uszczelnienie kroćca wody - oring czy uszczelka ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

uszczelnienie kroćca wody - oring czy uszczelka ??

Post autor: De'D » śr sie 01, 2007 15:00

Witam ..

sprawa jak w temacie

jak to jest , czy ktoś ma doświadczenie z kroćcem wody - tym na froncie głowicy, obok pompy VE

rozebrałem układ chłodzenia - w tym ten nieszczęsny krociec... była na nim uszczelka zamontowana taki niby papierowa... kształt jakby orygin... identyczna jak kształt czoła kroćca , którym dolega do głowicy.

Pojechałem w miasto kupić nową uszczelke... nigdzie nic nie wskurałem więc sie wybrałem do ASO. O dziwo pan w ASO wskazał nr częsci po czym przyniusł gumowy oring ....
:kac: :grin: kurde wykłucał sie ze mną ze tam napewno jest oring, zapytałem także w sklepie z zamiennikami i też podobno tak ma być
tylko ze w moim kroćcu nie ma żadnego freza/wgłębienia/itp w celu montażu ww. oringa :foch:

to jak to w końcu jest ... mam to zakładać?? tak ot ??... i dociągnąć srubami ..niech sie rozpłaszczy ?? :otepienie:

odp. doświadczonych w walce z kroćcami mile widziani :jezor: :bigok:

[ Dodano: 01 Sie 2007 15:06 ]
bo w takim przypadku by sie okazało ze wcześniej ktoś grzebał i pewnie dopasowal jakas uszczelke od poldka :D albo innego "made in poland" :P



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

uszczelnienie króćca

Post autor: Nike » śr sie 01, 2007 16:16

Mówisz o tym kawałku który jest dokręcony po przeciwnej stronie korka wlewowego oleju na węższej stronie głowicy??więc powiem ci iz w ksiązkach serwisowych ujęte jest to jako jako o-ring ale ja w swoim jak to rozbierałem tez mam uszczelke w kształcie odkręconego króćca i jak wszystko skręcałem spowrotem to założyłem to samo na czerowny silinkon do pracy w wysokich temperaturach.nie sadze by ktos samemu sobie to dorabial, pozatym jak by to paskudztwo było gumowe i okrągłe to w żaden sposób chyba bys tego nie umocował do krócca na tyle by zdążyć to skręcić tak aby on poprostu z tamtąd niespadł, niemając ani jak ani na czym się trzymać.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw sie 02, 2007 13:30

Nike pisze:Mówisz o tym kawałku który jest dokręcony po przeciwnej stronie korka wlewowego oleju
double-d pisze: tym na froncie głowicy, obok pompy VE
jak otworzysz maske to masz go przed nosem... a z tego co piszesz to wynika ze chodzi Tobie o ten z boku ... nad czujnikiem ciśnienia oleju.. :(

Whatever... wiadomo że można iść na łatwizne i zapierdzielić silikonem .... ale sprawa jakkolwiek dziwna...

nikt więcej tego nie rozbierał??? :D



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » czw sie 02, 2007 14:18

wiesz co? w książce to nie wygląda na nic a opisane jest jako o-ring, nie miałem okazji akurat tego jeszcze rozbierać, ale skoro producent nie przewidział na tej części żadnego kołnierza podtrzymującego to chyba powinno tam być to co jest. Wiesz w tych sklepach to różnie z nimi bywa, raz podalem gościowi dokładnie o co mi chodzi jakie auto, model oznaczenie silnika, rok ( kupowałem silentblocki) a idiota dał mi owszem ale od MK III na warsztacie strasznie się zdziwili bo do MKII są z kołnierzem na jednej stronie a do III bez.wydaje mi się mało prawdopodobne by ktoś coś tam wsadzał od zupełnie innego auta.Podejrzyj sobie zdjęcie TUTAJ!!!
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 14:43 przez Nike, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw sie 02, 2007 15:44

Nike, rysunek napewno sie przyda... również w przyszłości :D thx

fogle to cała ta sprawa śmierdzi jakimś nieporozumieniem ... niby ma być oring ale nie ma go jak zamocować.(gładka powierzchnia kroćca... bez frezu)

pal pies sklepy z zamiennikami i niedoinformowanych sprzedawców :P - skoro w ASO VW mówią podobnie (ze oring)....

kurde no..... przeciez sie tego nie da logicznie zamontować ... :grrr:

a moze szukać do silnika 1.5 z Mk1 ?? takiej uszczelki...... no przesz to jest bezsensa ... :shock: :butthead: #-o

[ Dodano: 02 Sie 2007 15:47 ]
apropos - ten rysunek to jest do benzyn.. ale w sumie to wątpie zeby w dieslu VW zastosował inaczej.. tosz to wszystko na jedno kopyto :bigok:



Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » czw sie 02, 2007 16:04

no owszem do benzyn ale jest dokładnie to samo.wiesz postaram się coś więcej dowiedzieć się na ten temat u moich mechaników, i jak coś się dowiem na ten temat a Ty jeszcze tego problemu nie rozwiążesz to dam Ci znać na PW!!! :bajer:



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw sie 02, 2007 16:10

dzis chce poskładać golfera... własnie sie wybieram do garażu...
planuje pokombinować z tym oringiem... najpierw łopatologicznie spróbuje to skręcic z kroćcem i zobaczymy jak to bedzie....
w najlepszym wypadku zrobie moda.... skocze na tokarke i wyfrezuje "żłobik" na oring :grin:

:bigok:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sie 02, 2007 16:50

oring jest. uwazaj przy dokrecani, zeby znowu nie peklo. w 2E skladalem na silikonie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw sie 02, 2007 22:26

walić oring... poskładałem na paste uszczelniającą Loctite'a i jest cacy...
sprawa beznadziejna jakkolwiek... chociaż juz "po" więc nie ma sie co rozstrząsać.... :D

chyba mozna zamknąc... :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości