TDI przerywa po rozgrzaniu na biegu jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

TDI przerywa po rozgrzaniu na biegu jałowym

Post autor: papaj78 » sob lip 28, 2007 12:53

Witam,wiem że ten temat się przewijał tysiąc razy ,ale u mnie jest troszke inna sytuacja.Silnik pracuje dobrze po uruchomieniu ale jak złapie temperature po zejsciu na luz
dostaje czkawki i ma około 1000 obrotów ,a z tego co wiem powinien miec około 900-950.
Podczas jazdy nie ma zadnych przerw w pracy tylko na wolnych obrotach gubi,chociaż zdaża sie tak czasem ,że pracuje równo nawet po nagrzaniu.Silnik AHU. :crazy: :bajer: Ciśnienie sprawdziłem dobre wtryski włacznie z sterującym też dobre,błedów nie pokazuje.Co dalej pomóżcie od czego zacząć.
:goof:


Papaj

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » sob lip 28, 2007 21:11

Problem może być w nastawniku pompy, czyli elektronice a nie w mechanice pompy.
A jaką masz dawkę paliwa na biegu jałowym? Blok chyba 001.

Oooo. Dopiero teraz zerknąłem na miejscowość. W końcu ktoś z Tarnobrzegu. :bajer:
Jak masz klimę to włącz ją i sprawdź czy dalej szarpie silnikiem. Jak nie to masz za dużą dawkę paliwa.
Ostatnio zmieniony sob lip 28, 2007 21:19 przez Grześko, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lip 28, 2007 22:40

1.odłącz wtyczkę od skrzyni biegów , sprawdź czy dalej wariuje
2. Sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w rurce od filtra paliwa do pompy
3.
papaj78 pisze:włacznie z sterującym też dobre
jak sprawdziłeś sterujący :?: pukałeś w niego przy 3tyś obr :?:



papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » sob lip 28, 2007 23:46

Damcio nie pukałem tylko sprawdziłem ciśnienie rozpylania,ale profilaktycznie poprosiłem kolege od passata z tym samym silnikem o udostępnienie na chwilke kompletu wtrysków i po zmianie był ten sam problem tak że wtryski odpadają :otepienie:

[ Dodano: 29 Lip 2007 00:24 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj

[ Dodano: 29 Lip 2007 00:28 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj


Papaj

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz lip 29, 2007 07:40

Jak masz vaga to będziemy się uczyć na forum a jak nie to daj znać to kiedyś się spotkamy i podłączymy do Twojego autka moim vagiem.



papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » ndz lip 29, 2007 11:19

Nie mam vaga ale jak znajdziesz chwile to byłbym wdzięczny stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg wstąp i poproś mechanika Piotrka. :smoke: pozdrawiam


Papaj

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 29, 2007 11:32

papaj78, odłączyłeś tą wtyczkę od skrzyni biegów :?:
Dawkę paliwa zmienia się pukając w nastawnik



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz lip 29, 2007 21:20

papaj78 pisze:stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg
Na prosto starej bramy czyli przy stadionie koło apteki, czy naprzeciwko głównego wejścia do szpitala?
Spróbuję coś pomóc w któryś dzień najprawdopodobniej po 15-tej, lub w czwartek około 11-12. Wyślij mi na priva numer kom do siebie.

[ Dodano: 30 Lip 2007 19:43 ]
Tak jak mówiłem.
Dawka paliwa 0,2mg, programowo zjechałem na 1,0-1,2. Więcej nie da rady. Trzeba ruszyć nastawnikiem.
Ale oprócz tego walnięty czujnik temp. paliwa (pokazuje -5,4 stopnia, ma opór 9 om, a przy temp otoczenia około 20 powinien mieć koło 2-3 kom.) Kąt wtrysku oscyluje koło 95. Szkoda go regulować dopóki temp paliwa nie będzie pokazywała normalnych wartości.
Na szybkiego doradziłem wpięcie oporniczka 3 kom szeregowo z uszkodzonym czujnikiem, to przynajmniej komp nie będzie łapał błędu i możnaby kąt wtrysku ustawić.
Teraz przynajmniej nie szarpie tak bardzo, a właściwie przestał szarpać. :helm:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » wt lip 31, 2007 14:47

damcio151, wyłączyłem ,
nic się nie działo,ale Grzesko sprawdził i wyszło na ty że jest uwalony czujnik temperatury paliwa,dzieki za podpowiedź:)

[ Dodano: 31 Lip 2007 14:50 ]
Grześko, Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem :) :)
Jeszcze raz dzieki za pomoc:)


Papaj

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt lip 31, 2007 16:36

papaj78 pisze:Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
Zastanawiam się czy takie maleńkie jak sprzedają w elektronicznych sklepach (0,125W) nie będzie miał za małej mocy. Może lepiej będzie dać taki np. 0.5Wata i oczywiście opór około 2-3kom. Zobaczę czy nie będę miał takiego u siebie w domu.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 31, 2007 16:44

a nie lepiej wymienić ten czujnik temp paliwa ?

podałem papaj78, na PW link..



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt lip 31, 2007 16:47

cowboy pisze:podałem papaj78, na PW link
To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać. :bigok:
A można go kupić osobno, czy tylko wydrzeć z uszkodzonego nastawnika?
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 16:49 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 31, 2007 16:49

Grześko pisze:To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać. :bigok:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ury+paliwa

ale teraz nie działa :(



papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » śr sie 01, 2007 16:41

Witam ponownie widziałem ten link a czujnik z tego numeru katolowego to około 60 zł w orginale tylko jak sie do tego zabrać wie ktoś ??????
Pozdrawiam. :grin:


Papaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości