Pytanko o amorki i sprezyny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k4cp3rr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:13
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Pytanko o amorki i sprezyny

Post autor: k4cp3rr » wt lip 31, 2007 23:12

Witam, jestem tu nowy i moze moje pytania sa banalne albo bezsnesowne no ale zapytac sie musze, czy amortyzatory od seata toledo beda pasowac do golfa 3 ?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lip 31, 2007 23:15

k4cp3rr, jeśli chodzi o tył to tak



k4cp3rr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:13
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: k4cp3rr » wt lip 31, 2007 23:20

a dzieki, a jesli kupie zawieszenie GT Cupline -40 (sprezyny i amory) to czy bede mogl tam wsadzic -60 jak by mi nie pasowalo ? bo sie zastanawiam czy kupic zwykle nowe amorki i wsadzic do nich sprezyny -40 i czy to wysatrczy, czy kupic sportowe amorki i wsadzic -60 - nie chce zeby bylo za twardo ;/



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lip 31, 2007 23:21

k4cp3rr pisze:a jesli kupie zawieszenie GT Cupline -40 (sprezyny i amory) to czy bede mogl tam wsadzic -60 jak by mi nie pasowalo ? bo sie zastanawiam czy kupic zwykle nowe amorki i wsadzic do nich sprezyny -40 i czy to wysatrczy, czy kupic sportowe amorki i wsadzic -60 - nie chce zeby bylo za twardo ;/
a ztym to juz nie do mnie do tego glowy nie mam :bajer:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 31, 2007 23:25

k4cp3rr pisze:czy kupic zwykle nowe amorki i wsadzic do nich sprezyny -40
takich rzeczy się nie robi !!



k4cp3rr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 24, 2007 00:13
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: k4cp3rr » wt lip 31, 2007 23:26

jedni mowia ze sie nie robi inni mowia ze sie robi, to kogo mam sluchac ?;]



Awatar użytkownika
Daros_P
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: śr lis 29, 2006 17:12
Lokalizacja: Rabka
Kontakt:

Post autor: Daros_P » śr sie 01, 2007 00:01

Elo zacznimy od tego czy wogule chcesz glebe a jeśli tak to dlaczego , chcesz żeby się autko fajnie prezentowało czy polatać szybciej po zakretach(zakładam że jedno i drugie) . Niestety sportowe zawieszenie wiąże ze sobą utrate komfortu spowodu innej charakterystyki tłumienia itd. Jeśli chodzi ci głównie o wyglą to do seryjnych amorków możesz zapodac springi obniżajace ale max do -40mm , chociaz takiego rozwiazania nie polecam , nie będzie duzo twardszy ale amorki wytrzymają góra 3 miechy i kicha. Co do większej gleby czyli -60mm to już niestety muszą byc sportowe amorki (skrócony skok) . Jeśli nie masz zbyt wiele kaski na jakies firmówki to myśle że na poczatek to GT cupline ci wystarczy , ja na twoim miejscu brał bym cały kit czyli amory sport +springi . Czy zawiecha bedzie twarda to dużo zależy od sprężynek , opinie w miare komfortowych maja Weitec i H&R oraz Vogtland(fioletowe) , ale musiałbys szukać używek , nowe ceny kosmoc. No nic nieżle się rozpisałem ale mam nadzieje że ci nieco rozjaśniłem wątpliwośći dotyczace gleby .Pozdro


[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img]

zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości