hilfe ! centralny zamek !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hilfe ! centralny zamek !
Mam problem, mam centrtalny zamek na 2 drzwi i na wlew paliwa, jedne drziwi dzialaja (oczywiscie pasazera bo po co kierowcy) no i nie dziala mi wlew paliwa, czy wie ktos moze co moze byc przyczyna ? wiem ze sa gdzies jakeis pompki, czy ktos wie dokladnie gdzie ? (mam golfa 3 cabrio) z gory dziekuje
pompka jest w bagażniku, dokładnie pod prawym światłem
--
o widzę ziomal z dzielnicy, pozdrawiam
--
o widzę ziomal z dzielnicy, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 08:18 przez rychu, łącznie zmieniany 1 raz.
[i]quidquid latinum dictum est, altum viditur[/i]
[img]http://www.maly.subtech.pl/userbar_dug.gif[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/186581.html][img]http://images.spritmonitor.de/186581_5.png[/img][/url]
[img]http://www.maly.subtech.pl/userbar_dug.gif[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/186581.html][img]http://images.spritmonitor.de/186581_5.png[/img][/url]
jaki to jest zamek elekrtyczny czy pneumatyczny??? Po co od razu siłowniki wymieniac??? trzeba posprwadzac np. jak jest zamek pneumatyczny czy gdzieś wężyk przy silowniku nie spadła a jak elektryczny to czy gdzieś sie przey siłowniku wiązka nie odpieła. poza tym bezpieczniki sprawdzk4cp3rr pisze: ale pompka jest tylko jedna ? czyli jak dzialaja mi jedne drzwi to przyczyna musi byc jakas inna.... chyba skonczy sie na tym ze wymienie wszystkie silowniki i cale okablowanie.... ;|
Najpierw sprawdź, czy w ogóle pompka działa jak przekręcasz kluczyk w drzwiach. Oznaką nieszczelności w układzie będzie to, że pompka będzie pracować przez dłuższą chwilę, a drzwi się nie zamkną. Wężyki rozłączają też na łączeniu w słupkach. Ale też nie koniecznie wężyk musiał się rozłączyć. Mogła się też zrobić dziurka w tej gumce co uszczelnia pomiędzy cięgnem a cylinderkiem od siłownika. Jeżeli pompka nie zadziała, jak przekręcisz kluczyk, to przyczyny szukaj po stronie elektryki. Może być bezpiecznik spalony, albo sama pompka padła, albo coś z włącznikiem w drzwiach.
posłuchaj czy pompka pracuje (jeśli jest seryjna to będzie ją słychać nawet z zewnątrz zamkniętego samochodu) jak zamykasz/otwierasz drzwi.. jak chodzi to już chyba tylko wężyki mogą być przyczyną problemu..
właśnie to miałem na myśli co kolega wyżej
właśnie to miałem na myśli co kolega wyżej
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 10:52 przez henio098, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości