Witam,
zastanawia mnie zachowanie samochodu podczas jazdy, a dokladnie zachowanie tylnego zawieszenia na drobnych nierownosciach! wszystko jest ok do predkosci 70-80km/h powyzej mam wrazenie ze przestawia tyl(amortyzatory sprawnosc ponad 50%, raczej brak luzow w zawieszeniu).
moje pytanie to: czy takie zachowanie golfa IV jest typowe?
tylne zawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
"masz wrażenie ze pływa"
tyl nie sprawia wrazenia plywania, raczej jakby przeskakiwal na nierownosciach( chyba zawsze w prawo-do pobocza)
[ Dodano: 02 Sie 2007 11:19 ]
jezeli chodzi o tuleje gumowe w wahaczach, jeszcze tego nie sprawdzelm! ale brak jakichkolwiek stukow czy dziwnych odglosow,
czy luzy na tulejach zmieniaja zbieznosc?
tyl nie sprawia wrazenia plywania, raczej jakby przeskakiwal na nierownosciach( chyba zawsze w prawo-do pobocza)
[ Dodano: 02 Sie 2007 11:19 ]
jezeli chodzi o tuleje gumowe w wahaczach, jeszcze tego nie sprawdzelm! ale brak jakichkolwiek stukow czy dziwnych odglosow,
czy luzy na tulejach zmieniaja zbieznosc?
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
Mi tez plywal ale MK III
Na poczatek mozesz wymienic amory bo i tak juz sie zblizaja do wymiany. Jak nie pomoze to sprawdz zbierznosc tylnej osi bo mozesz miec tak ze byl walony i jest krzywa lub tak jak ja mialem, byla zachaczona od spodu i mialem zbierznosc 2 stopnie. Tuleje to ostatecznosc moim zdaniem.
Ja wumienialem belke tuleje i amory za jednym razem wiec nie wiem co bylo przyczyną, moze wszystko po trochu.
Na poczatek mozesz wymienic amory bo i tak juz sie zblizaja do wymiany. Jak nie pomoze to sprawdz zbierznosc tylnej osi bo mozesz miec tak ze byl walony i jest krzywa lub tak jak ja mialem, byla zachaczona od spodu i mialem zbierznosc 2 stopnie. Tuleje to ostatecznosc moim zdaniem.
Ja wumienialem belke tuleje i amory za jednym razem wiec nie wiem co bylo przyczyną, moze wszystko po trochu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości