Swap mk3 1.4 na 1.8 projekt rozpoczety

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzych8419
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:56
Lokalizacja: Z nad Lubszy
Kontakt:

Post autor: krzych8419 » ndz kwie 01, 2007 22:01

witam , dozoce jeszcze od siebie "trzy słowa" na temat spalania mk3 1.8 aam(BENZYNA),poniewarz własnie taki model posiadam ,moim zdaniem wszelkie spekulacje na ten temat wywodza sie z tad ze te silniki maja bardzo duza ruznice pomiedzy spalaniem w miescie a na trasie na przykładzie mojego auta które prubowałem wielokrotnie wylitrarzowac spalanie wynosi na trasie przy predkosci około 90-100-110km/h około 7litrów a na miescie bez zawadzania drogi spokojnie 11litrów , pozatym troche czasu potrzeba aby ten silnik sie rozgrzał do temp.około80stopni , poniewarz ponizej jest uruchomione ssanie i nasz kochany aam spali około 13litrów/100km. wiec rórznica jest bardzo widoczna co moim zdaniem odbija sie na rórznice w wypowiedziach poszczegulnych uzytkowników aam.Na tym zkoncze poniewarz spalanie nie było chyba tematem tego postu
pozdro


G.Ł.O.Ś.N.Y

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt kwie 06, 2007 00:39

Pinhead pisze:10l to on spali przy w miare oszczędnej jeździe miejskiej ale benzyny :) Realnie bez zubażania mieszanki 13-14l lpg trzeba liczyć. Chyba że mówimy o mieście typu 3 ulice na krzyż.
a ja potwierdzam te slowa mi wychodzi po krakowie na 1,8GT z instalacja 1 gen 12,4 litra na 100 LPG przy skreconym lekko gazie (czyt. nie jestem zadowolony z osiagow) przy dawce takiej zeby autem sie latalo jak powinno wychodzi ok 14,6 max 15 mikser mam zdaje sie 28-30 mm
jak byl jakis wiekszy to auto nie chodzilo powyzej 3000 obr a palilo tyle samo



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt kwie 06, 2007 16:02

jak juz pisałem mam 1.8 abs 90km instalke 2 generacji z autronic al700 i do tego stożek

98% jazdy to misto(warszawa) zawsze rano przez 2 najgorsze ronda w miescie

pali 13-14l lpg

w trybie mieszanym 50km miasto i 50km trasa predkosci 140-160 w miescie raczej nie jestem zawalidroga pali 9l lpg

jak nie miałem lpg to na trasie 380km 120-140km/h wyszło 7l pb95



kolejna sprawa ze spalanie zalezy od tego gdzie tankuje sie lpg

po testach kilku staci z tanim lpg zacząłem tankowac tylki na statoil albo shel gdzie na tej samej ilosci gazu przejezdzam 60km wiecej


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw maja 31, 2007 09:30

co do spalania to moim RP w trybie mieszanym za 50zl (benyzna) robie okolo 130-140kmow... wiec chyba nie jest tak tragicznie...


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

abes_sg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 24, 2007 13:11
Lokalizacja: pomorze

Post autor: abes_sg » ndz lip 29, 2007 15:36

Panowie pomocy!
Wracałem z nad morza i oczywiście moja jetta II na wolnych obrotach jechała całkiem normalnie, ale kiedy dodałem gazu silnik nie wszedł na obroty i był mułowaty. Następny bieg na wolnych obrotach jechał normalnie dodałem gazu i to samo, brak mocy silnik pracował nie równo. Męczyłem ale dojechałem 30 km w tempie 60 km /h. Nie wiem co mu jest proszę o jakąś dobrą radę.
Z góry serdeczne dziękuję.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lip 29, 2007 16:08

abes_sg pisze:Panowie pomocy!
Wracałem z nad morza i oczywiście moja jetta II na wolnych obrotach jechała całkiem normalnie, ale kiedy dodałem gazu silnik nie wszedł na obroty i był mułowaty. Następny bieg na wolnych obrotach jechał normalnie dodałem gazu i to samo, brak mocy silnik pracował nie równo. Męczyłem ale dojechałem 30 km w tempie 60 km /h. Nie wiem co mu jest proszę o jakąś dobrą radę.
Z góry serdeczne dziękuję.

Gdzie w tym temacie !! :panna:
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 21:45 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Merffik
VW Baron
VW Baron
Posty: 3045
Rejestracja: śr paź 04, 2006 10:50
Lokalizacja: KCN
Kontakt:

Post autor: Merffik » wt lut 19, 2008 21:59

Witam maro, mam takie małe małe pytanko. gdyż również planuje swap za 1.4 na 1.8 ABS i chciałem sie dowiedzieć jak to jest z częściami itp... mianowicie chodzi o to że kupijąc silnik musze mieć do niego osprzet czyli wiązke elektryczną i komputer... co do skrzyni biegów to chyba też musze mieć bo od 1.4 raczej nie bedzie pasować... i co musze jeszcze mieć żebym mógł przeprowadzić swapa ... uchwyty na silnik pasują z 1,4 na 1.8 i czy łape silnika i poduszki też musze mieć od 1.8 ??? sorry za głupie pytania ale nie znam sie na tym za bardzo i najpierw wole zasięgnąć rady wachowca... z góry dziękuje za info...

[ Dodano: 19 Lut 2008 21:01 ]
aha i co z pół osiami czy jest jakaś róznica miedzy nimi ???



Flamaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 30, 2010 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Swap mk3 1.4 na 1.8 projekt rozpoczety

Post autor: Flamaster » czw gru 09, 2010 00:33

Witam, ostatni post 2008 hoho :D mam takie pytanie, planuje swap z 1.4 na 1.8 90km, jak jest z poloskami? Beda pasowac od 1.4?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości