Wyrzuca płyn chłodzący

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » sob lip 28, 2007 11:15

witam ja tez mialem to samo wymienilem korek od zbiorniczka wyrownawczego ale problem byl nadal okazalo sie zew korek nie trzyma cisnienia kupilem cqalkiem nowy i bylo ok sprawdz czy w korku masz dobry oring i czy nie jest zabardzo luzne wnterze korka moze kupiles walniety korek


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

Awatar użytkownika
MałyCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 26, 2007 19:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MałyCK » sob lip 28, 2007 13:35

W poniedziałek kupie nowy korek bo ten co założyłem jest niebieski, a lepsze są podobno czarne. Od jakiegos czasu nie słyszę też żeby przy odkręcaniu korka syczało powietrze więc może tak samo jak Ty wymieniłem z zepsutego na zepsuty.



Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » sob lip 28, 2007 14:16

Witam, miałem podobny problem z tym wywalaniem płynu przez zbiorniczek wyrównawczy. Wszystko zaczeło się psuć jak przed zimą wymieniłem płyn w układzie , bo kupiłem auto z niemiec i profilaktycznie chciałem zmienic płyn bo nie wiedziałem ile ktos i na jakim płynie jeździł. ,po około 3 miesiącach pękła mi obudowa termostatu , ta przykręcana do głowicy a po wymianie zaczęła mi własnie uciekac woda przez zbiorniczek. w miedzyczasie poszedł mi przewód od nagrzewnicy i zaczeły sie pocic przewoduy od kolektora . ogólnie wymieniłem mtez korek, termostat i to nic nie pomagało. no i w koncu dowiedziałem sie że sam sobie zrobiłem ten problem bo zalałem układ płynem PETRYGO . facet w serwisie powioedział ze tego rodzaju płny nadaja sie do żuka i dużego fiata a nie to vw . ponoc petrygo jest płynem bardzo żrącym i przez niego pęcznieją przewody (tak u mnie było) . Polecili mi płyn o specyfikacji G11 , był niewiele droższy 50zł za 3litry koncentratu, czli 6litrów płynu . przepłukałem układ wodą, i po zalaniu nowym płynem jest ok więc ja już wiem czego nie lac do auta :) pzdro



MichalStefan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: MichalStefan » ndz lip 29, 2007 13:06

MałyCK
Dwie butelki ciepłego octu, a później płukanie dużą ilością wody...rozszczelniła się cholera, mam nadzieje że do 06.08 dostanę nową chłodnicę, bo mnie czeka długa trasa...

[ Dodano: 29 Lip 2007 13:14 ]
MałyCK pisze:W poniedziałek kupie nowy korek bo ten co założyłem jest niebieski, a lepsze są podobno czarne. Od jakiegos czasu nie słyszę też żeby przy odkręcaniu korka syczało powietrze więc może tak samo jak Ty wymieniłem z zepsutego na zepsuty.
Mam niebieski i czarny... różnica jest taka że niebieski spuszcza ciśnienie przy troszkę mniejszych wartościach tego ciśnienia.
A czy po zatrzymaniu samochodu, i zgaszeniu silnika, słyszysz syczenie? Jeśli tak, to korek jest sprawny... Ponadto jest specjalne urządzenie do sprawdzania korków - manometr, sprężarka, kawałek PCW z gwintem. Pompujesz do 1.5 atm, korek powinien upuścić ciśnienie, ponadto powinien trzymać 1 atm przez conajmniej 2 minuty - jakoś tak, jeśli chce ktoś dokładniejszej informacji, sprawdzę w książce :)



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz lip 29, 2007 19:34

Ja też mam taki problem. Termostat wymieniłem. Dzisiaj kumpel za mną jechał i mówił mi później ze szary dym leciał z rury wydechowej. Martwie sie czy nie trzeba juz uszczelki pod głowica wymienia, a najgorzej jak by była dziura w bloku :/ . Ogólnie moc silnika nie spadła. Jutro popróbuje z chłodnica. Ma ktoś jakiś pomysł.

Pozdrawiam.


