VW Derby 78' swap z 1,1HB na 2.0 16V 9A
Moderator: G0 Karcio
Wypas! Miałem kiedyś polo '78 i też marzył mi sie taki swap... eeeeh , łezka w oku się kręci
Powodzenia przy modyfikacjach!!!!
Powodzenia przy modyfikacjach!!!!
Ostatnio zmieniony sob lip 07, 2007 12:32 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
EDIT
konserwacja przodu
po spawaniu, wszystkie miejsca majace slady korozji zostaly wyczyszczone do golej blachy i
zamalowane naszym antywszystko specyfikiem - dla zainteresowanych moge otworzyc goraca linie
telefoniczna:D
nastepnie wygumowane laczenia blach
lewa strona
prawa
przy obspawywaniu kielicha nalezalo oczyscic wewnetrzna strone nadkola, i po spawaniu ponownie zakonserwowac
do takich prac polecam gume BOLLa w tubie jak popularne silikony, bardzo wygodnie sie naklada, a rosprowadza sie za pomoca pedzelka, najlepiej moczonego w nitro, ktore rozpuszcza gume i pozwala dobrze wypelnic zalepianie miejsca
EDIT
kolejne zabawki
nowe sworznie 19
przy wymianie nalezy dokladnie oczyscic wahacz, i zwrotnice, polecam calkowite oczyszczenie i zamalowanie, przy wkladaniu przesmarowac lekko, wejdzie o wiele latwiej i dodatkowo na pewien okres zabezpieczy przed korodowaniem
dzwigienki zmiany biegow, na zdjeciu stare i nowe
Jedno co mnie zadziwia to kombinowanie niektorych. klejenie, lapanie na druta....
masakra
koszt kompletu 13.80PLN
hahahha
stare-nowe gumki na laczki
EDIT
hamulce
jako, ze czesto zdarzaja sie posty jak sie poprawnie zaklada tarcze i klocki wrzuce dodatkowo opis
piaste nalezy dokladnie oczyscic, najlepiej papierem np 80-120, tak zeby usunac cala rdze, a nastepnie spilowac ja na klocku tak zeby powierzchnia styku z tarcza byla rowna
niezrobienie tego moze spowodowac ze tarcza nie bedzie lezala idealnie rowno, moga wystapic minimalne bicia po jakims czasie
nastepnie piaste nalezy pomalowac, ja używam do tego sprayu do kolektorow wydechowych, zabezpieczy to na jakis czas korozje pomiedzy piasta a tarcza
po wyschnieciu zakladamy tarcze
tarcze nalezy umyc benzyna ekstrakcyjna, poniewaz wiekszosc nowych tarcz jest fabrycznie oliwiona tak zeby nie rdzewiala lezac w pudelku
ja dodatkowo maluje jeszcze tarcze w miejscach po ktorych nie beda tarly klocki, zabezpiecza
to na pewien czas tarcze przed korozja
a tu fotka jak wyglada 256stka wewnatrz 15"
zaciski i klocki opisze pozniej
EDIT
niestety ORI przednia belka pod silnik od golfa nie miesci sie wiec trzeba bylo wykonac nowa, ta jest z profilu 4x4x2
EDIT
no i jako ze wczesniej pisalem o fotelach od EE8, tu juz zamontowane do nowych mocowan
to na tyle, niestety pogoda nie jest przychylna i znowu mam przestoje
konserwacja przodu
po spawaniu, wszystkie miejsca majace slady korozji zostaly wyczyszczone do golej blachy i
zamalowane naszym antywszystko specyfikiem - dla zainteresowanych moge otworzyc goraca linie
telefoniczna:D
nastepnie wygumowane laczenia blach
lewa strona
prawa
przy obspawywaniu kielicha nalezalo oczyscic wewnetrzna strone nadkola, i po spawaniu ponownie zakonserwowac
do takich prac polecam gume BOLLa w tubie jak popularne silikony, bardzo wygodnie sie naklada, a rosprowadza sie za pomoca pedzelka, najlepiej moczonego w nitro, ktore rozpuszcza gume i pozwala dobrze wypelnic zalepianie miejsca
EDIT
kolejne zabawki
nowe sworznie 19
przy wymianie nalezy dokladnie oczyscic wahacz, i zwrotnice, polecam calkowite oczyszczenie i zamalowanie, przy wkladaniu przesmarowac lekko, wejdzie o wiele latwiej i dodatkowo na pewien okres zabezpieczy przed korodowaniem
dzwigienki zmiany biegow, na zdjeciu stare i nowe
Jedno co mnie zadziwia to kombinowanie niektorych. klejenie, lapanie na druta....
