turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

turbina

Post autor: maxoff » czw lip 19, 2007 21:36

witam panowie. jestem świeżo po czyszszeniu kierownic w turbulum i zauważylem że turbinka ciągnie dopiero gdzieś od 2200 obrotów, a wcześniej dawała tak od 1800. co jest grane? motorek to afn. poza tym wszystko o.k, pompuje elegancko. pozdro.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 19, 2007 21:42

nie przestawiles sztangi?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » czw lip 19, 2007 22:24

souleR jak mam to zrobić? trzeba coś tam podkręcić przy sztandze z tego co sie orientuje.



dranczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:10
Lokalizacja: www

czyszczenie turbiny w AFN-ie,ustawienie sztangi

Post autor: dranczar » pn lip 30, 2007 12:16

jak i czym wyczyścić turbine i ile powinna wychylać się sztanga bo mam nadwyżkę doładowaniana VAG-u pokazuje przy wciśnięci pedału gazu nawet do 2500!,a norma prawdopodobnie jest do 2250,no i pokazuje błąd ,,czujnik ciśnienia doładowania,zwarie do plusa,,poprstu po przekroczeniu 120 km/H łapie muła i znów ciągnie,tak na zmiane,lub złapie notlauf i tak już jest do restartu silnika,zawór niby sprawny-może powiecie jak go można sprawdzić?sztanga się odchyla,węc co może być???chyba kierownice zapieczone-prawda lub sztanga się za duzo odchyla,ile ma się odchylać.PROSZĘ NAPISZCIE :panna:



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn lip 30, 2007 19:54

dranczar pisze:ile ma się odchylać
Na oko 1-1,5cm.
Ale najlepiej zrób logi statyczne Basic Setting z bloku 011 i logi dynamiczne z bloku 003, 008, 011 to podpowiemy coś więcej. :bigok:

[ Dodano: 30 Lip 2007 19:59 ]
maxoff pisze:trzeba coś tam podkręcić przy sztandze z tego co sie orientuje
Też zrób logi o których napisałem wyżej, to zobaczymy co i w którą stronę kręcić. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości