DroopS pisze: powiem ci ze trudno mi powiedziec... poniewaz ida dalsze mody, a głownie skrzynia 4 od MK1 GTi
A po cholere ci skrzynia czwórka z mk1 GTI ???? Lepsza bedzie mimo wszystko piątka, domyslam sie , ze chodzi ci o krótsze przełożenia żeby auto lepiej przyspieszało , pewnie obecnie masz skrzynie 4T która jest najdłuższą skrzynią montowaną w mk2 , zamiast 4-biegówki poszukaj skrzyni montowanej seryjnie w mk2 do silników 1.8 , oznaczenie AUG , ta skrzynia ma 1 i 2 bieg taki sam jak w 4T , ale 3,4 i 5 bieg jest sporo krótszy i na tej skrzyni auto naprawdę świenie przyspiesza, skrzynia idealna do sprintu albo na krete górskie drogi , troche bardzie upierdliwa na trase z racji krótkiej 5-tki
dla porównania masz jakie predkosci uzyskuje sie na tych skrzyniach przy 6000rpm :
DroopS pisze:porownanie mam tylko sciagajac sie z GTi 107 ps... i jak myslisz jakie sa tego rezultaty?
Myśle , że GTI juz tak bardzo Ci nie ucieka

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]