masakra
koszt kompletu 13.80PLN
hahahha
stare-nowe gumki na laczki
EDIT
hamulce
jako, ze czesto zdarzaja sie posty jak sie poprawnie zaklada tarcze i klocki wrzuce dodatkowo opis
piaste nalezy dokladnie oczyscic, najlepiej papierem np 80-120, tak zeby usunac cala rdze, a nastepnie spilowac ja na klocku tak zeby powierzchnia styku z tarcza byla rowna
niezrobienie tego moze spowodowac ze tarcza nie bedzie lezala idealnie rowno, moga wystapic minimalne bicia po jakims czasie
nastepnie piaste nalezy pomalowac, ja używam do tego sprayu do kolektorow wydechowych, zabezpieczy to na jakis czas korozje pomiedzy piasta a tarcza
po wyschnieciu zakladamy tarcze
tarcze nalezy umyc benzyna ekstrakcyjna, poniewaz wiekszosc nowych tarcz jest fabrycznie oliwiona tak zeby nie rdzewiala lezac w pudelku
ja dodatkowo maluje jeszcze tarcze w miejscach po ktorych nie beda tarly klocki, zabezpiecza
to na pewien czas tarcze przed korozja
a tu fotka jak wyglada 256stka wewnatrz 15"
zaciski i klocki opisze pozniej
EDIT
niestety ORI przednia belka pod silnik od golfa nie miesci sie wiec trzeba bylo wykonac nowa, ta jest z profilu 4x4x2
EDIT
no i jako ze wczesniej pisalem o fotelach od EE8, tu juz zamontowane do nowych mocowan
to na tyle, niestety pogoda nie jest przychylna i znowu mam przestoje
EDIT
troszke roboty poszly do przodu, ale wydrapalismy nowe dziury do zaspawania
po oklepaniu troche sie posypalo, troche odpadlo.... bedzie trzeba pospawac
trzeba wyciac wszystko co odpada
podobny los spotkal pas tylni tu juz wyspawany
wsporniki zderzaka dodatkowo wzmocnione zeby nie uginaly sie
podloga doczyszczona i wstepnie zakonserwowana
silnikj doczekal sie prysznica bo troche...smierdzial:)
i blok po pierwszym malowaniu
na zmiane koloru zalapala sie tez skrzynia
jako ze silnik siedzi juz w budzie mozna zobaczyc czy wejda inne zabawki
na poczatek IC od Probe 2,2T
nawet pasuje
gorzej z chlodnica, chcialem wrzucic taka od VTI bo jest mala i wydajna ale z tym bedzie problem...
nadszedl czas na poszerzenie tylu, zeby pasowal z przodem, po 4,5cm na strone
[img]ttp://img178.imageshack.us/img178/7391/poszerzenie2je2.jpg[/img]
tu widok drugiej strony przed poszerzeniem
i widok z tylu, bedzie maly potworek, z lewej mocowanie piarty i blotnik wyciqagniety o 4,5cm
przednie blotniki wrocily z piaskowania
i widok z przodu
w miedzyczasie zrobilem zabudowe bagaznika...
a majac juz wypasiony bagaznik, skusilem sie na podnosniki elektryczne do szyb.., jak sie lansowac to na calego
podnosniki sa z R19 po paru przerobkach beda pasowac
narazie tyle
troszke roboty poszly do przodu, ale wydrapalismy nowe dziury do zaspawania
po oklepaniu troche sie posypalo, troche odpadlo.... bedzie trzeba pospawac
trzeba wyciac wszystko co odpada
podobny los spotkal pas tylni tu juz wyspawany
wsporniki zderzaka dodatkowo wzmocnione zeby nie uginaly sie
podloga doczyszczona i wstepnie zakonserwowana
silnikj doczekal sie prysznica bo troche...smierdzial:)
i blok po pierwszym malowaniu
na zmiane koloru zalapala sie tez skrzynia
jako ze silnik siedzi juz w budzie mozna zobaczyc czy wejda inne zabawki
na poczatek IC od Probe 2,2T
nawet pasuje
gorzej z chlodnica, chcialem wrzucic taka od VTI bo jest mala i wydajna ale z tym bedzie problem...
nadszedl czas na poszerzenie tylu, zeby pasowal z przodem, po 4,5cm na strone
[img]ttp://img178.imageshack.us/img178/7391/poszerzenie2je2.jpg[/img]
tu widok drugiej strony przed poszerzeniem
i widok z tylu, bedzie maly potworek, z lewej mocowanie piarty i blotnik wyciqagniety o 4,5cm
przednie blotniki wrocily z piaskowania
i widok z przodu
w miedzyczasie zrobilem zabudowe bagaznika...
a majac juz wypasiony bagaznik, skusilem sie na podnosniki elektryczne do szyb.., jak sie lansowac to na calego
podnosniki sa z R19 po paru przerobkach beda pasowac
narazie tyle
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Podziwiam i zazdroszcze.. chcialbym tak pomodzic, ale to juz niedlugo.. Powodzenia w dalszych pracach
Gitner
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości