakis dziadek jak go z salonu kupowal i jets tam taka ksiazka gdzie jest napisane ile max moze brac oleju silnik VW
i dotyczy to wszystkich silnikow czy to diesal czy benzyn i ta max norma wynosi 1.5L na 1000km
chcesz to ci fotke wkleje jutro albo w piatek jak niewiezysz ze tak jets tam napisane
nie zawracaj sobie głowy takimi sprawami
a ze ci zadymi to nie jest zalezne od uszczelniaczy i pierscieni
tylko od ropy lub wtryskiwaczy
moze czas wymienic podkladki we wtryskach
one kosztuja grosze a efekt ich wymiany jest spory bo wtryskj ma wieksze cisnienie i lepiej dozuje paliwo do cylindra
jak juz chcesz wiedziec to koszt uszczelniaczy jest nastepujacy:
2-2.5zł za sztuke
pierscienie 150-180zł dobrej firmy
uszczelka 80zł
Diesel.
Witam.
Zużycie oleju nie jest jeszcze złe.Można jeżdzić.Ale z tego co piszesz to mogą lać wtryski.W warsztacie fachowiec sprawdzi ciśnienie pompy wtryskowe.Na pompie może również zmniejszyć lub zwiększyć dawkę wtrysku.Następna rzecz to kontrola wtrysków.Trzeba sprawdzić przy jakim ciśnieniu wtrysk się otwiera.Lata pracy powodują że wtryski otwierają się przy coraz niższym ciśnieniu.Wtedy to paliwo nie jest rozpylone lecz leje się a to się bardzo trudno pali ,nie wszystko się spala i
kopci.To się reguluje,we wtrysku jest sprężyna i śruba do tego.Jest jeszcze jedna sprawa.To kąt wtrysku .Z przytkanej końcówki wrtysku paliwo nie jest kierowane tam gdzie należy.To też się rozbiera i czyści.Póki iglica i gniazdo nie jest wyrobione duża inwestycja nie będzie konieczna.W Gliwicach po targach z fachowcem można to mieć zrobione za
80 -100 zł.Za UNO 1300D zapłaciłem 80zł.Trwało 1,5godz.I mogłem być
przy tym.Pozdrawiam.Andrzej
Zużycie oleju nie jest jeszcze złe.Można jeżdzić.Ale z tego co piszesz to mogą lać wtryski.W warsztacie fachowiec sprawdzi ciśnienie pompy wtryskowe.Na pompie może również zmniejszyć lub zwiększyć dawkę wtrysku.Następna rzecz to kontrola wtrysków.Trzeba sprawdzić przy jakim ciśnieniu wtrysk się otwiera.Lata pracy powodują że wtryski otwierają się przy coraz niższym ciśnieniu.Wtedy to paliwo nie jest rozpylone lecz leje się a to się bardzo trudno pali ,nie wszystko się spala i
kopci.To się reguluje,we wtrysku jest sprężyna i śruba do tego.Jest jeszcze jedna sprawa.To kąt wtrysku .Z przytkanej końcówki wrtysku paliwo nie jest kierowane tam gdzie należy.To też się rozbiera i czyści.Póki iglica i gniazdo nie jest wyrobione duża inwestycja nie będzie konieczna.W Gliwicach po targach z fachowcem można to mieć zrobione za
80 -100 zł.Za UNO 1300D zapłaciłem 80zł.Trwało 1,5godz.I mogłem być
przy tym.Pozdrawiam.Andrzej
dzieki za wszelkei info to moze jednak kukne na wtryski bo to najszybciej i najtaniej mozna zrobic z tego co sie orientuje . P.S. Krzylu nie przesadzajmy 1,5 litra jakby mi silnik pochlanial oleju to dziekiza taka jazde ma ksiaze napraw mkII i tam jest do 1 litra ale jak przekracza 0,5 tojuz powoli silnik do remontu a ja nie narzekam tylko chcialbym zniwelowac zadymianie czasem bo to nie milo wyglada
te 1,5l/100km to prawda-tak podaje vw-audi.jest to oczywiście przegięcie,ale firma tak się asekuruje od ew.reklamacji.ciebie czeka wizyta u pompiarza,kontrola wtrysków,przy okazji pomiar ciśnienia sprężania,ustawienie kąta wtrysku czujnikiem,można też sprawdzić ciśnienie pompy na wyjściu.jeśli chodzi o końcówki wtrysków to nie daj się namówić na regenerację tylko na nowe,wtedy masz spokój na nast.100kkm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości