O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw sie 02, 2007 10:42

do 80km/h to max
ale jeszcze coś na drugi mprzelocie musze podziałac może jakąś większą dysze paliwa bo do 140 km/h idzie a potem to sie powoli rozpędza.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw sie 02, 2007 10:48

Ciekawe czy u mnie sie tez poprawi jak webera wloze bo teraz lekko powyzej 100 leci ... ale ciagnie fajnie do 70 - 80 tylko ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw sie 02, 2007 11:59

U mnie na pierburgu juz 100 na dwojce poleciał i mysle ze na weberze sie to nie zmieniło, co innego czas w jakim to osiągnął:)

Co do webera, mysle ze jeszcze wiele da się z niego wykrzesać, biorąc pod uwagę różnicę w jezdzie na benzynie i Lpg. Przyznaję się jednak bez bicia ze brakuje mi solidej wiedzy na ten temat...Dysz paliwa nie mam co zmieniać, bo w większości jeżdżę na gazie i na tym chciałbym się skupić...Pytanie do znawców tematu, co mogę jeszcze zrobić żeby moj gofer szedł lepiej na gazie...?



Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » czw sie 02, 2007 12:22

Ja ostatnio zauważyłem że: wymieniłem filtr powietrza na nowy i chyba nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza bo jak sie 2 przepustnica otwiera to lekko go przydusza ale lekko popuszczając gaz znowu idzie jak strzała, 2- że narazie mam bez łapacza filtr tzn bez tego jak by rozdzielacza na zimne i ciepłe powietrze gdy to założyłem muł totalny i przerywa I teraz moje pytanie czy to wina filtra powietrza możliwe że mniejszą przepustowość ma ??
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 12:23 przez Dic, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw sie 02, 2007 13:17

wydaje mi się że filtr powietrza ma ma znaczenie bo jak w fazie prób jeździłęm na orginalnym dolocie bez wkładki za to ze stożkiem na końcu to jakby lepiej szedł ale nie tak dobrze jak założyłem kompletny dolot 77mm z rury

chłopaki a tak swoją drogą nie wspomógł by mnie ktoś taką gumą jaką mam w opisie bo nigdzie nie moge znaleźć. Może ma ktoś namiar??
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 13:19 przez Marszall, łącznie zmieniany 1 raz.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Dic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sty 17, 2007 22:22
Lokalizacja: Szyszków
Kontakt:

Post autor: Dic » czw sie 02, 2007 13:51

Hmm a tą gumę potrzebujesz do dolotu ?? Kiedy zapodasz foty?? Co do gumy popytam na złomie bo tam dużo rzeczy takich mają ale niewiem kiedy może sobota będę coś wiedzieć


Sprzedam Pietburga 2EE Tanio !! pytać

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw sie 02, 2007 14:08

szczerze mówiąc z braku czasu foty zapodam jutro. Zrobiłbym dziś ale w chwili obecnej jest orginalny dolot.
A gumę potrzebuje dlatego że mam u siebie podobna od KR'a ale starszy model taka z żeberkami) i jest troche wysoka-haczy o maskę co dopiero jak miker bedzie. A ta nowsza (na zdjęciu) sądze że jest trochę niższa.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw sie 02, 2007 17:22

panowie, ma ktos moze zrobiona kryze do RF'a ? i ile by za nia chcial? mile widziany rowniez dostep do czesci - dysz, rurek i gardzieli. bo u mnie narazie nie znalazlem z zadnym sklepie :/
a nabylem w koncu jakiegos webera ;]

edit: ma ktos opis/schemat tego gaznika - 34 S2C 12
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 18:51 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt sie 03, 2007 18:23

Witam ponownie. No chciałem wam zobrazować projekt mojego dolotu na stożku. Jest on jeszcze nie skończony-wykonany na rurze PCV a bedzie aluminium, zmienie też kolanko na jakieś konkretne no i dam blachę odizolowywującą od ciepła i kierującą zarazem zimne powietrze z atrapy.

Tylko najpierw uporam się z regulacją. Bo co dziwne na stożku jest gożej niż orginalnym dolocie!!!! No ryk jest piękny ale...qrwa braknie mu paliwa na wyższych obrotach. Może jakaś zwężka czy co?? albo stożek za duży. Bo na tym co jest to :ass: a stożek muszę użyć.
ObrazekObrazek
PS. nie miałem kiedy umyć silnika :(
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 18:25 przez Marszall, łącznie zmieniany 2 razy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt sie 03, 2007 18:51

Gashkas pisze:panowie, ma ktos moze zrobiona kryze do RF'a ? i ile by za nia chcial? mile widziany rowniez dostep do czesci - dysz, rurek i gardzieli. bo u mnie narazie nie znalazlem z zadnym sklepie :/
a nabylem w koncu jakiegos webera ;]

edit: ma ktos opis/schemat tego gaznika - 34 S2C 12
pisz co ci potzeba to ci zalatwie, kryze mam od reki.
Marszall pisze:Tylko najpierw uporam się z regulacją. Bo co dziwne na stożku jest gożej niż orginalnym dolocie!!!! No ryk jest piękny ale...qrwa braknie mu paliwa na wyższych obrotach. Może jakaś zwężka czy co?? albo stożek za duży. Bo na tym co jest to a stożek muszę użyć.
ja bym ci doradzil taka konfiguraccje jak ci na maila podalem, i dopiero potem sie bawic z dolotem, po prostu masz za duzo powietrza a za malo paliwa



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sie 03, 2007 19:16

KamilW kryze mam juz prawie zamowiona. ewentualnie jak bede potrzebowal czesci to sie odezwe.

da rade podlaczyc elektrodysze od ssania pod jakis przelacznik, ktory bym zamontowal w kokpicie ?
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 20:46 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob sie 04, 2007 19:58

Gashkas pisze:da rade podlaczyc elektrodysze od ssania pod jakis przelacznik, ktory bym zamontowal w kokpicie ?
w weberze nie ma czegos takiego jak elektrodysza ssania :) elektrozawor odcina tylko paliwo zebys nie mial samozaplonow po wylaczeniu silnika, z ssaniem nie ma nic wspolnego



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob sie 04, 2007 20:22

KamilW dzieki za poprawke, nie mialem pojecia co to - dopiero zaczynam przygode z weberem (fosem) :)

masz moze opis poszczegolnych elementow gaznika, co jest co? bo narazie sie tylko domyslam reszty rzeczy ..


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » ndz sie 05, 2007 12:45

panowie mam pytanie tak widze że każdy poleca tego Webera a czym sie on różni od standardowego gaźnika z MH??? daje jakąś moc?? co jest potrzebne do swapa sam gaźnik??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 354 gości