MK2 JP lubi OR :D

MichalStefan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: MichalStefan » pn lip 30, 2007 00:47

To mi wyglada na uszczelke... spusc plyn i sprawdz czy nie masz kropek oleju... jesli tak... to chyba uszczelka...



Awatar użytkownika
MałyCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 26, 2007 19:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MałyCK » wt lip 31, 2007 13:14

[quote="Bananicho"]Ja też mam taki problem. Termostat wymieniłem. Dzisiaj kumpel za mną jechał i mówił mi później ze szary dym leciał z rury wydechowej. Martwie sie czy nie trzeba juz uszczelki pod głowica wymienia, a najgorzej jak by była dziura w bloku :/ . Ogólnie moc silnika nie spadła. Jutro popróbuje z chłodnica. Ma ktoś jakiś pomysł.

Mój problem też zaczął się od wyrzucania płynu i mechanik uznał, że to uszczelka. Jak się potem okazało uszczelka była w porządku. Sprawdź zbiorniczek jak Ci kolega radzi i będziesz wiedział na czym stoisz.

Ja póki co nie moge dostać czarnego korka, a niebieskim już nie ufam. Mam pytanie: czy wam też tak pulsuje płyn po wyłączeniu zapłonu na rozgrzanym dobrze silniku?



MichalStefan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: MichalStefan » śr sie 01, 2007 14:14

Mi tak pulsował jak miałem zatkaną chłodnicę... za 20 minut będzie kurier z nówką sztuką, się podłączy się zobaczy, się napisze :)

[ Dodano: 01 Sie 2007 19:13 ]
Chłodnica wymieniona, płynu nie wyrzuca...



Awatar użytkownika
MałyCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 26, 2007 19:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MałyCK » czw sie 02, 2007 11:27

No to kupuje chłodnice :)



Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » pt sie 03, 2007 13:02

Miałem podobny problem z MK2 1,8 GT do swoich ostatnich dni pryskał płynem. Śmialiśmy sie ze zachowuje sie jak piesek który za każdym postojem oznakowuje swój teren!! Ale do rzeczy po sprzedaży autka mechanikowi stwierdzi pękniecie (!) bloku silnika i dlatego wywalało płyn. Acha jak był zimnu było wmiarę O.K. przy mrozach nawet dużo nie tracił.
zapomniałem dopisać ze wymieniłem WSZYSTKO co ma jakiś związek z płynem chłodzącym G11, włącznie z nagrzewnicą! Kaski poszło, oj poszło!!!
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 13:05 przez szlapon, łącznie zmieniany 2 razy.



MichalStefan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: MichalStefan » ndz sie 05, 2007 12:03

MałyCK pisze:No to kupuje chłodnice :)
Ja bym najpierw ją przeczyścił ( albo cilitem, albo octem, ) dopiero potem kupował chłodnice, szkoda wyrzucać pieniądze w błoto... Ja musiałem wymienić chłodnicę bo miałem ją zatkaną a po przeczyszczeniu rozszczelniła się ( 20 minut i płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie było) a klejeniem chłodnicy... nie jestem jeszcze aż takim wariatem, żeby to robić :)
A jeszcze przychodzi mi do głowy pompa wody... może być zapaćkana :)



Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » pn sie 06, 2007 21:37

a jak poznać pęknięty blok silnika??


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » wt sie 07, 2007 10:57

Odsuń te myśli!!!! Najpierw popróbuj to co ci doradzili!! Jak będziesz pewny ze zrobiłeś wszystko i dalej ci wywala płyn to można jeszcze wymienić uszczelkę pod głowicą i przy wymianie mechanik ci powie czy jest wszystko wporzadku. Ale moje autko przed tym jak je kupiłem przez jakiś czas stało zalane woda(!) na mrozie i wtedy pękł blok. Gdybym wiedzial to bym go nie kupował...
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 11:31 przez szlapon, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
MałyCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 26, 2007 19:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MałyCK » wt sie 07, 2007 13:41

Przeczytaj pierwszy post to zobaczysz, że robiłem już wszystko. Uszczelka też była robiona.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 273 gości